Jep, wat wil je weten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Misstique het volgende:
Iemand hier ervaring met webshop bonprix?
Wat zijn je ervaringen? Kun je daar veilig een aankoop doen? Of iets makkelijk retour sturen als het niet past oid?quote:
Hier liggen broeken van de H&M al 6 jaar in de kast en nog steeds niet kapotquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb er een aantal jeans gekocht en vond het eik wel prima. Maar ik verwacht ook niet dat ik veel langer dan 1 jaar kan met een jeansbroek die maar 20 euro kost
Ik heb uiteindelijk niks besteld overigens. Had een bestelling van ruim 100 euro, komen er nog verzendkosten overheen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:33 schreef VeerEli het volgende:
Kwaliteit echt bagger ja. Heb nog nooit wat van bonprix gehouden. Leek ook altijd zo anders dan op de foto's, veel lelijker. Erg jammer!
Dit dus. Ik heb ook al jaren een paar goedkope broeken die echt nog hartstikke goed zijn!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier liggen broeken van de H&M al 6 jaar in de kast en nog steeds niet kapot![]()
Dus dat! Belachelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk niks besteld overigens. Had een bestelling van ruim 100 euro, komen er nog verzendkosten overheen.. Voor zo'n bedrag verwacht ik gratis verzending.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze broek dus helemaal het einde!
Alleen mijn wederhelft niet zo, en die zegt ook doodleuk iets in de trant van:
"Je gaat hier nog een reactie op krijgen"
Ik vind dat dus echt een kul reactie want, de broek is nog niet eens van 100% echt leer, maar heeft slechts een "look" ..
Wat zouden jullie doen?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wat denken jullie hiervan:Ja ik vind het dus ook echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze broek dus helemaal het einde!
Ik vind dat dus echt een kul reactie want, de broek is nog niet eens van 100% echt leer, maar heeft slechts een "look" ..
Wat zouden jullie doen?Maar ik heb ook een broek waar mijn man helemaal niks mee heeft. Hij vindt hem vreselijk zelfs
Het is zo'n hele hoge taille broek
Ik ben er gek op
Dus ja heb hem gewoon gekocht
Het is niet zo dat ie niet met mij gezien wil worden er in; dus verder vindt ie het eik ook prima.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wat denken jullie hiervan:Als zo'n broek mooi strak aansluit en niet 'lubbert' dan vind ik het altijd erg cool staan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze broek dus helemaal het einde!
Wat zouden jullie doen?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wat denken jullie hiervan:Hangt helemaal van de combinatie af. Als je 'm goed weet te combineren, dan zeg ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze broek dus helemaal het einde!
Wat zouden jullie doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ik heb dus geen goedkope broeken die het langer dan een jaar vol hebben gehouden, maar ik ben dan ook een man.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb ook al jaren een paar goedkope broeken die echt nog hartstikke goed zijn!
[..]
Dus dat! Belachelijk.
Langer dan een jaar, ik heb het over wel 4/5 jaar. Broeken van 20 euro bijv. die ik wekelijks gedragen heb en nog geen vorm van slijtage hebben.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb dus geen goedkope broeken die het langer dan een jaar vol hebben gehouden, maar ik ben dan ook een man.
Waarom zijn verzendkosten bij een bestelling boven 100 euro belachelijk? Verschilt immers per shop en je raakt al snel gewend als je bij sommigen gratis verzending hebt.
Nou, hihiquote:Op maandag 30 juli 2012 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als zo'n broek mooi strak aansluit en niet 'lubbert' dan vind ik het altijd erg cool staan!
Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de combinatie af. Als je 'm goed weet te combineren, dan zeg ik doen.
Ik ben jaloers. Ik heb wel eens wat goedkope broeken gehad en die waren echt heel snel af. Sowieso binnen een jaar. Misschien dat je als man zijnde broeken meer/anders belast.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Langer dan een jaar, ik heb het over wel 4/5 jaar. Broeken van 20 euro bijv. die ik wekelijks gedragen heb en nog geen vorm van slijtage hebben.
En waarom dat belachelijk is; Als je zo'n groot bedrag betaald mogen ze je best wat tegemoet komen in de verzendkosten, toch?
Zo bijvoorbeeld (maar dan met andere schoenen):quote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid.
Hoe zou jij m combineren?!
Mijn man kan ook echt geen goedkope broeken langer dan een jaar dragen. Ik heb sommige (die van bonprix heb ik nu mijn 2de jaar en die zijn nu echt versleten... Die van wehkamp/c&a zijn nog prima en heb ik al ruim 3 jaar).quote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik heb wel eens wat goedkope broeken gehad en die waren echt heel snel af. Sowieso binnen een jaar. Misschien dat je als man zijnde broeken meer/anders belast.
Verzendkosten hangen er net van af. Ik ken shops waar verzending boven 200 euro pas gratis is of gewoon niet. Best jammer soms, maar als je een grote bestelling plaatst kunnen die paar euro aan verzendkosten er wel bij. Zeker wanneer je flink in de sale hebt geshopt.
Ik draag over het algemene lang vallende shirts..quote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld (maar dan met andere schoenen):
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Lang shirt; pumpsquote:Op maandag 30 juli 2012 20:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik draag over het algemene lang vallende shirts..
Ik heb voornamelijk pumps, dus die zullen er ook wel ondergaan, als k m ga dragen!
Besteld bij Esprit!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lang shirt; pumpsZo zou ik het ook wel dragen hoor
Waar heb je hem gehaald?
Ja ik heb geen idee, ik hoor het vaker van mannen. Maar ook dat jullie sowieso niet snel een broek kunnen scoren van 15/20 euro. En wij dus welquote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik heb wel eens wat goedkope broeken gehad en die waren echt heel snel af. Sowieso binnen een jaar. Misschien dat je als man zijnde broeken meer/anders belast.
Verzendkosten hangen er net van af. Ik ken shops waar verzending boven 200 euro pas gratis is of gewoon niet. Best jammer soms, maar als je een grote bestelling plaatst kunnen die paar euro aan verzendkosten er wel bij. Zeker wanneer je flink in de sale hebt geshopt.
Als vrouw zijnde heb je gewoon zoveel meer keuze, dat is algemeen bekend. Kijk maar naar de H&M catalogus naar het aantal pagina's voor vrouwen en dan voor mannen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee, ik hoor het vaker van mannen. Maar ook dat jullie sowieso niet snel een broek kunnen scoren van 15/20 euro. En wij dus wel![]()
Tja, ik weet dat genoeg shops gewoon verzendkosten vragen etc. maar ik vind dat ze dat na een bepaald bedrag best mogen laten
Als je een mooie broek koopt van 20 euro en het zit een jaar goed, is het toch een koopje? Ik koop regelmatig op de markt wat kleding ok goedkoop maar plezier wat ik er van heb. Schoenen en tassen en soms wat meer luxe ook maar ik koop wat ik mooi en leuk vind:)quote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat denken jullie hiervan:Gewoon kopen en leuk combineren, dikke kans dat je vriend dan alsnog zegt dat het toch wel leuk is. Heb ik zelf regelmatig en anders heeft ie pech, als jij het maar leuk vind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze broek dus helemaal het einde!
Wat zouden jullie doen?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:01 schreef Sylvana het volgende:
"Nadeel" van aankomen is dat je nieuwe kleren moet shoppen, oh wat erg
[ afbeelding ]
2 jurkjes (linksboven)
2 shirtjes (links midden)
Sjaaltje (linksonder)
BH's (midden)
4 korte broeken/zwemshorts en 1 spijkerrokje (rechts)
Ik kan weer even vooruit
Haha ja ik ook, maar dat kan hopelijk over een tijdje weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ik shop toch liever omdat ik ben afgevallen
Maar een zwemshort voor een meisje?
Zelf heb ik een legging van nepleer uit de Dragon Tattoo lijn bij H&M en krijg daar vaak complimentjes overquote:
Niets van aantrekken van die blauwe plekken, heb ik ook omdat ik een dunne huid heb + vaak stoot op het werk/van het dansen. Draag gewoon shorts en korte rokjes en nog nooit commentaar erop gekregen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, maar dat kan hopelijk over een tijdje weer
En ja, tegenwoordig heb je ook zwemshorts voor meisjes. Vind ik wel fijn, omdat ik veel blauwe plekken op mijn bovenbenen heb van het insuline spuiten.
Thnx, maar ben ook ontevreden over mijn dikke bovenbenen, dus verberg ze sowieso graagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niets van aantrekken van die blauwe plekken, heb ik ook omdat ik een dunne huid heb + vaak stoot op het werk/van het dansen. Draag gewoon shorts en korte rokjes en nog nooit commentaar erop gekregen.
En korter ivm een extra "streep"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
In een zwembroek lijken ze dikker. Dus hup in dat badpak of bikini
truequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind bij vollere types die zwembroekjes ook echt veel lelijker staan dan een gewoon shortje.
Ik vind ze sowieso verschrikkelijk, maar dan staat het helemaal lomp.
Gewoon lekker een normale bikini aan!
quote:Welkom terug, -8 euro voor jouw..
Dat was de titel.quote:
Why, what's wrong with nelly.com?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was de titel.
De inhoud van de mail was: "Je hebt al een hele tijd niks bij ons besteld, blablabla, korting, smeek smeek smeek."
Ik ga daar toch niks meer bestellen. Die korting mogen ze in hun ..... stoppen.
Ik niet, maar verschillende users hier wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why, what's wrong with nelly.com?
Ik heb daar laatst eens besteld en wel planning om het vaker te doen, heb jij slechte ervaringen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |