Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoorquote:
Nomzzzzzzzzzquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoor
En dan straks weer verstopt als een Irakeeze woestijn makreel zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoor
inderdaad, en al lol hebbende staan er zomaar weer ruim 7km op de klokquote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat leuk!! Ik kan me voorstellen dat je het superleuk vond
Goed bezig.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Vlindertjelief het volgende:
Vorig jaar redelijk vaak gelopen, dit jaar nog niet zo veel. Er was een beetje de klad in gekomen. Inmiddels weer drie keer gelopen. Zondagochtend begonnen aan een rondje van 1 x 20 min, 1 x 1 min wandelen en daarna 2 x 10 min met 1 min ertussen wandelen. Dat ging makkelijk en goed. Nu weer rustig opbouwen tot een uur a anderhalf aan 1 stuk. Morgen met een vriendin lopen, dan doen we een intervaltraining. Runkeeper heeft wel een leuke interval, de " 2.5 miles workout ".
what's the problem? staan die open?quote:
Nee hoor, genoeg water drinken en ik heb nergens last vanquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan straks weer verstopt als een Irakeeze woestijn makreel zeker
Veel plezier!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar bedWish me luck with Evy tomorrow
Good luck!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Heerlijk en zonder moeitequote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en al lol hebbende staan er zomaar weer ruim 7km op de klok
Veel plezierquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
* insert dat stripje van zonet maar ipv hot chicks, Evy die zwoel in je oren fluisterd *quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Succes met opstaan en veel plezier met lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
Swets
* YUR ziet net dat ie in juni al 102 kilometer heeft gelopen
Wij zijn alvast fier op u.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Dat moet ook, ben nog steeds met een flinke inhaalslag voor de challenge bezig. Ik kom van -12quote:
Dat kan jij makkelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik besef me net dat ik gisteren de 4e trainingsweek (van de 6) van Renate 10km heb voltooid.
Over twee weken zou ik 1 uur / +/- 10km moeten kunnen lopen.
Weet niet meer. Daarom heb ik mijn username in mijn naam gezet.quote:
En ons was nog zó geleerd dat we niet met vreemden mochten pratenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
iedereen is vrienden met iedereen..of je elkaar nou wel of niet kent
Het sociaal isolement van een basic-loperquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
dat is ikquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij zijn alvast fier op u.
Wie is Shrarvani op Endomondo? Daar werd ik zaterdag geloof ik vrienden mee. Maar weet niet wie het is
Kunnen we ergens een lijstje plaatsen met met Endomondo-naam & FOK!naam?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
Lekker toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik besef me net dat ik gisteren de 4e trainingsweek (van de 6) van Renate 10km heb voltooid.
Over twee weken zou ik 1 uur / +/- 10km moeten kunnen lopen.
HOP IN DE OP!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kunnen we ergens een lijstje plaatsen met met Endomondo-naam & FOK!naam?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Maraca het volgende:
Moest even aan Dr. Sexy denken bij dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
hmm nog niet met iedereen hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef GotC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |