Dat kan jij makkelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik besef me net dat ik gisteren de 4e trainingsweek (van de 6) van Renate 10km heb voltooid.
Over twee weken zou ik 1 uur / +/- 10km moeten kunnen lopen.
Weet niet meer. Daarom heb ik mijn username in mijn naam gezet.quote:
En ons was nog zó geleerd dat we niet met vreemden mochten pratenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
iedereen is vrienden met iedereen..of je elkaar nou wel of niet kent
Het sociaal isolement van een basic-loperquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
dat is ikquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij zijn alvast fier op u.
Wie is Shrarvani op Endomondo? Daar werd ik zaterdag geloof ik vrienden mee. Maar weet niet wie het is
Kunnen we ergens een lijstje plaatsen met met Endomondo-naam & FOK!naam?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
Lekker toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik besef me net dat ik gisteren de 4e trainingsweek (van de 6) van Renate 10km heb voltooid.
Over twee weken zou ik 1 uur / +/- 10km moeten kunnen lopen.
HOP IN DE OP!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kunnen we ergens een lijstje plaatsen met met Endomondo-naam & FOK!naam?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Maraca het volgende:
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
hmm nog niet met iedereen hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |