Ohhhhhh natuurlijk, wat dom van me!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Familyrun .. met je familie c.q. gezin rennen
Ik zit me ook heel erg in te houden om mij niet voor alles en nog wat in te schrijvenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar voor de rest heb ik niet nu al minstens 5 wedstrijden die ik wil lopen terwijl ik op 48% van mijn schema zit
Haha! Wiebel, wiebel wiebel!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was een... euh... interessant ritje ook, datEr kan ook een cavia kooi voorop. Rammelt zo leuk als je daarmee door de stad banjert. Kooi voorop, baal hooi achterop
Vrouwen 35, drechtsteden vorig jaarquote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Webkim het volgende:
Kijk ik naar een HM in okt. in Breda, vorig jaar de langzaamste bij vrouwen senioren 1:35. Dusssss.Ik moet echt aan iets groots meedoen.
Mwah explosieve kracht is iets anders dan duurvermogen hequote:Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef Yuki het volgende:
Toch vreemd. Genoeg conditie voor bijna 6km, en dan compleet kapotgaan bij een sprintje om de trein te halen
niets voor mij..te commercieel, te massaal en heeft in mijn ogen niets met hardlopen te maken..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Webkim het volgende:
Ja maar echt! Hóe tof. Gewoon de complete waanzin hiervan. Ik. Wil. Het.
En je bent te herkennen aan je hardloopschoenen??quote:Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
Hahaha, ik ben weer te zien op jijbuis:
Ja, ik heb je gespotquote:Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
Hahaha, ik ben weer te zien op jijbuis:
Zo hard rende ik nou ook weer nietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mwah explosieve kracht is iets anders dan duurvermogen he
Maar als het goed is ben je wel snel herstelt?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo hard rende ik nou ook weer niethet was trap af - trap op die me nekte denk ik
Nee, aan het ontbreken van een Garmin.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Shravani het volgende:
[..]
En je bent te herkennen aan je hardloopschoenen??
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, aan het ontbreken van een Garmin.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo hard rende ik nou ook weer niethet was trap af - trap op die me nekte denk ik
Eeeeeh.. volgend jaar dan maarquote:De afstanden zijn 6,5 km lopen, 30 km fietsen en 4,8 km lopen
Ik zit nu op afstandmeten ook een nieuwe route te zoeken, de les gaat voor m'n gevoel wat sneller als ik niet steeds dezelfde route loopquote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik zit trouwens wel met een beginnend probleem. Mijn standaard looproutes raken opIk zit nou al te bedenken waar ik overmorgen eens naartoe ga lopen
30 km fietsen is zo gedaan hoor een uur en een beetje op een chill tempo fietsenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:01 schreef Maraca het volgende:
Ik zat te kijken naar de BRB in Borne op 25 augustus tot ik dit las:
[..]
Eeeeeh.. volgend jaar dan maar
Of dat je gaat balen omdat je de vorige keer toch echt op punt x van de route was bij minuut xxquote:Op maandag 18 juni 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit nu op afstandmeten ook een nieuwe route te zoeken, de les gaat voor m'n gevoel wat sneller als ik niet steeds dezelfde route loop
Rule #1: You do not talk about fightcl eh Conditie voor snelheid !quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of dat je gaat balen omdat je de vorige keer toch echt op punt x van de route was bij minuut xx
Probleem is dat ik alleen niet kapot mag zijn omdat ik 2 dagen later een belangrijk tentamen hebquote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
30 km fietsen is zo gedaan hoor een uur en een beetje op een chill tempo fietsen
Ja dat kan ook inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of dat je gaat balen omdat je de vorige keer toch echt op punt x van de route was bij minuut xx
Hoe gaat het? Loop je alleen op onverhard nu?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef AntiChrist het volgende:
zo vandaag 5km over het strand gedrenteld valt me toch altijd tegen hoe zwaar dat is tegenover het "normale werk"
Dat is inderdaad wel verstandigquote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat kan ook inderdaadMaar ik heb ook steeds meer route nodig, kwam gisteren al nauwelijks uit dus even een nieuwe nodig. En als ik eenmaal loop en er dan eentje moet bedenken ga ik me gegarandeerd volledig vergissen in de afstand. Dan kom ik of weer tekort, of moet ik nog 2 km naar huis lopen
BS....echte lopers laten elkaar nooit vallen, ik was een tijdje terug bij een 17km trail run en de laatste dame kwam na ongeeer 2.5 uur over de finish maar kreeg echt een groter applaus dan de winnaarquote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Webkim het volgende:
Kijk ik naar een HM in okt. in Breda, vorig jaar de langzaamste bij vrouwen senioren 1:35. Dusssss.Ik moet echt aan iets groots meedoen.
Dat is ook zo leuk aan lopersquote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
BS....echte lopers laten elkaar nooit vallen, ik was een tijdje terug bij een 17km trail run en de laatste dame kwam na ongeeer 2.5 uur over de finish maar kreeg echt een groter applaus dan de winnaar
ik ook....wel een van de weinigen die in tights liep....quote:
Nou er zitten hier een paar in dit topic die elkaar wel kunnen knallen, achter de schermenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is ook zo leuk aan lopersgeen haat en nijd om prestaties van een ander
Wat is snel? Het viel mij nogal tegen...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar als het goed is ben je wel snel herstelt?
Ochtendlopersquote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef Maraca het volgende:
Heb zin in morgenochtendles 17 alweer .. gaat echt bizar hard
ik wist dat deze reactie zou komenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou er zitten hier een paar in dit topic die elkaar wel kunnen knallen, achter de schermen
Popcorn!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou er zitten hier een paar in dit topic die elkaar wel kunnen knallen, achter de schermen
way to go bikkel!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
Swets
* YUR ziet net dat ie in juni al 102 kilometer heeft gelopen
Oh?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gaat meer richting nachtloperquote:
+1 bazenpuntquote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
Swets
* YUR ziet net dat ie in juni al 102 kilometer heeft gelopen
4:30 opquote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat meer richting nachtloperIk vraag me alleen af hoe dat straks moet als ik voor de 10km ga
Gelukkig kun je op FOK! hoogstens een plaatje van een pistool sturenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hadden er dikke lol om hierquote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
+1 bazenpunten nog 1 voor die idiote peptalks van jou en betere helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |