Ik ook niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb daar naast dit topic helemaal geen tijd voor
quote:
Twee SC-reeksen bijhouden lukt me ook niet, dus ik volg ze allebei een beetje.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb daar door dit topic helemaal geen tijd voor
Ik voel me buitengeslotenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef GotC het volgende:
Oh ja, nog een verbetering aangebracht: Mensen die op Endomondo alleen hun nickname hebben staan, uit de lijst gehaald.
Tof!!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Op 30 juni zal ik m'n best doen om de deelnemers aan de Meidenloop te supporten. Heb die dag een FOK!meet in Utrecht, zal eens kijken of ik tussendoor nog even kan langskomen.
Kan er niks aan doen, kom daar altijd per ongeluk terechtquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsk, jij bent altijd overal (zeker waar er te rellen valt)
Onbeheerd achterlaten. Kan prima, zegt slackerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef GotC het volgende:
We lopen vrijdag tegelijkertijdWie wil onze rugzak vasthouden?
?
Ik moet uberhaupt nog even de route naar Kwintsheul uitstippelenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef GotC het volgende:
We lopen vrijdag tegelijkertijdWie wil onze rugzak vasthouden?
?
Het is wel Kwintsheul hequote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onbeheerd achterlaten. Kan prima, zegt slacker.
Gewoon mét Endomodo binnen gaan lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou bijna buiten gaan lopen voor Endomondo.....bijna
Je kunt je loopjes ook handmatig invoeren in Endomondoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou bijna buiten gaan lopen voor Endomondo.....bijna
Stad? De straat bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik moet uberhaupt nog even de route naar Kwintsheul uitstippelenEn ik weet niet eens waar de start is
30 bommeldingenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit. Geen probleem, heerlijk topic. Gemotiveerde mensen, luie mensen, rellende mensen, mensen die onwijs sexy zijn, mensen die Nederland aanmoedigden, mensen die afvallen, mensen die dankzij dit topic nog harder willen lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb daar door dit topic helemaal geen tijd voor
Jij loopt niet mee toch? Dus je hebt nix te doen he?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook meedoen, maar zat al te stressen of ik niet zou verdwalenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik moet uberhaupt nog even de route naar Kwintsheul uitstippelenEn ik weet niet eens waar de start is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |