Heb je misschien een foto van hoe hij staat als je hem aan hebt? Dan kunnen we zien hoe het bij je figuur staatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef .Neovo. het volgende:
Heb net deze gekocht, vinden jullie het wat?
Mijn moeder vindt dat het me niet echt goed staat. Maar ik draag dan ook nooit een trui. Nu snap ik dat het per persoon wat verschillend is, maar ik vond zelf het niet eens zo gek staan.
Eigenlijk boeide kleding me niet zo, maar aangezien ik bijna niks meer in de kast had wat nog aankon toch maar eens de winkels ingedoken. En dan zie ik kleding die anderen heel goed staan, en mij juist weer niet.. En zie vaak ook kleding wat ik dus helemaal niks aan vind.
Leuke panty.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:00 schreef megamandy het volgende:
Zou nog een foto van de panty posten:
[ afbeelding ]
Van House of Holland. Echt een hoge denier, kon het alleen niet op de verpakking vinden maar is zeker ook nog in de herfst te dragen.
Denk wel dat ik vanavond de glitterschoenen van hierboven erbij draag ipv deze schoenen.
Ik vind de kleur niet zo mooi.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef .Neovo. het volgende:
Heb net deze gekocht, vinden jullie het wat?
Mijn moeder vindt dat het me niet echt goed staat. Maar ik draag dan ook nooit een "fatsoenlijke" trui. Nu snap ik dat het per persoon wat verschillend is, maar ik vond zelf het niet eens zo gek staan.
Eigenlijk boeide kleding me niet zo, maar aangezien ik bijna niks meer in de kast had wat nog aankon toch maar eens de winkels ingedoken. En dan zie ik kleding die anderen heel goed staan, en mij juist weer niet.. En zie vaak ook kleding wat ik dus helemaal niks aan vind.
Leuuuk! Die tweede is helemaalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:30 schreef megamandy het volgende:
En net zelf besteld, want nu is er 25% korting op de knits bij Monki
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Modellen kijken wel een beetje sloom op die webshop
Is ook in zwart-witquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuuuk! Die tweede is helemaal.
Zal proberen een foto te maken, tis aardig donker hier.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto van hoe hij staat als je hem aan hebt? Dan kunnen we zien hoe het bij je figuur staat
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van die truien. Zelf zou ik het alleen op een luie zondag dragen
Maar ik ben ook iemand die niets in de kast heeft hangen onder het mom van "oude kleding".
Vind hem niet slecht staanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zal proberen een foto te maken, tis aardig donker hier.
Edit: foto gemaakt.
[ afbeelding ]
webcamfoto, heb geen andere camera momenteel. Ik sta er best wel een beetje scheef op
Dankjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind hem niet slecht staanAls hij voor jouw gevoel fijn zit zou ik hem gewoon houden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:59 schreef saaw het volgende:
Ik vind hem wel leuklekker kleurtje en leuke knopen. Alleen heb je op de eerste foto iets in die zak denk ik, dan valt ie meteen een beetje raar.
Goed gekeurd!.. Leuke sweater!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dankje. Heb toch niet zo'n slechte smaak dan ik dacht
Iets betere foto:
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies wat je zoekt, maar bij Pieces hebben ze veel dikke sjaals. Of ze daar mutsen hebben weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:02 schreef Luxuria het volgende:
Hee een vraagje.
Weten jullie waar je ergens leuke dikke sjaals hebt met bijpassende muts voor de winter?
Er zijn vast genoeg winkels die dat hebben, maar waar kan ik echt de leuke vinden?
Oke thnx ik zal eens kijken!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je zoekt, maar bij Pieces hebben ze veel dikke sjaals. Of ze daar mutsen hebben weet ik eigenlijk niet.
Ook bij Accesorize hebben ze vaak veel sjaals en mutsen.
Of anders zou je eens op etsy.com kunnen kijken, veel zelf gemaakte spullen.
http://www.airmax90sale.nl/jordan-spizike007-p-1226.htmlquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Ik zoek deze schoenen, maar kan ze zelf echt nog niet vinden op internet.
Iemand een idee of ze überhaupt nog verkrijgbaar zijn en waar? Ik moet een damesmaatje, 38 of 39.
[ afbeelding ]
Bij de Six en de V&D hebben ze ook meerdere matchende setjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oke thnx ik zal eens kijken!
Ik heb een zwarte winterjas en daar wil ik een leuke kleur (effen), dikke gebreide sjaal bij met bijpassende muts (en handschoenen zou ook fijn zijn maar hoeft niet perse).
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Ik zoek deze schoenen, maar kan ze zelf echt nog niet vinden op internet.
Iemand een idee of ze überhaupt nog verkrijgbaar zijn en waar? Ik moet een damesmaatje, 38 of 39.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, maar kan ze dus nergens vinden om te bestellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Air Jordan Spizike. Zo heten de schoenen.
Oke thnx!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij de Six en de V&D hebben ze ook meerdere matchende setjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |