SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 18-06-2012 21:40:30 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Maraca het volgende:
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voel me totaal niet aangesprokenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou er zitten hier een paar in dit topic die elkaar wel kunnen knallen, achter de schermen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://www.endomondo.com/workouts/uJ5tnXqxgik
Check dat laatste halve minuutje, dankzij die peptalks (vana de 16e minuut)![]()
![]()
Nou, weer heerlijk gelopen dusLekker rustig aan gedaan ivm de mensen die zaterdag 13km hadden gelopen (
) en de mensen die de 6 uurs estafette hadden gedaan
.
Lekker beetje het strand op, duinen in, stukjes wandelen, bos door..![]()
Echt, I'm in love!
http://www.endomondo.com/workouts/rvP58ttAl4Y
http://connect.garmin.com/activity/190405091
Edit: Toch leuk om te zien dat m'n hartslag schijnbaar gezellig meedoet: Gemiddeld 167(ipv 200 2 weken terug)
![]()
Dat zei ik ook tegen Yurquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/uJ5tnXqxgik
Check dat laatste halve minuutje, dankzij die peptalks (vana de 16e minuut)'kijk m ineens snel lopen dan'
![]()
![]()
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Running like a boss... when girls around
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat leuk!! Ik kan me voorstellen dat je het superleuk vondquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef GotC het volgende:
Nou, weer heerlijk gelopen dusLekker rustig aan gedaan ivm de mensen die zaterdag 13km hadden gelopen (
.
Echt, I'm in love!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatje*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ben ik totaal niet
Ik zit met mijn gedachten bij mijn ademhaling hoor
![]()
![]()
right..........quote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*proest*![]()
Zo ben ik totaal niet
![]()
Je hebt een katje gelopenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef GotC het volgende:
.
Echt, I'm in love!
Edit: Toch leuk om te zien dat m'n hartslag schijnbaar gezellig meedoet: Gemiddeld 167(ipv 200 2 weken terug)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Daar zit je ademhaling niet hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*proest*![]()
Zo ben ik totaal niet
![]()
![]()
Ahuhquote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*proest*![]()
Zo ben ik totaal niet
Jij doet stiekem ook aan figuurtjes lopen dusquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Zie het! Ik wist dat m'n trainer iets van plan was![]()
. Rechtsedirecte, zeg er wat van
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ho ho, ik volg als een mak lammetje m'n trainerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij doet stiekem ook aan figuurtjes lopen dus. Rechtsedirecte, zeg er wat van
.
![]()
![]()
Jaaquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Woensdag een konijntje, speciaal voor jou![]()
![]()
Ok, ik ga als we terug zijn van vakantie écht voor nieuwe schoenen + sokken. Nu ook weer blaartjes en toch net niet lekker gelopen.
[/dienstmededeling]Ja doei.![]()
Ik heb een blaar bovenop m'n wijsteenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, ik ga als we terug zijn van vakantie écht voor nieuwe schoenen + sokken. Nu ook weer blaartjes en toch net niet lekker gelopen.
[/dienstmededeling]![]()
![]()
Aweeequote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kwam deze trouwens weer tegen vandaag (2e keer )![]()
[ afbeelding ]
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Zwanenbabiesquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaahquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Cquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]te
![]()
Mijn rondje is ook klaar:
http://www.endomondo.com/workouts/gpoIdleXEuw
Ik vond hem gemakkelijk vol te houden, en toch 5 km in 30 min. (incl. 3x rust dus).![]()
![]()
En volgens mij had ik een peptalk, want ik hoorde soms iets tussendoor komen, maar ik verstond niet precies wat. Ik kan het niet terug zien op Endomondo.
It's funny
In de zee gelopen ook nog eens!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef GotC het volgende:
.
Echt, I'm in love!
http://connect.garmin.com/activity/190405091In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
O dan heb je wel redelijk doorgelopen!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef Nero22 het volgende:
Mijn rondje is ook klaar:
http://www.endomondo.com/workouts/gpoIdleXEuw
Ik vond hem gemakkelijk vol te houden, en toch 5 km in 30 min. (incl. 3x rust dus).![]()
![]()
En volgens mij had ik een peptalk, want ik hoorde soms iets tussendoor komen, maar ik verstond niet precies wat. Ik kan het niet terug zien op Endomondo.![]()
Yukiquote:Op maandag 18 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
Met wie ben ik nou net vriendjes geworden op Endomondo?![]()
![]()
Met mijquote:Op maandag 18 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
Met wie ben ik nou net vriendjes geworden op Endomondo?
Vorig jaar redelijk vaak gelopen, dit jaar nog niet zo veel. Er was een beetje de klad in gekomen. Inmiddels weer drie keer gelopen. Zondagochtend begonnen aan een rondje van 1 x 20 min, 1 x 1 min wandelen en daarna 2 x 10 min met 1 min ertussen wandelen. Dat ging makkelijk en goed. Nu weer rustig opbouwen tot een uur a anderhalf aan 1 stuk. Morgen met een vriendin lopen, dan doen we een intervaltraining. Runkeeper heeft wel een leuke interval, de " 2.5 miles workout ".Angst klopte op de deur, vertrouwen deed open en zag niemand staan.![]()
Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoorquote:
Ik heb vandaag trouwens 3 km gelopen...Nomzzzzzzzzzquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoor![]()
En dan straks weer verstopt als een Irakeeze woestijn makreel zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoor![]()
![]()
inderdaad, en al lol hebbende staan er zomaar weer ruim 7km op de klokquote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat leuk!! Ik kan me voorstellen dat je het superleuk vond
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Goed bezig.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Vlindertjelief het volgende:
Vorig jaar redelijk vaak gelopen, dit jaar nog niet zo veel. Er was een beetje de klad in gekomen. Inmiddels weer drie keer gelopen. Zondagochtend begonnen aan een rondje van 1 x 20 min, 1 x 1 min wandelen en daarna 2 x 10 min met 1 min ertussen wandelen. Dat ging makkelijk en goed. Nu weer rustig opbouwen tot een uur a anderhalf aan 1 stuk. Morgen met een vriendin lopen, dan doen we een intervaltraining. Runkeeper heeft wel een leuke interval, de " 2.5 miles workout ".
It's funny
Nou, ik ga maar eens naar bedWish me luck with Evy tomorrow
what's the problem? staan die open?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee hoor, genoeg water drinken en ik heb nergens last vanquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan straks weer verstopt als een Irakeeze woestijn makreel zeker
Veel plezier!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
F means you're fucked![]()
Good luck!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
En slaap lekker
Heerlijk en zonder moeitequote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en al lol hebbende staan er zomaar weer ruim 7km op de klokDe hele tijd gekletst
Woensdag...fartlek![]()
![]()
Veel plezierquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
![]()
![]()
* insert dat stripje van zonet maar ipv hot chicks, Evy die zwoel in je oren fluisterd *quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Wat praktisch het zelfde is
![]()
![]()
Succes met opstaan en veel plezier met lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
Swets
* YUR ziet net dat ie in juni al 102 kilometer heeft gelopenDas meer dan 5KM per dag
![]()
![]()
Ik besef me net dat ik gisteren de 4e trainingsweek (van de 6) van Renate 10km heb voltooid.
Over twee weken zou ik 1 uur / +/- 10km moeten kunnen lopen.![]()
![]()
Wij zijn alvast fier op u.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Wie is Shrarvani op Endomondo? Daar werd ik zaterdag geloof ik vrienden mee. Maar weet niet wie het is
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat moet ook, ben nog steeds met een flinke inhaalslag voor de challenge bezig. Ik kom van -12quote:
Dat kan jij makkelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik besef me net dat ik gisteren de 4e trainingsweek (van de 6) van Renate 10km heb voltooid.
Over twee weken zou ik 1 uur / +/- 10km moeten kunnen lopen.![]()
Weet niet meer. Daarom heb ik mijn username in mijn naam gezet.quote:
It's funny
En ons was nog zó geleerd dat we niet met vreemden mochten pratenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
iedereen is vrienden met iedereen..of je elkaar nou wel of niet kent
.
Het sociaal isolement van een basic-loperquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
Ja doei.![]()
dat is ikquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij zijn alvast fier op u.
Wie is Shrarvani op Endomondo? Daar werd ik zaterdag geloof ik vrienden mee. Maar weet niet wie het is![]()
Kunnen we ergens een lijstje plaatsen met met Endomondo-naam & FOK!naam?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
![]()
Lekker toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Over twee weken zou ik 1 uur / +/- 10km moeten kunnen lopen.Gaat helemaal lukken joh. En zo niet, dan toch.
![]()
![]()
HOP IN DE OP!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kunnen we ergens een lijstje plaatsen met met Endomondo-naam & FOK!naam?It's funny
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
hmm nog niet met iedereen hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
Ik heb mijn nick als achternaam gedaan (zoals nog een paar)
Probleem opgelost![]()
![]()
Ja, beetje stomme postquote:
Meer dat ik weet wie me toevoegt, dat ik dat tof vind.
* Yuki gaat zich in een hoekje zitten schamen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Tatoeren die handel!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dus lagere hartslagquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef GotC het volgende:
.
Echt, I'm in love!
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat is ook een optie inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm nog niet met iedereen hoor
Probleem opgelost![]()
![]()
misschien (nog) niet voor iedeeen interessant maar post het toch maar even:
http://www.running.nu/eenzame-uren/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als iedereen dit nou doetquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Probleem opgelost![]()
![]()
Ik heb ook nog niet-FOK!kers als vrienden. En met mijn naam kun je de link wel vrij snel leggen, toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Probleem opgelostF means you're fucked![]()
Sorryquote:Ik lees vaak mobiel mee en let dan minder op usernames
Plus dat ik nooit terug lees en alles
Sorry hoor![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Yuki, kan je mij in de OP bijschrijven bij
30 september 2012 - Drechtstedenloop
HM
11 december 2012 - Bruggenloop (Rotterdam)
15KM
En me verwijderen van
1 april 2013 - Jaarbeurs Utrecht Marathon (Utrecht)![]()
Dat ook nog ja!! Supernetjes!!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en al lol hebbende staan er zomaar weer ruim 7km op de klok[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Puik planquote:quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet-FOK!kers als vrienden. En met mijn naam kun je de link wel vrij snel leggen, toch?![]()
![]()
En ik heb veel gewandeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef GotC het volgende:
[..]
JaDoet schijnbaar toch wat, die langere afstanden ipv kleine afstanden
![]()
![]()
Het is je vergevenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
SorryIk lees vaak mobiel mee en let dan minder op usernames
Plus dat ik nooit terug lees en alles
Sorry hoor![]()
![]()
![]()
Nou, mijn Endomondo tracks worden ook op twitter (en zo op Facebook) gepost... En ik vind het dan weer niet zo nodig dat ik daar bekend sta als Yuki.quote:
Eén keer googlen op Yuki en m'n hele postgeschiedenis op Fok komt voorbij
Dat kan ik, momentjequote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Yuki, kan je mij in de OP bijschrijven bij
30 september 2012 - Drechtstedenloop
HM
11 december 2012 - Bruggenloop (Rotterdam)
15KM
En me verwijderen van
1 april 2013 - Jaarbeurs Utrecht Marathon (Utrecht)
Je plaatje als foto doenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, mijn Endomondo tracks worden ook op twitter (en zo op Facebook) gepost... En ik vind het dan weer niet zo nodig dat ik daar bekend sta als Yuki.
Eén keer googlen op Yuki en m'n hele postgeschiedenis op Fok komt voorbij![]()
![]()
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het sociaal isolement van een basic-loper
Weet iedereen van je rare seksuele voorkeuren, dat moeten we niet hebben neequote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, mijn Endomondo tracks worden ook op twitter (en zo op Facebook) gepost... En ik vind het dan weer niet zo nodig dat ik daar bekend sta als Yuki.
Eén keer googlen op Yuki en m'n hele postgeschiedenis op Fok komt voorbij![]()
.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?![]()
![]()
![]()
![]()
In de omschrijving van het Fok! team de usernames?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Hmm..zal effe kijken of ik iets kan regelen in het Fok! team @ Endomondo.It's funny
Ook al is het laat, ga toch nog even lopen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Maar idd, ik hoef ook niet zo nodig met m'n Fok! naam op Endomondo te staan of hier met m'n echte naam (dank Yuki)
[..]
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?__! Ja, nee.
Ja doei.![]()
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
In de omschrijving van het Fok! team de usernames?Even kiekn heur!
![]()
Er zal toch wel een soort van besloten pagina gemaakt kunnen worden? Toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Hmm..zal effe kijken of ik iets kan regelen in het Fok! team @ Endomondo.![]()
Is je vrouw daarom gevlucht?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?F means you're fucked![]()
[..]
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?![]()
![]()
![]()
Het is superlekker buiten!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ook al is het laat, ga toch nog even lopen!![]()
Oeiquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?.
En ik maar denken dat mannen minder "steek onder water" waren dan vrouwen..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ook al is het laat, ga toch nog even lopen!
Volgens mij heb ik iets gemist...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
![]()
Have fun !quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
en 'nog' een die weinig vrienden 'meer' heeft?Nou, weten we dat ook weer mensen
We zijn allemaal fier op u
![]()
![]()
Er staan me teveel apostroffen in deze zin, ik begrijp het niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
O wacht nu snap ik 'm.![]()
Ja johquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
Ga ff t 1 en ander testen in de omschrijving v/h team.. (Akkoord?)![]()
![]()
Tuulk!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
'ok'quote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staan me teveel apostroffen in deze zin, ik begrijp het niet meer
O wacht nu snap ik 'm.
Ja doei.![]()
Dat is wat mij betreft helemaal terechtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef Shravani het volgende:
Ik word helemaal enthousiast van die loopgroep verhalen..
Graag.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
![]()
Nicequote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
misschien (nog) niet voor iedeeen interessant maar post het toch maar even:
http://www.running.nu/eenzame-uren/
Hoeveel facebookvriendjes heb jij?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Whoops...
Mag die in de OP Yuki? En bij de 7HL ben ik ook, in november. Als ik nog kán lopen na die HM.
Hardloper.
IG @webkim![]()
4: m'n zusje, m'n moeder, m'n man en iemand van FOK!.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoeveel facebookvriendjes heb jij?Ja doei.![]()
Awquote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
4: m'n zusje, m'n moeder, m'n man en iemand van FOK!.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
Sorry, had je ontvriendquote:Op maandag 18 juni 2012 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
Nou ja daar kun je maar 1 ding tegen doen hequote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef Wiehoe het volgende:
Sta sinds weken niet meer in de top 10 op Endomondo.![]()
![]()
Morgenvroeg weerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou ja daar kun je maar 1 ding tegen doen he![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen minder "steek onder water" waren dan vrouwen..![]()
zelfs van Persie had deze kans voor open doel nog wel kunnen scoren hoor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
zelfs van Persie had deze kans voor open doel nog wel kunnen scoren hoor.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Groepsdruk!
Neh, was een herstelrondje van zaterdag.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Optimistquote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
zelfs van Persie had deze kans voor open doel nog wel kunnen scoren hoorIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Alleen jammer dat ie inmiddels op meerdere mensen van toepassing is, ik weet heul niet eens wie je ermee bedoeldequote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
zelfs van Persie had deze kans voor open doel nog wel kunnen scoren hoor![]()
![]()
Sinds wanneer moeten kattenvoer reclames sexy![]()
Mooie brunette die even soepel haar rondingen wiegt om vervolgens haar kat te voeren![]()
Nou ik weet niet hoor maar als mijn kat me om half 4 's nachts wakker maakt voor eten dan sta ik niet te wiegen![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef GotC het volgende:
http://www.endomondo.com/teams/2135352
Ff de omschrijving checken mensen![]()
![]()
Mag mijn nick <> naam weg? thnx.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef GotC het volgende:
Ff de omschrijving checken mensenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ALLES MOET ALTIJD SEXY!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
Sinds wanneer moeten kattenvoer reclames sexy![]()
Mooie brunette die even soepel haar rondingen wiegt om vervolgens haar kat te voeren![]()
Nou ik weet niet hoor maar als mijn kat me om half 4 's nachts wakker maakt voor eten dan sta ik niet te wiegenIt's funny
Daar is toch een rel over in Engeland? Teveel blauw (schotland) en te weinig rood?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Tof, alleen wat duurF means you're fucked![]()
Nou inderdaad, we waren in December in London in zo'n winkel - echt achterlijke prijzenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Tof, alleen wat duur![]()
![]()
Ik danquote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef GotC het volgende:
Ff de omschrijving checken mensen![]()
![]()
![]()
Oh, geen idee, niet gevolgdquote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar is toch een rel over in Engeland? Teveel blauw (schotland) en te weinig rood?ik vind ze mooi
Ja doei.![]()
O serieus?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar is toch een rel over in Engeland? Teveel blauw (schotland) en te weinig rood?Wat een zeikerds...
![]()
Merci beaucoupquote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mee eensquote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
Ik doe denk alleen de voornamen. Toch wat 'prettiger'.
sst.. hij fietstquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
Oh jemig zie RD ook gewoon ZWAAR bovenaan staan![]()
![]()
![]()
![]()
Die vent heeft verder nix te doen daar op dat eilandquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Die vent heeft verder nix te doen daar op dat eiland.
Volgens mij heeft 'ie z'n Garmin stiekem op 't dak van z'n auto gebonden.
Ik heb m'n naam er ook maar ingeknaldquote:Op maandag 18 juni 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
Ik doe denk alleen de voornamen. Toch wat 'prettiger'.![]()
je mag voor de gezelligheid ook wel mijn voornaam gebruiken hoorsylvia
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
ah nu weet ik eindelijk ook wie sylvesterrr is. Een van de weinige namen die ik niet aan een Fok! naam kon koppelen.Niet meer actief op Fok!![]()
Dat is mijn bijnaam.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Viking84 het volgende:
ah nu weet ik eindelijk ook wie sylvesterrr is. Een van de weinige namen die ik niet aan een Fok! naam kon koppelen.![]()
![]()
Ditquote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Viking84 het volgende:
ah nu weet ik eindelijk ook wie sylvesterrr is. Een van de weinige namen die ik niet aan een Fok! naam kon koppelen.
En jij bent Heather helemaal niet!![]()
![]()
Gezelligquote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
quote:mij noemen ze meestal gewoon syl
Will see, I know you can't resistquote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA, NU IS HET TE LAAT! MOOI NIET DAT IK ME NOG DOOR JOU LAAT RONDCOMMENDEREN
ofzo.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik word ook regelmatig syl genoemd (op het internet).quote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mij noemen ze meestal gewoon syl
![]()
![]()
Mij noemen ze Yurquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mij noemen ze meestal gewoon syl
der wereld kan zo simpel zijnquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Will see, I know you can't resist_!
Ja doei.![]()
QFTquote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Die vent heeft verder nix te doen daar op dat eiland'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, klaar. http://www.endomondo.com/teams/2135352
Even bewust ervoor gekozen om het grootste gedeelte v/d mensen zonder 'applicable workouts' eruit te laten.
Sowieso, als er iemand uit wil/anders in wil staan, PM even!!![]()
Overkant ?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
't Is stil aan de overkant, trouwens.![]()
![]()
er is hoop, in augustus gaat hij een paar weken op vakantie...maar opgepast...zijn nieuwe schoenen zijn zo licht dat ze met gemak in de koffer passenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ok, nu weet ik het zeker.. Na drie zwangerschappen is er niets van je buikspieren over..
De beginners Core-workout van NikeTraining was al te veel![]()
Misschien zou i het toch eens iets vaker moeten doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik wou net zeggen, alsof u zonder hardlopen kuntquote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is hoop, in augustus gaat hij een paar weken op vakantie...maar opgepast...zijn nieuwe schoenen zijn zo licht dat ze met gemak in de koffer passen![]()
![]()
Waar ga je heen? Ergens lekker zonnig?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is hoop, in augustus gaat hij een paar weken op vakantie...maar opgepast...zijn nieuwe schoenen zijn zo licht dat ze met gemak in de koffer passen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed lijstje idd![]()
Ik heet alleen geen Eliose
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Respect! Ik ben erg slecht in namen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
ff met zn tweetjes uit het blote hoofd gedaan![]()
![]()
Wij zijn er!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef VKV het volgende:
Hardloopmaatje kan helaas niet meedoen vrijdagF means you're fucked![]()
Ghehe, de mijne zijn ook zoek. Als ik de afstandsbediening kwijt ben ligt die ergens onder mn buik.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ok, nu weet ik het zeker.. Na drie zwangerschappen is er niets van je buikspieren over..
De beginners Core-workout van NikeTraining was al te veel![]()
Misschien zou i het toch eens iets vaker moeten doen
Hardloper.
IG @webkim![]()
da's jammerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef VKV het volgende:
Hardloopmaatje kan helaas niet meedoen vrijdag
Ja doei.![]()
Wij houden iedereen in de gatenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Respect! Ik ben erg slecht in namen.![]()
![]()
Nee, IRL!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met lachwekkende ontroerende motiverende peptalks![]()
![]()
Yup!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Hebben jullie je er al voor ingeschreven?
Ik ga het ter plekke doen.Ik ga voor de 5km. Ben benieuwd in wat voor tijd dit keer
![]()
![]()
Neen, GotC en ik zijn er IRL. We lopen zelf ook namelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met lachwekkende ontroerende motiverende peptalks
Zie je pmquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Done
Nu ook even op alfabetische volgorde.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik wil eigenlijk max 30 minquote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup!Ik ga voor de 5km. Ben benieuwd in wat voor tijd dit keer
Maar of dat haalbaar is...
![]()
![]()
Ineens zo'n groep van die zolderautisten die gaat meerennenquote:![]()
EINZ EINZ
HET IS PATAT! NEE FRIET!
IK ZOU HAAR GEVEN / IN HAAR KONT PLASSEN
HENDIG SJIEKE HARDLOOPSCHOENEN
PICS VAN JE ZUSJE
EINZ EINZ![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ineens zo'n groep van die zolderautisten die gaat meerennen![]()
EINZ EINZ
HET IS PATAT! NEE FRIET!
IK ZOU HAAR GEVEN / IN HAAR KONT PLASSEN
HENDIG SJIEKE HARDLOOPSCHOENEN
PICS VAN JE ZUSJE
EINZ EINZ![]()
Ik vind zolders eng.![]()
quote:me first, me first
Nou, denk dat dat voor mij niet haalbaar isquote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk max 30 minMaar of dat haalbaar is...
Maar ga gewoon weer m'n best doen en godnondeju rustig starten
![]()
![]()
En dan ook run run run run go go go go go roepen ?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Neen, GotC en ik zijn er IRL. We lopen zelf ook namelijk![]()
![]()
Moest je lachen?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan ook run run run run go go go go go roepen ?![]()
![]()
Gewoon enge maskers opdoen en achter me aanrennen, dan loop ik het in 10 minutenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan ook run run run run go go go go go roepen ?![]()
![]()
Ik ga 10 kilometer lang alleen maar roepen: GOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOquote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan ook run run run run go go go go go roepen ?F means you're fucked![]()
Op 30 juni zal ik m'n best doen om de deelnemers aan de Meidenloop te supporten. Heb die dag een FOK!meet in Utrecht, zal eens kijken of ik tussendoor nog even kan langskomen.![]()
![]()
Kom jij in andere topics?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Op 30 juni zal ik m'n best doen om de deelnemers aan de Meidenloop te supporten. Heb die dag een FOK!meet in Utrecht, zal eens kijken of ik tussendoor nog even kan langskomen.Schaam je!
Laatste minuutje nog Vulgazz gegeven terwijl ik moest lachenquote:Brandende buikspieren
![]()
Al had ik direct daarna gereageerd 3 topics terug![]()
![]()
Oh ja, nog een verbetering aangebracht: Mensen die op Endomondo alleen hun nickname hebben staan, uit de lijst gehaald.![]()
![]()
Ik ook niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb daar naast dit topic helemaal geen tijd voor.
Check mijn post history maar. Bijna alleen maar hardlooptopics.
quote:
Twee SC-reeksen bijhouden lukt me ook niet, dus ik volg ze allebei een beetje.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb daar door dit topic helemaal geen tijd voor![]()
![]()
Ik voel me buitengeslotenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef GotC het volgende:
Oh ja, nog een verbetering aangebracht: Mensen die op Endomondo alleen hun nickname hebben staan, uit de lijst gehaald.![]()
![]()
Tof!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Op 30 juni zal ik m'n best doen om de deelnemers aan de Meidenloop te supporten. Heb die dag een FOK!meet in Utrecht, zal eens kijken of ik tussendoor nog even kan langskomen.
Kan er niks aan doen, kom daar altijd per ongeluk terechtquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsk, jij bent altijd overal (zeker waar er te rellen valt)
![]()
![]()
Onbeheerd achterlaten. Kan prima, zegt slackerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef GotC het volgende:
We lopen vrijdag tegelijkertijdWie wil onze rugzak vasthouden?
?
.
Ik moet uberhaupt nog even de route naar Kwintsheul uitstippelenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef GotC het volgende:
We lopen vrijdag tegelijkertijdWie wil onze rugzak vasthouden?
?
En ik weet niet eens waar de start is
![]()
![]()
Het is wel Kwintsheul hequote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onbeheerd achterlaten. Kan prima, zegt slacker.
![]()
![]()
Gewoon mét Endomodo binnen gaan lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou bijna buiten gaan lopen voor Endomondo.....bijna![]()
en dan meedoen
Ja doei.![]()
Je kunt je loopjes ook handmatig invoeren in Endomondoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou bijna buiten gaan lopen voor Endomondo.....bijna.
Stad? De straat bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik moet uberhaupt nog even de route naar Kwintsheul uitstippelenEn ik weet niet eens waar de start is
![]()
![]()
30 bommeldingenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit. Geen probleem, heerlijk topic. Gemotiveerde mensen, luie mensen, rellende mensen, mensen die onwijs sexy zijn, mensen die Nederland aanmoedigden, mensen die afvallen, mensen die dankzij dit topic nog harder willen lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb daar door dit topic helemaal geen tijd voor
Het is hier gewoon nooit saai![]()
![]()
Jij loopt niet mee toch? Dus je hebt nix te doen he?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook meedoen, maar zat al te stressen of ik niet zou verdwalenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik moet uberhaupt nog even de route naar Kwintsheul uitstippelenEn ik weet niet eens waar de start is
.
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: