Ik ook als k de de trap opren naar zolderquote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef Shravani het volgende:
Ik begin dan wel een betere hardloop conditie te krijgen, maar heb vandaag een stuk gefietst en toen ik de brug bij Muiden over moest met wind tegen, leek ik wel een hijgend hert.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef Webkim het volgende:
Spinnininstructeur-in-retraite houdt wijselijk haar waffel.![]()
Maar kansloos? Noes! (RPM daarentegen)
Slack, does ophouden over je klokkie. Ik wilde niet gelijk voor de full monty gaan qua loophorloge, maar ik krijg dus nu al spijt. Shut it, you!
SPOILER: Ik zeg wel niks meer..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik heb ook niks tegen fietsen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik niet. Fietste regelmatig net als Swets 25/26km per dag en fiets ook elke dag naar mijn werk. Wielrennen lijkt me alleen geen zak aan
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Oke dat was les 4Ging best lekker.. Mijn nieuwe shoeeeeesssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HuilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lachen ?
Maar het ging wel lekker toch ?
Ja, traplopen blijft een issuequote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook als k de de trap opren naar zolder
Dat vind ik juist wél weer leuk hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen fietsen.
Wel tegenwandelen
. Wat is dat vervelend zeg
. Wil elke keer als ik moet wandelen versnellen
.
daar vind ik ook niks aanquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef VKV het volgende:
[..]
Hoe denk je eigenlijk over sporten in binnenzwembaden
Ja ook lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
HuilenNiet lachen ?
Maar het ging wel lekker toch ?
Ja, niets beter dan een kwal in je waffelquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar vind ik ook niks aanga liever in zee zwemmen.
Ik nu liever nietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar vind ik ook niks aanga liever in zee zwemmen.
3 minuten lopenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
De zee is 10 - 15 min fietsen bij mij vandaan.
Trappen heb ik dan weer minder moeite mee, maar ik woon al 10 jaar op 3 hoog zonder lift.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, traplopen blijft een issue. Dan zou je helemaal niet zeggen dat ik zo veel aan hardlopen doe
.
Aqua robics !quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef VKV het volgende:
[..]
Hoe denk je eigenlijk over sporten in binnenzwembaden
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, niets beter dan een kwal in je waffel
IJsselmeer 10 minuutjesquote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef Viking84 het volgende:
De zee is 10 - 15 min fietsen bij mij vandaan.
Ik tot 2 jaar geleden ook. Merk sinds ik op de begane grond woon wel dat ik geen trappen meer gewend benquote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Shravani het volgende:
[..]
Trappen heb ik dan weer minder moeite mee, maar ik woon al 10 jaar op 3 hoog zonder lift.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, niets beter dan een kwal in je waffel
Hoe warm?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Nero22 het volgende:
Hm, de zee in Australië was warmer dan alle zwembaden.![]()
We hebben hier een bos dichtbij (Stratumsche heide) en dat vind ik wel erg leuk om samen met mijn mannetje in te wandelen.. Strandwandelen vind ik ook gaaf. Vorige zomer met mijn mannetje de hele vakantie ernaar gestreefd van de ene kustlijn (Egmond aan Zee) naar de andere te lopen (Bergen aan Zee). Hij was toen nog herstellende van een longziekte en zo'n streven is dan echt een stimulans om ervoor te gaanquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen fietsen.
Wel tegenwandelen
. Wat is dat vervelend zeg
. Wil elke keer als ik moet wandelen versnellen
.
Van die karpers die je tussen je benen door voelt zwemmenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Om exact die reden zwem ik alleen maar in de middellandse zeeOf andere waters waar ik tot op de bodem kan kijken
Ben ook bang voor vissen
blegh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |