Gehardloopt ?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:36 schreef VKV het volgende:
Zo, m'n 30 min. dagelijkse beweging weer achter de rug. Toch wel blij dat ik even wat ben gaan doen, had helemaal geen zin na een lange schooldag met bijbehorend lang stuk reizen (2x2uur).
Wat zou een beetje realistisch doch uitdagend voor me zijn? Gemiddelde rondje is nu 4,5-5km en heb nu 32 km in endomondo staan sinds 30 mei.quote:
spinningquote:
Gatverquote:
nein, dat is een gemistquote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef slacker_nl het volgende:
Nu alleen even uitvogelen of je vriendjes kan hebben op dat Garmin spul, das leuk!
ga uit van het feit dat je meer ga lopen en niet minder, dus zo'n 15km per week met nog 25 weken te gaan....350km moet dus te doen zijn met een beetje wilskrachtquote:Op maandag 18 juni 2012 19:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat zou een beetje realistisch doch uitdagend voor me zijn? Gemiddelde rondje is nu 4,5-5km en heb nu 32 km in endomondo staan sinds 30 mei.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Oh, geen last van de scheentjes vandaag na mijn 10km van gisteren
Spinnen kansloos? Doe maar 's een goede les meequote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
GatverNet zo kansloos als ''roeien''/ ''crosstrainer'' / ''loopband''. Ga dan naar buiten en pak wat extra push ups ofzo
Ik heb een keer 2 uur meegedaan aan een spinning marathon!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Spinnen kansloos? Doe maar 's een goede les mee
Zonder zeemleren broekje krijg je wel een kansloze aarsquote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, die site was ik tegengekomen, maar daar stond niet zoveel over futverlies. Nou ja, we kijken 't nog even aanquote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je kan er kennelijk allerlei klachten van krijgen, duurt ff voor je hormoonhuishouding weer helemaal zichzelf is.
Ja, daar kwam ik al vrij snel achter. Heb in de loop van de tijd netjes 2 echte fietsbroekjes aangeschaft: m'n aars is me lief.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zonder zeemleren broekje krijg je wel een kansloze aars
tee heequote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 uur meegedaan aan een spinning marathon!
Nooit meer
Te vaak gedaan en toch blijf ik er bij:quote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jammer dit.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Te vaak gedaan en toch blijf ik er bij:
Lekker op je mountainbike door de blubber in het bos, het echte werk
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef slacker_nl het volgende:
Owww, wat leuk. Heb net ff van werk naar huis gefiets met m'n nieuwe liefde. Trilde vrolijk na 1 km en daarna lekker op Garmin connect ingelogd en gekeken hoe dat er nou uitziet. Fantastisch!
Nu alleen even uitvogelen of je vriendjes kan hebben op dat Garmin spul, das leuk! En zo eens m'n HM schema erin invullen, heb ik weer een avond wat te doen. Ben verkouden geworden en ga daardoor lekker niet sporten, maar m'n scherm onder niezen en m'n Garmin vertroetelen (hopelijk krijgt ie geen virus).
Nice! Ik ook niet na m'n 5 km van gisterenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Oh, geen last van de scheentjes vandaag na mijn 10km van gisteren
Moet op mijn nieuwe schoentjes wat minder enthousiast inlopen, die zorgden dat ik weer last kreeg van mijn schenen door de knepperharde, niet ingelopen zolen.
Eensquote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jammer dit.
Sowieso vind ik vrij weinig dingen 'kansloos'. Zonde, zo'n houding. Zumba en al die hupsdingen zijn niets voor mij: vind het niet leuk, maar mensen bewegen wel. Net zoals mensen die 'te langzaam' lopen uitlachen.
Valt me een beetje van je tegen Dr. Sexy.
Whoah wat is diequote:Op maandag 18 juni 2012 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice! Ik ook niet na m'n 5 km van gisteren
maar wel last van m'n knieën, traplopen auMorgen fysio
Doen!! Ow en RK ook gewoon direct importeren vanuit je device.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Hardlopers hebben vaak iets 'tegen' fietsen.
Ik wel iig.. wat een tyfuswerk dat fietsen r
Op de hometrainer wil het nog wel want geen wind maar buiten!
Ik wil een Garmin 610 gewoon omdat ik het wil terwijl ik helemaal niks uit mijn 205 haal (alleen start/stop ronde ') )
Ik heb niets tegen fietsen, wel is voor mij de drempel een stuk hoger om naar de sportschool te gaan. Zeker als het buiten lekker weer isquote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Op de hometrainer wil het nog wel want geen wind maar buiten!
Ik wil een Garmin 610 gewoon omdat ik het wil terwijl ik helemaal niks uit mijn 205 haal (alleen start/stop ronde ') )
Valt het tegen omdat ik de wind op mijn gezicht wil voelen, modder op mijn gezicht wil voelen spatten, mijn evenwicht moet bewaren, moet remmen, rekening moet houden met eventueel verkeer, sprongen wil maken en niet statisch in een airco gekoeld gebouwtje een uur wil pompen zonder vooruit te komen? En dan ook nog eens op het tempo dat iemand anders aangeeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jammer dit.
Sowieso vind ik vrij weinig dingen 'kansloos'. Zonde, zo'n houding. Zumba en al die hupsdingen zijn niets voor mij: vind het niet leuk, maar mensen bewegen wel. Net zoals mensen die 'te langzaam' lopen uitlachen.
Valt me een beetje van je tegen Dr. Sexy.
wat ik wel vaak "kansloos" vind is mensen die zich mee laten slepen in de massa hysterie van het moment en van de ene sport naar de andere rennen, de enne maand is het bijv. spinnen, een maand later is spinnen weer zo ouderwets en moet het opeens weer zumba zijn... totdat dat na een week weer verveeld en we weer heel hip gaan bootcamp'enquote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jammer dit.
Nee, want je kunt het prima zelf leuker vinden. Dat is wat anders dan iets afschrijven als 'kansloos'.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Valt het tegen omdat ik de wind op mijn gezicht wil voelen, modder op mijn gezicht wil voelen spatten, mijn evenwicht moet bewaren, moet remmen, rekening moet houden met eventueel verkeer, sprongen wil maken en niet statisch in een airco gekoeld gebouwtje een uur wil pompen zonder vooruit te komen? En dan ook nog eens op het tempo dat iemand anders aangeeft.
Nou ieder zijn ding hoor, maar ik moet gewoon het gevoel hebben dat ik ergens mee kom.
Het mooie aan spinning is dat als je het goed doet, je jezelf helemaal uitput na een sessie.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik snap Sexy's weerstand tegen de sportschool wel hoor. Maar spinning is echt niet iets waar je lullig over moet doen. Ik zou het nog wel weer eens een keertje willen doen trouwens, nu ik een veel betere conditie heb.
quote:
Maar je komt nergens, dat is dan weer het jammerequote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Het mooie aan spinning is dat als je het goed doet, je jezelf helemaal uitput na een sessie.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Het mooie aan spinning is dat als je het goed doet, je jezelf helemaal uitput na een sessie.
inderdaad, ik heb altijd iets van "fietsen is voor mensen die het zittend willen redden"quote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Je rijd toch ook motor? Dat doe je toch ook niet op een simulator veilig binnen omdat het wel het zelfde gevoel geeft ?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
En in Nijmegen hadden we ook regelmatig Videospinning! Zo tof! Met bijvoorbeeld de Amstel Goldrace op de beamer![]()
Zoiets doen ze in mijn gym ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
En in Nijmegen hadden we ook regelmatig Videospinning! Zo tof! Met bijvoorbeeld de Amstel Goldrace op de beamer![]()
en dan doen alsof je dezelfde hellingen en dalingen deed met je weerstand
Ook lang leve groepsdynamiekquote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]indeedio. De opbouw hier in de sportschool zuigt een beetje, maar gelukkig in Nijmegen genoeg ervaring opgedaan om in ieder geval mezelf nog een goede opbouw te geven, maar man man man
Héérlijk dat laatste nummer op je allerlaatste krachten doortrappen.
Sportschool... dat durf ik ECHT niet! Mensenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen fietsen, wel is voor mij de drempel een stuk hoger om naar de sportschool te gaan. Zeker als het buiten lekker weer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |