SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 18-06-2012 21:40:30 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Maraca het volgende:
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voel me totaal niet aangesprokenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou er zitten hier een paar in dit topic die elkaar wel kunnen knallen, achter de schermen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://www.endomondo.com/workouts/uJ5tnXqxgik
Check dat laatste halve minuutje, dankzij die peptalks (vana de 16e minuut)![]()
![]()
Nou, weer heerlijk gelopen dusLekker rustig aan gedaan ivm de mensen die zaterdag 13km hadden gelopen (
) en de mensen die de 6 uurs estafette hadden gedaan
.
Lekker beetje het strand op, duinen in, stukjes wandelen, bos door..![]()
Echt, I'm in love!
http://www.endomondo.com/workouts/rvP58ttAl4Y
http://connect.garmin.com/activity/190405091
Edit: Toch leuk om te zien dat m'n hartslag schijnbaar gezellig meedoet: Gemiddeld 167(ipv 200 2 weken terug)
![]()
Dat zei ik ook tegen Yurquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/uJ5tnXqxgik
Check dat laatste halve minuutje, dankzij die peptalks (vana de 16e minuut)'kijk m ineens snel lopen dan'
![]()
![]()
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Running like a boss... when girls around
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat leuk!! Ik kan me voorstellen dat je het superleuk vondquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef GotC het volgende:
Nou, weer heerlijk gelopen dusLekker rustig aan gedaan ivm de mensen die zaterdag 13km hadden gelopen (
.
Echt, I'm in love!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatje*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ben ik totaal niet
Ik zit met mijn gedachten bij mijn ademhaling hoor
![]()
![]()
right..........quote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*proest*![]()
Zo ben ik totaal niet
![]()
Je hebt een katje gelopenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef GotC het volgende:
.
Echt, I'm in love!
Edit: Toch leuk om te zien dat m'n hartslag schijnbaar gezellig meedoet: Gemiddeld 167(ipv 200 2 weken terug)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Daar zit je ademhaling niet hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*proest*![]()
Zo ben ik totaal niet
![]()
![]()
Ahuhquote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*proest*![]()
Zo ben ik totaal niet
Jij doet stiekem ook aan figuurtjes lopen dusquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Zie het! Ik wist dat m'n trainer iets van plan was![]()
. Rechtsedirecte, zeg er wat van
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ho ho, ik volg als een mak lammetje m'n trainerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij doet stiekem ook aan figuurtjes lopen dus. Rechtsedirecte, zeg er wat van
.
![]()
![]()
Jaaquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Woensdag een konijntje, speciaal voor jou![]()
![]()
Ok, ik ga als we terug zijn van vakantie écht voor nieuwe schoenen + sokken. Nu ook weer blaartjes en toch net niet lekker gelopen.
[/dienstmededeling]Ja doei.![]()
Ik heb een blaar bovenop m'n wijsteenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, ik ga als we terug zijn van vakantie écht voor nieuwe schoenen + sokken. Nu ook weer blaartjes en toch net niet lekker gelopen.
[/dienstmededeling]![]()
![]()
Aweeequote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kwam deze trouwens weer tegen vandaag (2e keer )![]()
[ afbeelding ]
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Zwanenbabiesquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaahquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Cquote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]te
![]()
Mijn rondje is ook klaar:
http://www.endomondo.com/workouts/gpoIdleXEuw
Ik vond hem gemakkelijk vol te houden, en toch 5 km in 30 min. (incl. 3x rust dus).![]()
![]()
En volgens mij had ik een peptalk, want ik hoorde soms iets tussendoor komen, maar ik verstond niet precies wat. Ik kan het niet terug zien op Endomondo.
It's funny
In de zee gelopen ook nog eens!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef GotC het volgende:
.
Echt, I'm in love!
http://connect.garmin.com/activity/190405091In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
O dan heb je wel redelijk doorgelopen!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:26 schreef Nero22 het volgende:
Mijn rondje is ook klaar:
http://www.endomondo.com/workouts/gpoIdleXEuw
Ik vond hem gemakkelijk vol te houden, en toch 5 km in 30 min. (incl. 3x rust dus).![]()
![]()
En volgens mij had ik een peptalk, want ik hoorde soms iets tussendoor komen, maar ik verstond niet precies wat. Ik kan het niet terug zien op Endomondo.![]()
Yukiquote:Op maandag 18 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
Met wie ben ik nou net vriendjes geworden op Endomondo?![]()
![]()
Met mijquote:Op maandag 18 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
Met wie ben ik nou net vriendjes geworden op Endomondo?
Vorig jaar redelijk vaak gelopen, dit jaar nog niet zo veel. Er was een beetje de klad in gekomen. Inmiddels weer drie keer gelopen. Zondagochtend begonnen aan een rondje van 1 x 20 min, 1 x 1 min wandelen en daarna 2 x 10 min met 1 min ertussen wandelen. Dat ging makkelijk en goed. Nu weer rustig opbouwen tot een uur a anderhalf aan 1 stuk. Morgen met een vriendin lopen, dan doen we een intervaltraining. Runkeeper heeft wel een leuke interval, de " 2.5 miles workout ".Angst klopte op de deur, vertrouwen deed open en zag niemand staan.![]()
Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoorquote:
Ik heb vandaag trouwens 3 km gelopen...Nomzzzzzzzzzquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoor![]()
En dan straks weer verstopt als een Irakeeze woestijn makreel zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoor![]()
![]()
inderdaad, en al lol hebbende staan er zomaar weer ruim 7km op de klokquote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat leuk!! Ik kan me voorstellen dat je het superleuk vond
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Goed bezig.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Vlindertjelief het volgende:
Vorig jaar redelijk vaak gelopen, dit jaar nog niet zo veel. Er was een beetje de klad in gekomen. Inmiddels weer drie keer gelopen. Zondagochtend begonnen aan een rondje van 1 x 20 min, 1 x 1 min wandelen en daarna 2 x 10 min met 1 min ertussen wandelen. Dat ging makkelijk en goed. Nu weer rustig opbouwen tot een uur a anderhalf aan 1 stuk. Morgen met een vriendin lopen, dan doen we een intervaltraining. Runkeeper heeft wel een leuke interval, de " 2.5 miles workout ".
It's funny
Nou, ik ga maar eens naar bedWish me luck with Evy tomorrow
what's the problem? staan die open?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nee hoor, genoeg water drinken en ik heb nergens last vanquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan straks weer verstopt als een Irakeeze woestijn makreel zeker
Veel plezier!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
F means you're fucked![]()
Good luck!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
En slaap lekker
Heerlijk en zonder moeitequote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en al lol hebbende staan er zomaar weer ruim 7km op de klokDe hele tijd gekletst
Woensdag...fartlek![]()
![]()
Veel plezierquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
![]()
![]()
* insert dat stripje van zonet maar ipv hot chicks, Evy die zwoel in je oren fluisterd *quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Wat praktisch het zelfde is
![]()
![]()
Succes met opstaan en veel plezier met lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
Swets
* YUR ziet net dat ie in juni al 102 kilometer heeft gelopenDas meer dan 5KM per dag
![]()
![]()
Ik besef me net dat ik gisteren de 4e trainingsweek (van de 6) van Renate 10km heb voltooid.
Over twee weken zou ik 1 uur / +/- 10km moeten kunnen lopen.![]()
![]()
Wij zijn alvast fier op u.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Wie is Shrarvani op Endomondo? Daar werd ik zaterdag geloof ik vrienden mee. Maar weet niet wie het is
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat moet ook, ben nog steeds met een flinke inhaalslag voor de challenge bezig. Ik kom van -12quote:
Dat kan jij makkelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik besef me net dat ik gisteren de 4e trainingsweek (van de 6) van Renate 10km heb voltooid.
Over twee weken zou ik 1 uur / +/- 10km moeten kunnen lopen.![]()
Weet niet meer. Daarom heb ik mijn username in mijn naam gezet.quote:
It's funny
En ons was nog zó geleerd dat we niet met vreemden mochten pratenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
iedereen is vrienden met iedereen..of je elkaar nou wel of niet kent
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Het sociaal isolement van een basic-loperquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
Ja doei.![]()
dat is ikquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij zijn alvast fier op u.
Wie is Shrarvani op Endomondo? Daar werd ik zaterdag geloof ik vrienden mee. Maar weet niet wie het is![]()
Kunnen we ergens een lijstje plaatsen met met Endomondo-naam & FOK!naam?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
![]()
Lekker toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Over twee weken zou ik 1 uur / +/- 10km moeten kunnen lopen.Gaat helemaal lukken joh. En zo niet, dan toch.
![]()
![]()
HOP IN DE OP!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kunnen we ergens een lijstje plaatsen met met Endomondo-naam & FOK!naam?It's funny
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
hmm nog niet met iedereen hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
Ik heb mijn nick als achternaam gedaan (zoals nog een paar)
Probleem opgelost![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: