Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoorquote:
Nomzzzzzzzzzquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoor
En dan straks weer verstopt als een Irakeeze woestijn makreel zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jonguhhh, ik heb vandaag allemaal volkorenbrood, fruit en pastasalade (met rucola en cherrytomaat) gegeten hoor
inderdaad, en al lol hebbende staan er zomaar weer ruim 7km op de klokquote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat leuk!! Ik kan me voorstellen dat je het superleuk vond
Goed bezig.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Vlindertjelief het volgende:
Vorig jaar redelijk vaak gelopen, dit jaar nog niet zo veel. Er was een beetje de klad in gekomen. Inmiddels weer drie keer gelopen. Zondagochtend begonnen aan een rondje van 1 x 20 min, 1 x 1 min wandelen en daarna 2 x 10 min met 1 min ertussen wandelen. Dat ging makkelijk en goed. Nu weer rustig opbouwen tot een uur a anderhalf aan 1 stuk. Morgen met een vriendin lopen, dan doen we een intervaltraining. Runkeeper heeft wel een leuke interval, de " 2.5 miles workout ".
what's the problem? staan die open?quote:
Nee hoor, genoeg water drinken en ik heb nergens last vanquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En dan straks weer verstopt als een Irakeeze woestijn makreel zeker
Veel plezier!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar bedWish me luck with Evy tomorrow
Good luck!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Heerlijk en zonder moeitequote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en al lol hebbende staan er zomaar weer ruim 7km op de klok
Veel plezierquote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
* insert dat stripje van zonet maar ipv hot chicks, Evy die zwoel in je oren fluisterd *quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Succes met opstaan en veel plezier met lopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
Swets
* YUR ziet net dat ie in juni al 102 kilometer heeft gelopen
Wij zijn alvast fier op u.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef Maraca het volgende:
Dat moet ook, ben nog steeds met een flinke inhaalslag voor de challenge bezig. Ik kom van -12quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |