Oeh. Dan zal ik wat beter opletten in de toekomst. Scheelt voor mij wel dat ik altijd met IDEAL betaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet, maar verschillende users hier wel.
De spullen zijn vaak ook te duur en zijn een paar maanden geleden nóg duurder geworden.
Het kost 3 euro extra om per factuur te kunnen betalen.
Sommige informatie op de site klopt niet: bij een bepaald paar schoenen staat dat ze van echt leer zijn gemaakt, maar in een recensie van iemand die ze heeft besteld, staat dat het imitatieleer is.
Die schoenen zijn niet zo fijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
heb trouwens ook weer een bestellinkje gedaan
[ afbeelding ]
Ik hou van sale en H&M, was 125 euro kwijt
Wat vind je er niet fijn aan? Ik vind ze super! Maar ik gebruik ze voor tuinieren en wandelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Die schoenen zijn niet zo fijnIk had ze ook besteld.
Zalando, Brandos (al weet ik niet zeker of je daar met iDeal kunt betalen). Bepaalde modellen zijn nu afgeprijsd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:44 schreef Poemgirl het volgende:
Waar kan ik goedkoop dr. Martens vinden (ik moet er wel met iDeal kunnen betalen)? Wil ze namelijk al best een tijdje
Deze bedoel ik: http://nelly.com/nl/schoe(...)27/ameena-427814-14/quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dat leer was gewoon een leesfout van de user zelf. Maar dat ze te duur zijn klopt.
oh, da's wel fail jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zalando, Brandos (al weet ik niet zeker of je daar met iDeal kunt betalen). Bepaalde modellen zijn nu afgeprijsd.
[..]
Deze bedoel ik: http://nelly.com/nl/schoe(...)27/ameena-427814-14/
Ze zaten niet zo fijn bij mij. Maar wel leuk dat andere mensen er wel blij mee zijn danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat vind je er niet fijn aan? Ik vind ze super! Maar ik gebruik ze voor tuinieren en wandelen.
De Vögele heeft soms wel leuke dingen inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dit weekend op vakantie en ik dacht ik ga even kijken voor 1 of 2 leuke t-shirts bij de WE ofzo, maar toen kwam ik langs de Vögele, waar ik normaal niet heel snel mijn kleding haal, en zag een rek staan met t-shirts voor 5 euro per stuk
Daarvan 3 gekocht en vind ze er goed uitzien zeker icm de prijs.
[ afbeelding ]
Nog nooit iets van gekocht, maar als ik online kijk, vind ik het wel te duur.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat vinden jullie van het merk Abercrombie & Fitch? Wil er misschien wat spulletjes van halen.
Gaat niet om de prijs maar om de kwaliteit, die is gewoon goed toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog nooit iets van gekocht, maar als ik online kijk, vind ik het wel te duur.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
over Nelly gesproken
[ afbeelding ]
Oooooo hij is veel leuker dan op de fotoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Mijn eerste bestelling bij TopVintage. Snelle levering (dinsdag op woensdag nacht besteld en vandaag gekomen dus eigenlijk de volgende dag) en super mooie kwaliteit stof!
Zeker de ¤59,95 waard, heb in de winkel jurken van dezelfde prijs gekocht die qua kwaliteit toch wel minder waren.
[ afbeelding ]
Op die onderste foto komt die streep door de schaduw.
Ik had de laatste S, M is jou toch te grootquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooooo hij is veel leuker dan op de foto
Kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |