er is hoop, in augustus gaat hij een paar weken op vakantie...maar opgepast...zijn nieuwe schoenen zijn zo licht dat ze met gemak in de koffer passenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
Oh jemig zie RD ook gewoon ZWAAR bovenaan staan![]()
![]()
Ik wou net zeggen, alsof u zonder hardlopen kuntquote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is hoop, in augustus gaat hij een paar weken op vakantie...maar opgepast...zijn nieuwe schoenen zijn zo licht dat ze met gemak in de koffer passen
Waar ga je heen? Ergens lekker zonnig?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is hoop, in augustus gaat hij een paar weken op vakantie...maar opgepast...zijn nieuwe schoenen zijn zo licht dat ze met gemak in de koffer passen
Respect! Ik ben erg slecht in namen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
ff met zn tweetjes uit het blote hoofd gedaan
Wij zijn er!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef VKV het volgende:
Hardloopmaatje kan helaas niet meedoen vrijdag
Ghehe, de mijne zijn ook zoek. Als ik de afstandsbediening kwijt ben ligt die ergens onder mn buik.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ok, nu weet ik het zeker.. Na drie zwangerschappen is er niets van je buikspieren over..
De beginners Core-workout van NikeTraining was al te veel![]()
Misschien zou i het toch eens iets vaker moeten doen
da's jammerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef VKV het volgende:
Hardloopmaatje kan helaas niet meedoen vrijdag
Wij houden iedereen in de gatenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Respect! Ik ben erg slecht in namen.
Nee, IRL!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met lachwekkende ontroerende motiverende peptalks
Yup!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Hebben jullie je er al voor ingeschreven?
Ik ga het ter plekke doen.
Neen, GotC en ik zijn er IRL. We lopen zelf ook namelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met lachwekkende ontroerende motiverende peptalks
Zie je pmquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Done
Nu ook even op alfabetische volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |