Ja, beetje stomme postquote:
Tatoeren die handel!quote:
Dus lagere hartslagquote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef GotC het volgende:
Nou, weer heerlijk gelopen dusLekker rustig aan gedaan ivm de mensen die zaterdag 13km hadden gelopen (
) en de mensen die de 6 uurs estafette hadden gedaan
.
Lekker beetje het strand op, duinen in, stukjes wandelen, bos door..![]()
Echt, I'm in love!
http://www.endomondo.com/workouts/rvP58ttAl4Y
http://connect.garmin.com/activity/190405091
Edit: Toch leuk om te zien dat m'n hartslag schijnbaar gezellig meedoet: Gemiddeld 167(ipv 200 2 weken terug)
Dat is ook een optie inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm nog niet met iedereen hoor
Ik heb mijn nick als achternaam gedaan (zoals nog een paar)
Probleem opgelost
Als iedereen dit nou doetquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Probleem opgelost
Ik heb ook nog niet-FOK!kers als vrienden. En met mijn naam kun je de link wel vrij snel leggen, toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Probleem opgelost
Sorryquote:
Dat ook nog ja!! Supernetjes!!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en al lol hebbende staan er zomaar weer ruim 7km op de klok
Puik planquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet-FOK!kers als vrienden. En met mijn naam kun je de link wel vrij snel leggen, toch?
En ik heb veel gewandeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef GotC het volgende:
[..]
JaDoet schijnbaar toch wat, die langere afstanden ipv kleine afstanden
Het is je vergevenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
SorryIk lees vaak mobiel mee en let dan minder op usernames
Plus dat ik nooit terug lees en alles
Sorry hoor![]()
Nou, mijn Endomondo tracks worden ook op twitter (en zo op Facebook) gepost... En ik vind het dan weer niet zo nodig dat ik daar bekend sta als Yuki.quote:
Dat kan ik, momentjequote:Op maandag 18 juni 2012 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Yuki, kan je mij in de OP bijschrijven bij
30 september 2012 - Drechtstedenloop
HM
11 december 2012 - Bruggenloop (Rotterdam)
15KM
En me verwijderen van
1 april 2013 - Jaarbeurs Utrecht Marathon (Utrecht)
Je plaatje als foto doenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, mijn Endomondo tracks worden ook op twitter (en zo op Facebook) gepost... En ik vind het dan weer niet zo nodig dat ik daar bekend sta als Yuki.
Eén keer googlen op Yuki en m'n hele postgeschiedenis op Fok komt voorbij
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het sociaal isolement van een basic-loper
Weet iedereen van je rare seksuele voorkeuren, dat moeten we niet hebben neequote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, mijn Endomondo tracks worden ook op twitter (en zo op Facebook) gepost... En ik vind het dan weer niet zo nodig dat ik daar bekend sta als Yuki.
Eén keer googlen op Yuki en m'n hele postgeschiedenis op Fok komt voorbij
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?
In de omschrijving van het Fok! team de usernames?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Hmm..zal effe kijken of ik iets kan regelen in het Fok! team @ Endomondo.
[..]
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
In de omschrijving van het Fok! team de usernames?
Er zal toch wel een soort van besloten pagina gemaakt kunnen worden? Toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Hmm..zal effe kijken of ik iets kan regelen in het Fok! team @ Endomondo.
Is je vrouw daarom gevlucht?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
Het is superlekker buiten!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ook al is het laat, ga toch nog even lopen!
Oeiquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen minder "steek onder water" waren dan vrouwen..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Have fun !quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
en 'nog' een die weinig vrienden 'meer' heeft?Nou, weten we dat ook weer mensen
Er staan me teveel apostroffen in deze zin, ik begrijp het niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
en 'nog' een die weinig vrienden 'meer' heeft?Nou, weten we dat ook weer mensen
Ja johquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
Ga ff t 1 en ander testen in de omschrijving v/h team.. (Akkoord?)
Tuulk!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
Ga ff t 1 en ander testen in de omschrijving v/h team.. (Akkoord?)
'ok'quote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staan me teveel apostroffen in deze zin, ik begrijp het niet meer
O wacht nu snap ik 'm.
Dat is wat mij betreft helemaal terechtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef Shravani het volgende:
Ik word helemaal enthousiast van die loopgroep verhalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |