quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
In de omschrijving van het Fok! team de usernames?
Er zal toch wel een soort van besloten pagina gemaakt kunnen worden? Toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Hmm..zal effe kijken of ik iets kan regelen in het Fok! team @ Endomondo.
Is je vrouw daarom gevlucht?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is volgens mij nog een loopster die weinig vrienden meer heeft....misschien kun je die DM'en?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het is superlekker buiten!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ook al is het laat, ga toch nog even lopen!
Oeiquote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen minder "steek onder water" waren dan vrouwen..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Have fun !quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
en 'nog' een die weinig vrienden 'meer' heeft?Nou, weten we dat ook weer mensen
Er staan me teveel apostroffen in deze zin, ik begrijp het niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
en 'nog' een die weinig vrienden 'meer' heeft?Nou, weten we dat ook weer mensen
Ja johquote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
Ga ff t 1 en ander testen in de omschrijving v/h team.. (Akkoord?)
Tuulk!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
Ga ff t 1 en ander testen in de omschrijving v/h team.. (Akkoord?)
'ok'quote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staan me teveel apostroffen in deze zin, ik begrijp het niet meer
O wacht nu snap ik 'm.
Dat is wat mij betreft helemaal terechtquote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef Shravani het volgende:
Ik word helemaal enthousiast van die loopgroep verhalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |