Dat is mijn bijnaam.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
je mag voor de gezelligheid ook wel mijn voornaam gebruiken hoorsylvia
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Viking84 het volgende:
ah nu weet ik eindelijk ook wie sylvesterrr is. Een van de weinige namen die ik niet aan een Fok! naam kon koppelen.
Ditquote:Op maandag 18 juni 2012 21:52 schreef Viking84 het volgende:
ah nu weet ik eindelijk ook wie sylvesterrr is. Een van de weinige namen die ik niet aan een Fok! naam kon koppelen.
Gezelligquote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
je mag voor de gezelligheid ook wel mijn voornaam gebruiken hoorsylvia
quote:
Will see, I know you can't resistquote:Op maandag 18 juni 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA, NU IS HET TE LAAT! MOOI NIET DAT IK ME NOG DOOR JOU LAAT RONDCOMMENDEREN
ofzo.
Ik word ook regelmatig syl genoemd (op het internet).quote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mij noemen ze meestal gewoon syl
Mij noemen ze Yurquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mij noemen ze meestal gewoon syl
der wereld kan zo simpel zijnquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Will see, I know you can't resist
QFTquote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Die vent heeft verder nix te doen daar op dat eiland
Overkant ?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
't Is stil aan de overkant, trouwens.
er is hoop, in augustus gaat hij een paar weken op vakantie...maar opgepast...zijn nieuwe schoenen zijn zo licht dat ze met gemak in de koffer passenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
Oh jemig zie RD ook gewoon ZWAAR bovenaan staan![]()
![]()
Ik wou net zeggen, alsof u zonder hardlopen kuntquote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is hoop, in augustus gaat hij een paar weken op vakantie...maar opgepast...zijn nieuwe schoenen zijn zo licht dat ze met gemak in de koffer passen
Waar ga je heen? Ergens lekker zonnig?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is hoop, in augustus gaat hij een paar weken op vakantie...maar opgepast...zijn nieuwe schoenen zijn zo licht dat ze met gemak in de koffer passen
Respect! Ik ben erg slecht in namen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
ff met zn tweetjes uit het blote hoofd gedaan
Wij zijn er!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef VKV het volgende:
Hardloopmaatje kan helaas niet meedoen vrijdag
Ghehe, de mijne zijn ook zoek. Als ik de afstandsbediening kwijt ben ligt die ergens onder mn buik.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ok, nu weet ik het zeker.. Na drie zwangerschappen is er niets van je buikspieren over..
De beginners Core-workout van NikeTraining was al te veel![]()
Misschien zou i het toch eens iets vaker moeten doen
da's jammerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef VKV het volgende:
Hardloopmaatje kan helaas niet meedoen vrijdag
Wij houden iedereen in de gatenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Respect! Ik ben erg slecht in namen.
Nee, IRL!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met lachwekkende ontroerende motiverende peptalks
Yup!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Hebben jullie je er al voor ingeschreven?
Ik ga het ter plekke doen.
Neen, GotC en ik zijn er IRL. We lopen zelf ook namelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met lachwekkende ontroerende motiverende peptalks
Zie je pmquote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Done
Nu ook even op alfabetische volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |