SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Ja doei.![]()
Oh goeie, die moet ik nog opvouwenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook nietik ben maar de was aan het doen
.
Niet meer actief op Fok!![]()
![]()
en met dit loopje ben ik op de 200km in mijn challenge. Ik moet er 500, maar aangezien ik weer op wil gaan bouwen maak ik me daar niet al te veel zorgen over.
Ging wel weer op m'n tandvlees, weet niet wat 't is de laatste week. Niet heel soepel allemaal. En volle zon hielp ook niet
http://afstandmeten.nl/index.php?id=895225
Nog maar even een keer
Ja doei.![]()
Zie, niks vervelingquote:Op maandag 18 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh goeie, die moet ik nog opvouwen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vraagje, lopen jullie op vaste tijden?
Ik loop normaal altijd savonds rond half 8, een km of 10-15. Af en toe een middag geprobeerd maar ik hou het na 2 km niet meer vol ivm hevige steken. Hebben jullie daar last van als je ineens een andere tijd gaat lopen? Oja, ik had al 2 uur niks gegeten...
Wil eigelijk nu gaan lopen maar heb ff de motivatie niet, geen zin....![]()
Ik loop op verschillende tijden, omdat ik lang niet altijd kan. Doordeweeks meestal 's avonds, maar in het weekend 's ochtends. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als ik maar niet te veel gegeten heb van te voren.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:06 schreef ejvdb het volgende:
Ik loop normaal altijd savonds rond half 8, een km of 10-15. Af en toe een middag geprobeerd maar ik hou het na 2 km niet meer vol ivm hevige steken. Hebben jullie daar last van als je ineens een andere tijd gaat lopen? Oja, ik had al 2 uur niks gegeten...
Wil eigelijk nu gaan lopen maar heb ff de motivatie niet, geen zin....
Ennuh, doe die schoenen aan en ga lopenje voelt je zo lekker daarna
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop meestal savonds, dan is er tenminste iemand thuis voor de kinderen...quote:Op maandag 18 juni 2012 19:06 schreef ejvdb het volgende:
Wil eigelijk nu gaan lopen maar heb ff de motivatie niet, geen zin....
En komop! Zin maken![]()
![]()
Ik loop altijd op andere tijden, maar op elke dag wel hetzelfde. Zeg maar.
Dus op dinsdag elke keer om 6:30, maar op donderdag altijd rond een uur of 10. Dat schema is altijd naar mijn werktijden aangepast.
En ik heb eigenlijk nooit last van steken. Ik laat het eten wel een uurtje zakken voordat ik ga.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Steken? Ja paar keer gehad, ademhaling was mij niet voldoende denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:10 schreef ejvdb het volgende:
Maar ook wel eens andere tijden? En dan ook last van hevige steken?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Morgenochtend maar weer...
Weet nooit of ik wel of geen zin heb
Zie er altijd wel tegenop, heel raar... Het wordt morgen mooi weer dus misschien dat ik de watergordel meeneem en een 15 km ga doen. Zie morgen wel waar ik zin in hebNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Nee ik probeer het meeste te rennen als ik vrolijk ben. En ja dat helptquote:Op maandag 18 juni 2012 19:06 schreef ejvdb het volgende:
Wil eigelijk nu gaan lopen maar heb ff de motivatie niet, geen zin....![]()
![]()
Morgen in Utrecht werken!
Geen gezeik met de treinen
Uur langer slapen
Anderhalf uur moeten doden tussen einde werktijd en begin van het werkuitje
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hardlopenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:14 schreef Yuki het volgende:
Morgen in Utrecht werken!
Geen gezeik met de treinen
Uur langer slapen
Anderhalf uur moeten doden tussen einde werktijd en begin van het werkuitje.
Even een vraagje aan de vrouwen hier: Ik ben gestopt met de pil (nee, niet omdat er een kind moet komen ofzo, vooral omdat de strips op zijn, ik in het VK nog geen huisarts heben ik eigenlijk wel eens wil zien hoe mijn lichaam reageert op een gebrek aan die extra hormonen) en ben sindsdien wat minder fit lijkt 't wel. Kan vanalles zijn hoor, maar de laatste twee weken zijn echt wat futloos en dat zijn precies de twee weken dat ik de pil niet meer neem
Iemand die weet/vermoedt/etc. of dat er iets mee te maken kan hebben?
Ja doei.![]()
Euh... En dan lekker bezweet op dat werkuitje aankomen? Denk 't nietquote:
Ik ga wel even de stad in, heb nog een H&M cadeaucard te besteden... Heul vervelend
tell me about it...quote:
mijn vrouw is nu anderhalve week weg en haar nog geen moment gemist..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ik werd alleen maar moe en futloos en zombieachtig van de pil.
gestopt met die rommel en ben een stuk fitter.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Oewieoewieoe! My preciousss.![]()
Is het al morgenochtend? Ja? Ja? Ja?
Ik loop trouwens meestal 's avonds laat, tenzij de man heel druk is, dan loop ik 's morgens achterlijk vroeg. Als in, tegen zevenen. Lekker plannen hoor, twee freelancers op een kussen.![]()
Als ik afwijk qua tijden merk ik niet echt verschil. Heb er geen last van, maar presteer ook niet beter ofzo.Hardloper.
IG @webkim![]()
Zou het niet gewoon komen omdat er ineens iets veranderd is en dat je lichaam even moet wennen en aanpassen? Ik heb er ook altijd een paar weken last van (ongeacht of ik er mee stopte of juist weer begon na een periode).quote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Even een vraagje aan de vrouwen hier: Ik ben gestopt met de pil (nee, niet omdat er een kind moet komen ofzo, vooral omdat de strips op zijn, ik in het VK nog geen huisarts heben ik eigenlijk wel eens wil zien hoe mijn lichaam reageert op een gebrek aan die extra hormonen) en ben sindsdien wat minder fit lijkt 't wel. Kan vanalles zijn hoor, maar de laatste twee weken zijn echt wat futloos en dat zijn precies de twee weken dat ik de pil niet meer neem
![]()
Ik denk dat je lichaam vooral bezig is met wennen aan het verschil. Het is nogal wat, namelijk. Ik zou het even aankijken als ik jou was. Zeker weten doe ik het namelijk niet, want ik ben zelf nog nooit gestoptquote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
wel eens een langdurig werkloze zien hardlopen?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]proficiat!
De laatste dagen lees ik hier vanalles over nieuwe banen en afgestudeerde mensen! Ik zou bijna onderzoek gaan doen naar of hardlopen leidt to betere werk/studie prestaties'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Arme Mrs. RDquote:Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tell me about it...
mijn vrouw is nu anderhalve week weg en haar nog geen moment gemist..Als ze NL kon lezen, kreeg je ervan langs!
Halloquote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel eens een langdurig werkloze zien hardlopen?![]()
![]()
Hoe zie ik dat, loopt die op Scapino schoentjes?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel eens een langdurig werkloze zien hardlopen?![]()
![]()
wederom de 6km ipv de 7 gedaan.
het was veels te warm en te benauwd en ik liep echt knalpaars aan.
maar goed. volgende keer beter.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/95952485home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon komen omdat er ineens iets veranderd is en dat je lichaam even moet wennen en aanpassen? Ik heb er ook altijd een paar weken last van (ongeacht of ik er mee stopte of juist weer begon weer na een periode).Ja, dat heb ik dus ook een beetje, dat idee, dat het toch wat 'groter' is dan je denkt, zo'n klein pilletje. En het is ook niet alsof ik niets kan/doe ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat je lichaam vooral bezig is met wennen aan het verschil. Het is nogal wat, namelijk. Ik zou het even aankijken als ik jou was. Zeker weten doe ik het namelijk niet, want ik ben zelf nog nooit gestoptmaar met rennen merk ik wel degelijk verschil: zit niet zoveel opbouw in en met spinnen had ik laatst ook al niet de volle energie. Dus eigenlijk vooral bij sportmomenten dat het me aan fut ontbreekt, zeg maar.
Ja doei.![]()
Ik zou even een hele cyclus afwachten, dus een week of 4 - 6 sinds je gestopt bent. Dan kan je namelijk bekijken of je lichaam gewoon moest wennen en uiteindelijk weer normaal doet, of dat je misschien iets anders onder de leden hebt.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat kan. Je kan er kennelijk allerlei klachten van krijgen, duurt ff voor je hormoonhuishouding weer helemaal zichzelf is.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hardloper.
IG @webkim![]()
Wat zei zegt! Ik ga even Blood, Sweat and T-shirts kijkenquote:(Ned3). Tot zo!
He, wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat zei zegt! Ik ga even Blood, Sweat and T-shirts kijken(Ned3). Tot zo!
Arnhems beschaafd Nederlands?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Arnhem spreken en schrijven ze geen ABN.
* sylvesterrr rent weg.![]()
![]()
Is het nú dan al morgenochtend?
Hier trouwens nog stadlopers die met hun ass in een tijdschrift willen? clicketyclick
En ik stuitte net op de Strong Man Run: hoe vet! Als ik eenmaal echt een goeie lopert ben joh..! Dan ga ik los!
Hardloper.
IG @webkim![]()
Owww, wat leuk. Heb net ff van werk naar huis gefiets met m'n nieuwe liefde. Trilde vrolijk na 1 km en daarna lekker op Garmin connect ingelogd en gekeken hoe dat er nou uitziet. Fantastisch!
Nu alleen even uitvogelen of je vriendjes kan hebben op dat Garmin spul, das leuk! En zo eens m'n HM schema erin invullen, heb ik weer een avond wat te doen. Ben verkouden geworden en ga daardoor lekker niet sporten, maar m'n scherm onder niezen en m'n Garmin vertroetelen (hopelijk krijgt ie geen virus).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
M'n Garmin werkt zo te zien niet helemaal naar behoren.
Ik zie dat de display leeg is, dus doe ik hem aan de lader. Charging: 62%![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef slacker_nl het volgende:
Owww, wat leuk. Heb net ff van werk naar huis gefiets met m'n nieuwe liefde. Trilde vrolijk na 1 km en daarna lekker op Garmin connect ingelogd en gekeken hoe dat er nou uitziet. Fantastisch!
Nu alleen even uitvogelen of je vriendjes kan hebben op dat Garmin spul, das leuk! En zo eens m'n HM schema erin invullen, heb ik weer een avond wat te doen. Ben verkouden geworden en ga daardoor lekker niet sporten, maar m'n scherm onder niezen en m'n Garmin vertroetelen (hopelijk krijgt ie geen virus).
![]()
![]()
ik denk dat je wel een uitzondering op de regel bent... over het algemeen zijn de imo de drukste mensen die het meeste ondernemen en de meeste motivatie hebben.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
go on...I dare you!!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef LieLie het volgende:
Zal ik mezelf nog challengen in dit jaar?350 ofzo?
Coole horloge, welke is het?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef Webkim het volgende:
Oewieoewieoe! My preciousss.![]()
[ afbeelding ]
Is het al morgenochtend? Ja? Ja? Ja?
Ik loop trouwens meestal 's avonds laat, tenzij de man heel druk is, dan loop ik 's morgens achterlijk vroeg. Als in, tegen zevenen. Lekker plannen hoor, twee freelancers op een kussen.![]()
Als ik afwijk qua tijden merk ik niet echt verschil. Heb er geen last van, maar presteer ook niet beter ofzo.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zo, m'n 30 min. dagelijkse beweging weer achter de rug. Toch wel blij dat ik even wat ben gaan doen, had helemaal geen zin na een lange schooldag met bijbehorend lang stuk reizen (2x2uur).![]()
Gehardloopt ?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:36 schreef VKV het volgende:
Zo, m'n 30 min. dagelijkse beweging weer achter de rug. Toch wel blij dat ik even wat ben gaan doen, had helemaal geen zin na een lange schooldag met bijbehorend lang stuk reizen (2x2uur).![]()
![]()
Wat zou een beetje realistisch doch uitdagend voor me zijn? Gemiddelde rondje is nu 4,5-5km en heb nu 32 km in endomondo staan sinds 30 mei.quote:![]()
spinningquote:
Gatverquote:Net zo kansloos als ''roeien''/ ''crosstrainer'' / ''loopband''. Ga dan naar buiten en pak wat extra push ups ofzo
![]()
![]()
nein, dat is een gemistquote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef slacker_nl het volgende:
Nu alleen even uitvogelen of je vriendjes kan hebben op dat Garmin spul, das leuk!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ga uit van het feit dat je meer ga lopen en niet minder, dus zo'n 15km per week met nog 25 weken te gaan....350km moet dus te doen zijn met een beetje wilskrachtquote:Op maandag 18 juni 2012 19:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat zou een beetje realistisch doch uitdagend voor me zijn? Gemiddelde rondje is nu 4,5-5km en heb nu 32 km in endomondo staan sinds 30 mei.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh, geen last van de scheentjes vandaag na mijn 10km van gisteren
Moet op mijn nieuwe schoentjes wat minder enthousiast inlopen, die zorgden dat ik weer last kreeg van mijn schenen door de knepperharde, niet ingelopen zolen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Oh, geen last van de scheentjes vandaag na mijn 10km van gisteren![]()
lekker voor je Semmie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Spinnen kansloos? Doe maar 's een goede les meequote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
GatverNet zo kansloos als ''roeien''/ ''crosstrainer'' / ''loopband''. Ga dan naar buiten en pak wat extra push ups ofzo
Ja doei.![]()
Ik heb een keer 2 uur meegedaan aan een spinning marathon!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Spinnen kansloos? Doe maar 's een goede les mee
Nooit meer![]()
![]()
Zonder zeemleren broekje krijg je wel een kansloze aarsquote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, die site was ik tegengekomen, maar daar stond niet zoveel over futverlies. Nou ja, we kijken 't nog even aanquote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je kan er kennelijk allerlei klachten van krijgen, duurt ff voor je hormoonhuishouding weer helemaal zichzelf is.![]()
Ja doei.![]()
Ja, daar kwam ik al vrij snel achter. Heb in de loop van de tijd netjes 2 echte fietsbroekjes aangeschaft: m'n aars is me lief.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zonder zeemleren broekje krijg je wel een kansloze aars
Spin nu al een jaar of 6, nog steeds tofAl zijn de lessen hier bij de sportschool iets minder goed georganiseerd/opgebouwd, jammer. Die in het universitair sportcentrum in Nijmegen waren awesome
Ja doei.![]()
LoLa even peptalken...!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
tee heequote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 uur meegedaan aan een spinning marathon!
Nooit meer
Ja doei.![]()
Te vaak gedaan en toch blijf ik er bij:quote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lekker op je mountainbike door de blubber in het bos, het echte werk![]()
![]()
Jammer dit.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Te vaak gedaan en toch blijf ik er bij:
Lekker op je mountainbike door de blubber in het bos, het echte werk
Sowieso vind ik vrij weinig dingen 'kansloos'. Zonde, zo'n houding. Zumba en al die hupsdingen zijn niets voor mij: vind het niet leuk, maar mensen bewegen wel. Net zoals mensen die 'te langzaam' lopen uitlachen.
Valt me een beetje van je tegen Dr. Sexy.Ja doei.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef slacker_nl het volgende:
![]()
. Mafketel.
En direct naar Endo, niks export naar GPX(dit gaan jullie DE HELE AVOND horen).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nice! Ik ook niet na m'n 5 km van gisterenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Oh, geen last van de scheentjes vandaag na mijn 10km van gisteren
Moet op mijn nieuwe schoentjes wat minder enthousiast inlopen, die zorgden dat ik weer last kreeg van mijn schenen door de knepperharde, niet ingelopen zolen.
maar wel last van m'n knieën, traplopen auMorgen fysio
Eensquote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jammer dit.
Sowieso vind ik vrij weinig dingen 'kansloos'. Zonde, zo'n houding. Zumba en al die hupsdingen zijn niets voor mij: vind het niet leuk, maar mensen bewegen wel. Net zoals mensen die 'te langzaam' lopen uitlachen.
Valt me een beetje van je tegen Dr. Sexy.
De enige kansloze beweging was die van het Nederlandse elftal gisteren![]()
![]()
Whoah wat is diequote:Op maandag 18 juni 2012 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice! Ik ook niet na m'n 5 km van gisteren
maar wel last van m'n knieën, traplopen auMorgen fysio
supermini!
Hardlopers hebben vaak iets 'tegen' fietsen.
Ik wel iig.. wat een tyfuswerk dat fietsen r
Op de hometrainer wil het nog wel want geen wind maar buiten!
Ik wil een Garmin 610 gewoon omdat ik het wil terwijl ik helemaal niks uit mijn 205 haal (alleen start/stop ronde ') )Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Doen!! Ow en RK ook gewoon direct importeren vanuit je device.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil een Garmin 610 gewoon omdat ik het wil terwijl ik helemaal niks uit mijn 205 haal (alleen start/stop ronde ') )
En spinning/zumba/crossfit: keigaaf (die eerste zeker, de andere twee nooit gedaan, maar dat lijkt me wel wat voor de afwisseling enzo). En yoga of bootcamp.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb niets tegen fietsen, wel is voor mij de drempel een stuk hoger om naar de sportschool te gaan. Zeker als het buiten lekker weer isquote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil een Garmin 610 gewoon omdat ik het wil terwijl ik helemaal niks uit mijn 205 haal (alleen start/stop ronde ') )![]()
![]()
Mijn triathlondroom staat nog steeds ergens geparkeerd, dus ik blijf me lekker de longen uit m'n lijf spinnen, als een échte bikkel.
Ja doei.![]()
Valt het tegen omdat ik de wind op mijn gezicht wil voelen, modder op mijn gezicht wil voelen spatten, mijn evenwicht moet bewaren, moet remmen, rekening moet houden met eventueel verkeer, sprongen wil maken en niet statisch in een airco gekoeld gebouwtje een uur wil pompen zonder vooruit te komen? En dan ook nog eens op het tempo dat iemand anders aangeeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jammer dit.
Valt me een beetje van je tegen Dr. Sexy.
Nou ieder zijn ding hoor, maar ik moet gewoon het gevoel hebben dat ik ergens mee kom.![]()
Oh ik snap Sexy's weerstand tegen de sportschool wel hoor. Maar spinning is echt niet iets waar je lullig over moet doen. Ik zou het nog wel weer eens een keertje willen doen trouwens, nu ik een veel betere conditie heb.
wat ik wel vaak "kansloos" vind is mensen die zich mee laten slepen in de massa hysterie van het moment en van de ene sport naar de andere rennen, de enne maand is het bijv. spinnen, een maand later is spinnen weer zo ouderwets en moet het opeens weer zumba zijn... totdat dat na een week weer verveeld en we weer heel hip gaan bootcamp'enquote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jammer dit.
Sowieso vind ik vrij weinig dingen 'kansloos'. Zonde, zo'n houding. Zumba en al die hupsdingen zijn niets voor mij: vind het niet leuk, maar mensen bewegen wel. Net zoals mensen die 'te langzaam' lopen uitlachen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, want je kunt het prima zelf leuker vinden. Dat is wat anders dan iets afschrijven als 'kansloos'.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Valt het tegen omdat ik de wind op mijn gezicht wil voelen, modder op mijn gezicht wil voelen spatten, mijn evenwicht moet bewaren, moet remmen, rekening moet houden met eventueel verkeer, sprongen wil maken en niet statisch in een airco gekoeld gebouwtje een uur wil pompen zonder vooruit te komen? En dan ook nog eens op het tempo dat iemand anders aangeeft.
Nou ieder zijn ding hoor, maar ik moet gewoon het gevoel hebben dat ik ergens mee kom.Ja doei.![]()
Het mooie aan spinning is dat als je het goed doet, je jezelf helemaal uitput na een sessie.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik snap Sexy's weerstand tegen de sportschool wel hoor. Maar spinning is echt niet iets waar je lullig over moet doen. Ik zou het nog wel weer eens een keertje willen doen trouwens, nu ik een veel betere conditie heb.
![]()
quote:
Ik ga eens afsluiten hier, hopelijk haal ik m'n trein nog zodat ik om 21:00 thuis ben.
Tot later!
Maar je komt nergens, dat is dan weer het jammerequote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Het mooie aan spinning is dat als je het goed doet, je jezelf helemaal uitput na een sessie..
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Het mooie aan spinning is dat als je het goed doet, je jezelf helemaal uitput na een sessie.indeedio. De opbouw hier in de sportschool zuigt een beetje, maar gelukkig in Nijmegen genoeg ervaring opgedaan om in ieder geval mezelf nog een goede opbouw te geven, maar man man man
Héérlijk dat laatste nummer op je allerlaatste krachten doortrappen.
Ja doei.![]()
Ik begin dan wel een betere hardloop conditie te krijgen, maar heb vandaag een stuk gefietst en toen ik de brug bij Muiden over moest met wind tegen, leek ik wel een hijgend hert.![]()
![]()
inderdaad, ik heb altijd iets van "fietsen is voor mensen die het zittend willen redden"quote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
En in Nijmegen hadden we ook regelmatig Videospinning! Zo tof! Met bijvoorbeeld de Amstel Goldrace op de beamer![]()
en dan doen alsof je dezelfde hellingen en dalingen deed met je weerstand
Ja doei.![]()
Je rijd toch ook motor? Dat doe je toch ook niet op een simulator veilig binnen omdat het wel het zelfde gevoel geeft ?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
En in Nijmegen hadden we ook regelmatig Videospinning! Zo tof! Met bijvoorbeeld de Amstel Goldrace op de beamer![]()
![]()
Zoiets doen ze in mijn gym ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
en dan doen alsof je dezelfde hellingen en dalingen deed met je weerstand
Ook lang leve groepsdynamiekquote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]indeedio. De opbouw hier in de sportschool zuigt een beetje, maar gelukkig in Nijmegen genoeg ervaring opgedaan om in ieder geval mezelf nog een goede opbouw te geven, maar man man man
Héérlijk dat laatste nummer op je allerlaatste krachten doortrappen.
![]()
![]()
Sportschool... dat durf ik ECHT niet! Mensenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen fietsen, wel is voor mij de drempel een stuk hoger om naar de sportschool te gaan. Zeker als het buiten lekker weer is
Ik durfde niet toen ik 90 kg was maar nu met 53 ook nog niet..
Eigen hometrainer, serie downloaden, winter en dan gaan als het even niet anders kan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik vind het leuk. Jij niet. Dat is allemaal prima. Maar het simpelweg, per definitie kansloos noemen gaat me een stapje te ver. .quote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je rijd toch ook motor? Dat doe je toch ook niet op een simulator veilig binnen omdat het wel het zelfde gevoel geeft ?Ja doei.![]()
Dit forum is toch ook tof? Ondanks dat je de sputters speeksel niet in je gezicht voelt als iemand tegen je praat?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je rijd toch ook motor? Dat doe je toch ook niet op een simulator veilig binnen omdat het wel het zelfde gevoel geeft ?![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dit forum is toch ook tof? Ondanks dat je de sputters speeksel niet in je gezicht voelt als iemand tegen je praat?
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dit forum is toch ook tof? Ondanks dat je de sputters speeksel niet in je gezicht voelt als iemand tegen je praat?![]()
![]()
Fysieke bewegingquote:Op maandag 18 juni 2012 20:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dit forum is toch ook tof? Ondanks dat je de sputters speeksel niet in je gezicht voelt als iemand tegen je praat?![]()
![]()
Voor mij ook nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso vind ik vrij weinig dingen 'kansloos'. Zonde, zo'n houding. Zumba en al die hupsdingen zijn niets voor mij:geen gevoel voor dans. Hou wel een beetje van stoere sportne en ik vind hardlopen ook best stoer
Spinnininstructeur-in-retraite houdt wijselijk haar waffel.![]()
Maar kansloos? Noes! (RPM daarentegen)
Slack, does ophouden over je klokkie. Ik wilde niet gelijk voor de full monty gaan qua loophorloge, maar ik krijg dus nu al spijt. Shut it, you!Hardloper.
IG @webkim![]()
Ik heb ook per sport een andere conditiequote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef Shravani het volgende:
Ik begin dan wel een betere hardloop conditie te krijgen, maar heb vandaag een stuk gefietst en toen ik de brug bij Muiden over moest met wind tegen, leek ik wel een hijgend hert.![]()
![]()
Ik vind het vrij kansloos ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Jij niet. Dat is allemaal prima. Maar het simpelweg, per definitie kansloos noemen gaat me een stapje te ver. .
EN WE GAAN HET HEUVELTJE OP!!!!
*draait weerstand knopje omhoog *
Nou nou die heuvel is wel lang zeg he buurman.
Ja inderdaad en wat een heerlijke top 40 muziek he![]()
![]()
Ik kom met mijn hardloopconditie heel ver tijdens het fietsenquote:. Ik ben nog steeds verbaasd dat ik na een pittig fietstochtje wél bezweet, maar níet buiten adem ben
. Dat was vroeger wel anders
.
Joehoe, nu weten we het wel hoor!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik vind het vrij kansloos ja.
Ja inderdaad en wat een heerlijke top 40 muziek he
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik vind het vrij kansloos ja.
Ja inderdaad en wat een heerlijke top 40 muziek he
Hardloper.
IG @webkim![]()
Ik niet. Fietste regelmatig net als Swets 25/26km per dag en fiets ook elke dag naar mijn werk. Wielrennen lijkt me alleen geen zak aanquote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben een keer naar een Tai Bo iets geweestquote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor mij ook nietgeen gevoel voor dans. Hou wel een beetje van stoere sportne en ik vind hardlopen ook best stoer
wat een afgang
en bij Kick Fit, wat op zich heel prima was, deed de instructrice altijd een hupsdansje als warming-upde rest was gewoon tegen zo'n dildo kicken en rammen, maar dat hupsdansje.
fail dat kon ik écht niet
Ja doei.![]()
Hm nou hier dus nog lang niet het gevalquote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kom met mijn hardloopconditie heel ver tijdens het fietsen. Ik ben nog steeds verbaasd dat ik na een pittig fietstochtje wél bezweet, maar níet buiten adem ben
.
![]()
![]()
Iron Man, dat is pas echt een strevenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn triathlondroom staat nog steeds ergens geparkeerd, dus ik blijf me lekker de longen uit m'n lijf spinnen, als een échte bikkel.(dat haal ik nooit..
)
Lolwutquote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een Tai Bo iets geweestwat een afgang
en bij Kick Fit, wat op zich heel prima was, deed de instructrice altijd een hupsdansje als warming-upde rest was gewoon tegen zo'n dildo kicken en rammen, maar dat hupsdansje.
![]()
![]()
Geen hele hoor!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iron Man, dat is pas echt een streven(dat haal ik nooit..
)
Ja doei.![]()
Die mensen doen ook vaak van die hippe diëten: Montignac, Dr. Frank, Sonja Bakker..quote:Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat ik wel vaak "kansloos" vind is mensen die zich mee laten slepen in de massa hysterie van het moment en van de ene sport naar de andere rennen, de enne maand is het bijv. spinnen, een maand later is spinnen weer zo ouderwets en moet het opeens weer zumba zijn... totdat dat na een week weer verveeld en we weer heel hip gaan bootcamp'enKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Voor Moblo:
En woohooo! Aangenomen!In augustus opleiding volgen en in september beginnen!
Nu even terug lezen![]()
![]()
Don't get me startedquote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een Tai Bo iets geweestwat een afgang
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm nee ben nooit buiten adem met fietsen maar vind het alleen niet zo leukquote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kom met mijn hardloopconditie heel ver tijdens het fietsen. Ik ben nog steeds verbaasd dat ik na een pittig fietstochtje wél bezweet, maar níet buiten adem ben
.
![]()
![]()
Heb ik ook altijd. De eerste dag na een loop ben ik altijd super gemotiveerd. En een dag later moet ik me er echt toe zettenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgenochtend maar weer...
Weet nooit of ik wel of geen zin heb
Zie er altijd wel tegenop, heel raar... Het wordt morgen mooi weer dus misschien dat ik de watergordel meeneem en een 15 km ga doen. Zie morgen wel waar ik zin in heb
Zo... Ik ben weer bij de kaper geweest dus ik ga morgen dubbel zo snel![]()
![]()
Oke dat was les 4Ging best lekker.. Mijn nieuwe shoeeeeesssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ook als k de de trap opren naar zolderquote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef Shravani het volgende:
Ik begin dan wel een betere hardloop conditie te krijgen, maar heb vandaag een stuk gefietst en toen ik de brug bij Muiden over moest met wind tegen, leek ik wel een hijgend hert.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef Webkim het volgende:
Spinnininstructeur-in-retraite houdt wijselijk haar waffel.![]()
Maar kansloos? Noes! (RPM daarentegen)
Slack, does ophouden over je klokkie. Ik wilde niet gelijk voor de full monty gaan qua loophorloge, maar ik krijg dus nu al spijt. Shut it, you!SPOILER: Ik zeg wel niks meer..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb ook niks tegen fietsen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik niet. Fietste regelmatig net als Swets 25/26km per dag en fiets ook elke dag naar mijn werk. Wielrennen lijkt me alleen geen zak aan
Wel tegenwandelen
. Wat is dat vervelend zeg
. Wil elke keer als ik moet wandelen versnellen
.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HuilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lachen ?
Maar het ging wel lekker toch ?
![]()
Ja, traplopen blijft een issuequote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook als k de de trap opren naar zolder. Dan zou je helemaal niet zeggen dat ik zo veel aan hardlopen doe
.
Dat vind ik juist wél weer leuk hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen fietsen.
Wel tegenwandelen
.
![]()
![]()
daar vind ik ook niks aanquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef VKV het volgende:
[..]
Hoe denk je eigenlijk over sporten in binnenzwembadenga liever in zee zwemmen.
![]()
Ja ook lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
HuilenNiet lachen ?
Maar het ging wel lekker toch ?
![]()
Het ging naar verwachting lekker![]()
![]()
Ja, niets beter dan een kwal in je waffelquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar vind ik ook niks aanga liever in zee zwemmen.
Ja doei.![]()
Ik nu liever nietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar vind ik ook niks aanga liever in zee zwemmen.
![]()
![]()
3 minuten lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
De zee is 10 - 15 min fietsen bij mij vandaan.
![]()
![]()
Trappen heb ik dan weer minder moeite mee, maar ik woon al 10 jaar op 3 hoog zonder lift.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, traplopen blijft een issue. Dan zou je helemaal niet zeggen dat ik zo veel aan hardlopen doe
.
![]()
Aqua robics !quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef VKV het volgende:
[..]
Hoe denk je eigenlijk over sporten in binnenzwembaden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar baantjes zwemmen etc is fucking hardcore.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, niets beter dan een kwal in je waffel!!
IJsselmeer 10 minuutjesquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
De zee is 10 - 15 min fietsen bij mij vandaan.
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 20:09:01 ]![]()
Wandelen, urenlang, km lang
Precies Swets, 24 uur na het hardlopen zo ongelooflijk gemomotiveerd, eigenlijk gelijk weer gaan... Na 48 uur moet je weer helemaal oppompen lijkt het wel .Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik tot 2 jaar geleden ook. Merk sinds ik op de begane grond woon wel dat ik geen trappen meer gewend benquote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Shravani het volgende:
[..]
Trappen heb ik dan weer minder moeite mee, maar ik woon al 10 jaar op 3 hoog zonder lift..
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, niets beter dan een kwal in je waffel![]()
Om exact die reden zwem ik alleen maar in de middellandse zeeOf andere waters waar ik tot op de bodem kan kijken
Ben ook bang voor vissen
blegh.
![]()
Hoe warm?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Nero22 het volgende:
Hm, de zee in Australië was warmer dan alle zwembaden.![]()
Ik wil ook naar Australië!
In Curaçao wastie 27 graden (en dat vonden ze daar toen heel koud).![]()
We hebben hier een bos dichtbij (Stratumsche heide) en dat vind ik wel erg leuk om samen met mijn mannetje in te wandelen.. Strandwandelen vind ik ook gaaf. Vorige zomer met mijn mannetje de hele vakantie ernaar gestreefd van de ene kustlijn (Egmond aan Zee) naar de andere te lopen (Bergen aan Zee). Hij was toen nog herstellende van een longziekte en zo'n streven is dan echt een stimulans om ervoor te gaanquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen fietsen.
Wel tegenwandelen
.
Om de ene pols m'n Nike Watch en om de andere een Garmin; is dat gek? Just asking...Hardloper.
IG @webkim![]()
Van die karpers die je tussen je benen door voelt zwemmenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Om exact die reden zwem ik alleen maar in de middellandse zeeOf andere waters waar ik tot op de bodem kan kijken
Ben ook bang voor vissen
blegh.
.
Hmm ja ik doelde uiteraard op die laatste categorie. Over dat eerste zal ik het ook maar niet hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Aqua robics !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar baantjes zwemmen etc is fucking hardcore.![]()
![]()
Zo, goedenavond. Eindelijk thuis van werk en ga zo maar eens slapen want om 5.30 moet ik weer lopen.. eigenlijk om 5.15
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja maar ik draag wel eens links Garmin en rechts Polar. Boeiendquote:Op maandag 18 juni 2012 20:09 schreef Webkim het volgende:
Om de ene pols m'n Nike Watch en om de andere een Garmin; is dat gek? Just asking.... Even laten zien dat ze best samen gaan
.
Ja maar dan zie je de vissen júistquote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ben ook bang voor vissen
blegh.
![]()
![]()
Welterustenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:10 schreef Maraca het volgende:
Zo, goedenavond. Eindelijk thuis van werk en ga zo maar eens slapen want om 5.30 moet ik weer lopen.. eigenlijk om 5.15![]()
![]()
Is gangsta, je weet tog.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:09 schreef Webkim het volgende:
Om de ene pols m'n Nike Watch en om de andere een Garmin; is dat gek? Just asking...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van die karpers die je tussen je benen door voelt zwemmen.
ik ben vorig jaar bijna gestikt in een hap zout water omdat er ineens een zwerm visjes over het wateroppervlak 'sprong' en ik van schrik (met m'n mond open) de aankomende golf over me heen liet komen
![]()
![]()
Hardlopen, zwemmen, spinnen, circuittraining, kick-fit (al was dat meer een soort die-hard-boot-camp-achtig-iets, geen 'kick-fun'), hiken, kommaar opHeerlijk. Morgen maar eens zien wat ze dan in de sportschool hebben, misschien dat ik met mijn zeeën van tijd nu wel een extra circuit-les erbij ga doen
Ja doei.![]()
Why?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik draag wel eens links Garmin en rechts Polar. Boeiend. Even laten zien dat ze best samen gaan
.
![]()
Niet als je nog een mp3 band, telefoonband, 3 kg druiven mee hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 20:09 schreef Webkim het volgende:
Om de ene pols m'n Nike Watch en om de andere een Garmin; is dat gek? Just asking...
JOh, je rent zo snel dat niemand het ziet, of iemand per ongeluk wel denkt degene: Zo.... ervaren hardloopster, wow zou willen dat ik het konNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Niks tegen zwemmen, maar wel met m'n mond dicht.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ben ook bang voor vissen
blegh.
Hardloper.
IG @webkim![]()
zo klopt ie voor mij...zee wordt hier nooit warmer of kouder dan 10-12 graden dus zwemmen in zee voor mij..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Nero22 het volgende:
Hm, de zee in NZ was kouder dan alle zwembaden.![]()
Iets met tentakel pornoquote:Op maandag 18 juni 2012 20:12 schreef Webkim het volgende:
[..]
Niks tegen zwemmen, maar wel met m'n mond dicht.![]()
![]()
Ah!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat m'n Garmin geen hartslagmeter heeft.
![]()
Geen idee wat er speeltquote:Op maandag 18 juni 2012 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog even bedenken welke wedstrijd. Spanje, denk ik
.
![]()
![]()
Zo rond de 30 graden ook. We gingen ergens duiken en daar was het water 28 graden. We moesten maar kijken of we een wetsuit aan wilden, want het kon wel eend koud zijn daar beneden: 25 graden.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:09 schreef VKV het volgende:
[..]
Hoe warm?Ik wil ook naar Australië!
In Curaçao wastie 27 graden (en dat vonden ze daar toen heel koud).
It's funny
Gisteren de loopapps van de meneer (iphone), mij (samsung) en schoonzusje (samsung) naast elkaar gelegd. Twee keer de alpen op de samsungs en een keurige grafiek op de iphone![]()
![]()
Maar het binnenland maakt het wel weer goed. Ik vond het binnenland van NZ mooier dan de oostkust van AU.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo klopt ie voor mij...zee wordt hier nooit warmer of kouder dan 10-12 graden dus zwemmen in zee voor mij..
It's funny
Degene waar we toen mee gingen snorkelen had ook een wetsuit met lange mouwen/pijpen aan vanwege de "kou"quote:Op maandag 18 juni 2012 20:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zo rond de 30 graden ook. We gingen ergens duiken en daar was het water 28 graden. We moesten maar kijken of we een wetsuit aan wilden, want het kon wel eend koud zijn daar beneden: 25 graden.Ik vond het gewoon warm
![]()
![]()
Ieder zijn ding. Wij zitten hier ook te miepen als het 35+ graden wordt. Of -2.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:14 schreef VKV het volgende:
[..]
Degene waar we toen mee gingen snorkelen wat ook een wetsuit met lange mouwen/pijpen aan vanwege de "kou"Ik vond het gewoon warm
It's funny
Brrr koud manquote:Op maandag 18 juni 2012 20:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zo rond de 30 graden ook. We gingen ergens duiken en daar was het water 28 graden. We moesten maar kijken of we een wetsuit aan wilden, want het kon wel eend koud zijn daar beneden: 25 graden.![]()
![]()
Was woensdag in de Oekraine, daar ws het ruim 36 graden .Heb heul niet geklaagd
Maar om er in te hardlopen gaat ook wel wat verNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Há, morgen 10-11 circuittraining, vrijdag ook weer. En dan ga ik vrijdag lekker hardlopend naar de sportschool en weer terug!
Ja doei.![]()
true... oostkust van Ozzie is leuk voor een strandvakantie maar het landschap is heel van het zelfde...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Maar het binnenland maakt het wel weer goed. Ik vond het binnenland van NZ mooier dan de oostkust van AU.
maar ja, ik ben misschien ook niet helemaal onafhankelijk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo'n douche is dan zó heerlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij ben ik wel een beetje afgekoeld.. Effe lekker douchen
Nogmaalsvoor de peptalks
Ja doei.![]()
ja maar om na het zweten van je luie reet af te komen valt niet altijd mee....quote:
het ergste moment vind ik om je bezwete plunje uit te trekken, dat is echt zo'n goor gevoel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat je moet staan springen omdat je shirt zo bezweet is dat het vastgekleefd zitquote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar om na het zweten van je luie reet af te komen valt niet altijd mee....
het ergste moment vind ik om je bezwete plunje uit te trekken, dat is echt zo'n goor gevoel![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Yes, ik ga zometeen ook maar weer lopen. Lesje 7 geloof ik van Renate. 'k Heb d'r zin an!It's funny
drie complimentjes gehad van random mensen tijdens mijn loopje net![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Good hair day? Of ging je heul snel?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Hardloper.
IG @webkim![]()
of ik zag eruit als een zwetende zeekoe en ze vonden me zieligquote:![]()
geen idee, maar ik vond t wel leuk, ik loop dan even twee minuutjes te stralen en ik loop even op wolkjes
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Leuk!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn broer en ik hebben besloten ons in te gaan schrijven voor de halve marathon van Amsterdam
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Leuk is dat he?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Aansporingspogingen of had je een coole outfit dan?
Leuk is datquote:Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of ik zag eruit als een zwetende zeekoe en ze vonden me zielig![]()
geen idee, maar ik vond t wel leuk, ik loop dan even twee minuutjes te stralen en ik loop even op wolkjes
Ik kreeg een knipoog, een zwaai en een lach van 3 verschillende personen
Jaaaaa nu echt douchen![]()
![]()
Op de bucket listquote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Webkim het volgende:
Ja maar echt! Hóe tof. Gewoon de complete waanzin hiervan. Ik. Wil. Het.![]()
![]()
Ja nou, op de mijne ook. Maar dan staat het daar maar te staan he. Gewoon doen is misschien een beter idee.quote:Hardloper.
IG @webkim![]()
Ik kwam zondag alleen keiveel wielrenners tegen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Lijkt me verschrikkelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Webkim het volgende:
Ja maar echt! Hóe tof. Gewoon de complete waanzin hiervan. Ik. Wil. Het.![]()
![]()
Is de inschrijving eindelijk open?quote:Tof.. dan zie ik je daar
@de spinning discussie. Ik vond spinning heel leuk toen ik nog studeerde. Nu heb ik geen zin om me naar de sportschool te slepen, want m'n hardloopschoenen staan bij de voordeur al voor me klaar.
Ik denk dat ik het niet meer ga doen, dus ik hem m'n spinningbroek en shirt op marktplaats gezet. Kan iemand anders er nog plezier van hebben. Lopen is denk ik meer mijn ding. Maar kansloos vond ik het zeker niet.
Fietsen doe ik nu alleen nog functioneel, dus ergens heen. Met m'n geweldige fiets, ben ik zo blij mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En de mudmasters en de thoughmudder en de mudrunquote:Op maandag 18 juni 2012 20:31 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja nou, op de mijne ook. Maar dan staat het daar maar te staan he. Gewoon doen is misschien een beter idee.En de Iron Man uiteraard.
Daar doe ik het allemaal voor. En natuurlijk omdat ik graag bij defensie zou willen werken na deze opleiding.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
@de spinning discussie. Ik vond spinning heel leuk toen ik nog studeerde. Nu heb ik geen zin om me naar de sportschool te slepen, want m'n hardloopschoenen staan bij de voordeur al voor me klaar.
Ik denk dat ik het niet meer ga doen, dus ik hem m'n spinningbroek en shirt op marktplaats gezet. Kan iemand anders er nog plezier van hebben. Lopen is denk ik meer mijn ding. Maar kansloos vond ik het zeker niet.
Fietsen doe ik nu alleen nog functioneel, dus ergens heen. Met m'n geweldige fiets, ben ik zo blij mee!Cortina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Fietsen doe ik nu alleen nog functioneel, dus ergens heen. Met m'n geweldige fiets, ben ik zo blij mee!Mooi fietsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sparta Pick-up Deluxequote:
gewoon dingen als "goed bezig" enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 20:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Leuk is dat he?Aansporingspogingen of had je een coole outfit dan?
![]()
maar ik zie er natuurlijk ook altijd ontzettend leuk uit( een rooie kop staat me beeldig
)
Vreemd. De 5km bij de Drechtstedenloop is een Family run
Nog niet. Als het goed is krijgen we er een mailtje van. Wij als in, die vorig jaar hebben meegelopen. Maar dat melden we natuurlijk meteen hier!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer gaat de CPC inschrijving open, weet iemand dat? Of is die al open?![]()
Kom jij ook dan?
Dat is wel het plan ja, de HMquote:Op maandag 18 juni 2012 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nog niet. Als het goed is krijgen we er een mailtje van. Wij als in, die vorig jaar hebben meegelopen. Maar dat melden we natuurlijk meteen hier!
Kom jij ook dan?
Ja doei.![]()
En functioneel dusquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool!! Ik de 10kmquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En functioneel dusOooh fiets! <jaloers>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik fiets bijna nooit meer![]()
![]()
Lijkt me leuk om de eerste HM die ik doe in m'n geboortestad te lopen, met m'n ouders aan de finish en zulks![]()
Ja doei.![]()
Ik heb ook pas weer een fiets sinds ik hier woonquote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef Niara het volgende:
[..]
Oooh fiets! <jaloers>
Ik fiets bijna nooit meertot die tijd altijd een auto gehad, maar die heb ik nu niet meer. Is ook een beetje onzin in de stad, twee auto's...
Die Drechtsteden ziet er goed uit Swets!
Ik wil dit jaar m'n eerste HM gaan lopen en in 2013 een hele, maar ik zit erg te twijfelen over welke. De HM graag een grotere denk ik, zodat ik niet zo vlak voor de bezemwagen uit ploeter. Uitlopen kan ik het wel denk ik, maar ik ben geen snelle.Hardloper.
IG @webkim![]()
Ik hoor wel of ik nog even snel een gezin moet stichtenquote:Beste "Maraca"
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 5km Familyrun.
Kijk regelmatig op http://www.drechtstedenloop.nl voor de laatste informatie over de 7e Drechtstedenloop.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
9 september. In hellendoorn. http://www.strongmanrun.nl/ BAM!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoor wel of ik nog even snel een gezin moet stichten![]()
Jamaar Bridge to Bridge is danquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
9 september. In hellendoorn. http://www.strongmanrun.nl/ BAM!
Kijk anders even op hardloopkalender.nl kan je zien welke halve marathons er allemaal zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:39 schreef Webkim het volgende:
Die Drechtsteden ziet er goed uit Swets!
Ik wil dit jaar m'n eerste HM gaan lopen en in 2013 een hele, maar ik zit erg te twijfelen over welke. De HM graag een grotere denk ik, zodat ik niet zo vlak voor de bezemwagen uit ploeter. Uitlopen kan ik het wel denk ik, maar ik ben geen snelle.![]()
Binnenkort m'n studentenkamer uit, dus hopelijk ergens wonen waar fietsen niet levensgevaarlijk is! mmm fietsen!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook pas weer een fiets sinds ik hier woontot die tijd altijd een auto gehad, maar die heb ik nu niet meer. Is ook een beetje onzin in de stad, twee auto's...
Mijn eerste HM gaat die van Brussel worden. Grootste deel hetzelfde parcours als de 20 km, maar ach.![]()
Die gaan we lopen, no worriesquote:
He???quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoor wel of ik nog even snel een gezin moet stichten█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik wilde sowieso pas deze fiets kopen als ik hem binnen kon zetten thuis. Nu hebben we een kelderbox, en dus mocht ik 'm van mezelf hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:42 schreef Niara het volgende:
[..]
Binnenkort m'n studentenkamer uit, dus hopelijk ergens wonen waar fietsen niet levensgevaarlijk is! mmm fietsen!
Zo ver lukt me NOG niet. Ik verwacht over een maandje 5km te kunnenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
9 september. In hellendoorn. http://www.strongmanrun.nl/ BAM!![]()
![]()
30 september in Dordrechtquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo ver lukt me NOG niet. Ik verwacht over een maandje 5km te kunnen
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En functioneel dusWat een grote doos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Cool!! Ik de 10km.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
zo vandaag 5km over het strand gedrenteld valt me toch altijd tegen hoe zwaar dat is tegenover het "normale werk"![]()
Familyrun .. met je familie c.q. gezin rennenquote:
I knowquote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk anders even op hardloopkalender.nl kan je zien welke halve marathons er allemaal zijn.Ik wil Texel. Maar die is vol.
Hardloper.
IG @webkim![]()
Lijkt me toch wel iets van wat ik gedaan moet hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
9 september. In hellendoorn. http://www.strongmanrun.nl/ BAM!Ik ga er nog even over nadenken
![]()
![]()
Was een... euh... interessant ritje ook, datquote:Er kan ook een cavia kooi voorop. Rammelt zo leuk als je daarmee door de stad banjert. Kooi voorop, baal hooi achterop
Jaaaquote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Laat ik eens gek doen en die gewoon gaan lopenGezellig
Maar voor de rest heb ik niet nu al minstens 5 wedstrijden die ik wil lopen terwijl ik op 48% van mijn 5km schema zit![]()
![]()
Ohhhhhh natuurlijk, wat dom van me!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Familyrun .. met je familie c.q. gezin rennen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zit me ook heel erg in te houden om mij niet voor alles en nog wat in te schrijvenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar voor de rest heb ik niet nu al minstens 5 wedstrijden die ik wil lopen terwijl ik op 48% van mijn schema zitDrechtstedenloop en B2B zijn voorlopig even de enige
Haha! Wiebel, wiebel wiebel!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was een... euh... interessant ritje ook, datEr kan ook een cavia kooi voorop. Rammelt zo leuk als je daarmee door de stad banjert. Kooi voorop, baal hooi achterop
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Swets. O.o
Way to go!
Ik wil eerst een paar weken op mijn gemak 5 km kunnen lopen voordat ik me eens ga wagen aan een echte loop.
Vandaag ging lekker. Week 4 les 1 weer. Ik was beduidend sneller dan de vorige keer.![]()
Kijk ik naar een HM in okt. in Breda, vorig jaar de langzaamste bij vrouwen senioren 1:35. Dusssss.Ik moet echt aan iets groots meedoen.
Hardloper.
IG @webkim![]()
Vrouwen 35, drechtsteden vorig jaarquote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Webkim het volgende:
Kijk ik naar een HM in okt. in Breda, vorig jaar de langzaamste bij vrouwen senioren 1:35. Dusssss.Ik moet echt aan iets groots meedoen.
2:23:25 2:23:07![]()
Toch vreemd. Genoeg conditie voor bijna 6km, en dan compleet kapotgaan bij een sprintje om de trein te halen
Mwah explosieve kracht is iets anders dan duurvermogen hequote:Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef Yuki het volgende:
Toch vreemd. Genoeg conditie voor bijna 6km, en dan compleet kapotgaan bij een sprintje om de trein te halen![]()
![]()
Hahaha, ik ben weer te zien op jijbuis:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waarom lees ik "Run-bike-Run" op dezelfde manier als "Run Forrest! Run!"![]()
niets voor mij..te commercieel, te massaal en heeft in mijn ogen niets met hardlopen te maken..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Webkim het volgende:
Ja maar echt! Hóe tof. Gewoon de complete waanzin hiervan. Ik. Wil. Het.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En je bent te herkennen aan je hardloopschoenen??quote:Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
Hahaha, ik ben weer te zien op jijbuis:![]()
![]()
Ja, ik heb je gespotquote:Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
Hahaha, ik ben weer te zien op jijbuis:
Ik zit trouwens wel met een beginnend probleem. Mijn standaard looproutes raken opIk zit nou al te bedenken waar ik overmorgen eens naartoe ga lopen
![]()
![]()
Zo hard rende ik nou ook weer nietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mwah explosieve kracht is iets anders dan duurvermogen hehet was trap af - trap op die me nekte denk ik
Maar als het goed is ben je wel snel herstelt?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo hard rende ik nou ook weer niethet was trap af - trap op die me nekte denk ik
Nee, aan het ontbreken van een Garmin.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Shravani het volgende:
[..]
En je bent te herkennen aan je hardloopschoenen??In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, aan het ontbreken van een Garmin.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo hard rende ik nou ook weer niethet was trap af - trap op die me nekte denk ik
Ellendige trappen ook altijd.
![]()
Ik zat te kijken naar de BRB in Borne op 25 augustus tot ik dit las:Eeeeeh.. volgend jaar dan maarquote:De afstanden zijn 6,5 km lopen, 30 km fietsen en 4,8 km lopen
Ik zit nu op afstandmeten ook een nieuwe route te zoeken, de les gaat voor m'n gevoel wat sneller als ik niet steeds dezelfde route loopquote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik zit trouwens wel met een beginnend probleem. Mijn standaard looproutes raken opIk zit nou al te bedenken waar ik overmorgen eens naartoe ga lopen
![]()
![]()
30 km fietsen is zo gedaan hoor een uur en een beetje op een chill tempo fietsenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:01 schreef Maraca het volgende:
Ik zat te kijken naar de BRB in Borne op 25 augustus tot ik dit las:
[..]
Eeeeeh.. volgend jaar dan maar![]()
![]()
Of dat je gaat balen omdat je de vorige keer toch echt op punt x van de route was bij minuut xxquote:Op maandag 18 juni 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit nu op afstandmeten ook een nieuwe route te zoeken, de les gaat voor m'n gevoel wat sneller als ik niet steeds dezelfde route loop
Rule #1: You do not talk about fightcl eh Conditie voor snelheid !quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of dat je gaat balen omdat je de vorige keer toch echt op punt x van de route was bij minuut xx![]()
Probleem is dat ik alleen niet kapot mag zijn omdat ik 2 dagen later een belangrijk tentamen hebquote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
30 km fietsen is zo gedaan hoor een uur en een beetje op een chill tempo fietsenDus dan loop ik liever niet zo'n groot risico. Anders had ik het wellicht gedaan. Die 30km fietsen is geen probleem. Alleen of ik die laatste 5km nog trek
Ja dat kan ook inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of dat je gaat balen omdat je de vorige keer toch echt op punt x van de route was bij minuut xxMaar ik heb ook steeds meer route nodig, kwam gisteren al nauwelijks uit dus even een nieuwe nodig. En als ik eenmaal loop en er dan eentje moet bedenken ga ik me gegarandeerd volledig vergissen in de afstand. Dan kom ik of weer tekort, of moet ik nog 2 km naar huis lopen
![]()
![]()
Hoe gaat het? Loop je alleen op onverhard nu?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef AntiChrist het volgende:
zo vandaag 5km over het strand gedrenteld valt me toch altijd tegen hoe zwaar dat is tegenover het "normale werk"Niet meer actief op Fok!![]()
Dat is inderdaad wel verstandigquote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat kan ook inderdaadMaar ik heb ook steeds meer route nodig, kwam gisteren al nauwelijks uit dus even een nieuwe nodig. En als ik eenmaal loop en er dan eentje moet bedenken ga ik me gegarandeerd volledig vergissen in de afstand. Dan kom ik of weer tekort, of moet ik nog 2 km naar huis lopen
BS....echte lopers laten elkaar nooit vallen, ik was een tijdje terug bij een 17km trail run en de laatste dame kwam na ongeeer 2.5 uur over de finish maar kreeg echt een groter applaus dan de winnaarquote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef Webkim het volgende:
Dat is ook zo leuk aan lopersquote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
BS....echte lopers laten elkaar nooit vallen, ik was een tijdje terug bij een 17km trail run en de laatste dame kwam na ongeeer 2.5 uur over de finish maar kreeg echt een groter applaus dan de winnaargeen haat en nijd om prestaties van een ander
ik ook....wel een van de weinigen die in tights liep....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou er zitten hier een paar in dit topic die elkaar wel kunnen knallen, achter de schermenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is ook zo leuk aan lopersgeen haat en nijd om prestaties van een ander
![]()
![]()
Wat is snel? Het viel mij nogal tegen...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar als het goed is ben je wel snel herstelt?
Nou had ik wel net een pastasalade (met vooral pasta) en een halve liter vifit op, dat zal ook niet geholpen hebben
Oh ja, tights, daar ga ik eens op zoeken.
* Viking84 filmpje weer aanslingert.Niet meer actief op Fok!![]()
Heb zin in morgenochtendles 17 alweer .. gaat echt bizar hard
Ochtendlopersquote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef Maraca het volgende:
Heb zin in morgenochtendles 17 alweer .. gaat echt bizar hard
![]()
![]()
ik wist dat deze reactie zou komenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou er zitten hier een paar in dit topic die elkaar wel kunnen knallen, achter de schermen
maar gelukkig is er eentje opgedondert volgens mij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Popcorn!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou er zitten hier een paar in dit topic die elkaar wel kunnen knallen, achter de schermen
way to go bikkel!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
Swets
* YUR ziet net dat ie in juni al 102 kilometer heeft gelopen
Oh?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou er zitten hier een paar in dit topic die elkaar wel kunnen knallen, achter de schermen.
En slacker, is dat die in oranje jasje?/not sure.
Gaat meer richting nachtloperquote:Ik vraag me alleen af hoe dat straks moet als ik voor de 10km ga
+1 bazenpuntquote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
Swets
* YUR ziet net dat ie in juni al 102 kilometer heeft gelopenen nog 1 voor die idiote peptalks van jou en betere helft
![]()
![]()
4:30 opquote:Op maandag 18 juni 2012 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat meer richting nachtloperIk vraag me alleen af hoe dat straks moet als ik voor de 10km ga
.
Gelukkig kun je op FOK! hoogstens een plaatje van een pistool sturenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou er zitten hier een paar in dit topic die elkaar wel kunnen knallen, achter de schermen![]()
![]()
We hadden er dikke lol om hierquote:Op maandag 18 juni 2012 21:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
+1 bazenpunten nog 1 voor die idiote peptalks van jou en betere helft
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: