Oooooo hij is veel leuker dan op de fotoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Mijn eerste bestelling bij TopVintage. Snelle levering (dinsdag op woensdag nacht besteld en vandaag gekomen dus eigenlijk de volgende dag) en super mooie kwaliteit stof!
Zeker de ¤59,95 waard, heb in de winkel jurken van dezelfde prijs gekocht die qua kwaliteit toch wel minder waren.
[ afbeelding ]
Op die onderste foto komt die streep door de schaduw.
Ik had de laatste S, M is jou toch te grootquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooooo hij is veel leuker dan op de foto
Kut
Wow, echt supermooi! Ik vind hem zo op de foto veel mooier dan op de site hehehehe. Ik vandaag zelf deze aan: http://www.pinupgirlcloth(...)y-pinup-couture.htmlquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Mijn eerste bestelling bij TopVintage. Snelle levering (dinsdag op woensdag nacht besteld en vandaag gekomen dus eigenlijk de volgende dag) en super mooie kwaliteit stof!
Zeker de ¤59,95 waard, heb in de winkel jurken van dezelfde prijs gekocht die qua kwaliteit toch wel minder waren.
[ afbeelding ]
Mooi figuur.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar duur.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef Michielos het volgende:
Nieuwe kleding:
- Boss Hugo Boss trui (donkerblauw, ronde hals)
- Boss Hugo Boss longsleeve (grijzig, meerdere kleuren met knoopjes ter accent)
- Boss Hugo Boss paar jeans
- MeXX trui (blauw wit gestreepte trui)
- Tommy Hilfiger trui (grijs)
Foto!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mooi figuur.
[..]
Doe maar duur.![]()
Ik heb vandaag een winterjas gekocht ......... bij de Wonder Woman.
Ik heb nu gewoon een jas, een leuke jas, van de fucking Wonder Woman.
De jas is op dit moment bij de kleermaker, om te zorgen dat hij wat beter staat.quote:
Mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een nieuw jurkje
[ afbeelding ]
ik heb inderdaad een maat 44, maar ik schaam me er niet voor. Dank je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Camouflerende kleur om de pondjes te verbergen?
Thanks, is echt een waanzinnig jurkjequote:
Wat een lul.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Camouflerende kleur om de pondjes te verbergen?
make a picture, dan zeg ik het jequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik heb onwijs veel grijze tshirts en een aantal zandkleurige chino's.
Maar deze combinatie heb ik nooit aangehad, past dit wel?
Kan wel, ik draag er vaak een wit shirt met kleurige print op. En/of rode sneakers.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stroopwafels het volgende:
Vintage jurkjes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, te saai.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stroopwafels het volgende:
Is niet zo duidelijk, maar staat je echt prachtig!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Model Mead Wing: http://heppo.nl/herenscho(...)ead-wing-108019-0014quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:50 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand die weet waar je deze Clarks kunt kopen? Vind ze niet op internet.. Weet ook niet welk model het is...
http://instagram.com/p/OogE_wtQvM/
bronquote:Aurora lanceert webshop in Nederland
De nieuwe website van het Britse modeconcern Aurora Fashions, Andotherbrands.com, is gelanceerd voor de Nederlandse markt. In Duitsland, Australië, Zweden en de Verenigde Staten was de online winkel al actief.
De webshop bundelt de drie modelabels Coast, Oasis en Warehouse. Standaard bezorging kost 4,95 euro en duurt zo'n één tot twee werkdagen. Om de lancering feestelijk af te trappen zullen in de eerste periode de bezorg- en retourkosten in Nederland gratis zijn. Een account aanmaken is niet nodig om online te kunnen shoppen.
Aurora wil zich met de webwinkel meer online profileren. Volgens het Britse modebedrijf houdt een omnichannelstrategie - de overtreffende trap van multichannel - niet per se in dat er altijd verwezen moet worden naar een fysieke winkel.
De samenwerking met de Nederlandse warenhuisketen V&D werd vanwege de lancering van de webshop beëindigd. De shop-in-shops van de merken Warehouse en Oasis van het Britse modebedrijf Aurora Fashions, maken plaats voor die van Mart Visser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |