Lijkt me verschrikkelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Webkim het volgende:
Ja maar echt! Hóe tof. Gewoon de complete waanzin hiervan. Ik. Wil. Het.
Is de inschrijving eindelijk open?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:
En de mudmasters en de thoughmudder en de mudrunquote:Op maandag 18 juni 2012 20:31 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja nou, op de mijne ook. Maar dan staat het daar maar te staan he. Gewoon doen is misschien een beter idee.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
@de spinning discussie. Ik vond spinning heel leuk toen ik nog studeerde. Nu heb ik geen zin om me naar de sportschool te slepen, want m'n hardloopschoenen staan bij de voordeur al voor me klaar.
Ik denk dat ik het niet meer ga doen, dus ik hem m'n spinningbroek en shirt op marktplaats gezet. Kan iemand anders er nog plezier van hebben. Lopen is denk ik meer mijn ding. Maar kansloos vond ik het zeker niet.
Fietsen doe ik nu alleen nog functioneel, dus ergens heen. Met m'n geweldige fiets, ben ik zo blij mee!Cortina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
@de spinning discussie. Ik vond spinning heel leuk toen ik nog studeerde. Nu heb ik geen zin om me naar de sportschool te slepen, want m'n hardloopschoenen staan bij de voordeur al voor me klaar.
Ik denk dat ik het niet meer ga doen, dus ik hem m'n spinningbroek en shirt op marktplaats gezet. Kan iemand anders er nog plezier van hebben. Lopen is denk ik meer mijn ding. Maar kansloos vond ik het zeker niet.
Fietsen doe ik nu alleen nog functioneel, dus ergens heen. Met m'n geweldige fiets, ben ik zo blij mee!Mooi fietsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sparta Pick-up Deluxequote:
gewoon dingen als "goed bezig" enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 20:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Leuk is dat he?Aansporingspogingen of had je een coole outfit dan?
Nog niet. Als het goed is krijgen we er een mailtje van. Wij als in, die vorig jaar hebben meegelopen. Maar dat melden we natuurlijk meteen hier!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer gaat de CPC inschrijving open, weet iemand dat? Of is die al open?![]()
Dat is wel het plan ja, de HMquote:Op maandag 18 juni 2012 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nog niet. Als het goed is krijgen we er een mailtje van. Wij als in, die vorig jaar hebben meegelopen. Maar dat melden we natuurlijk meteen hier!
Kom jij ook dan?
En functioneel dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool!! Ik de 10kmquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En functioneel dusOooh fiets! <jaloers>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik fiets bijna nooit meer![]()
Ik heb ook pas weer een fiets sinds ik hier woonquote:Op maandag 18 juni 2012 20:37 schreef Niara het volgende:
[..]
Oooh fiets! <jaloers>
Ik fiets bijna nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |