SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt![]()
Maar het punt is dus dat de horeca niet een plek van veel geld isquote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja daarom ligt het er ook heel erg aan waar je werkt. Bij een cateraar krijg je inderdaad volgens mij vrijwel nooit fooi en in een restaurantje moet je inderdaad een baas hebben die zijn werknemers iets extra's gunt en sommige horeca gelegenheden verdelen al het fooi gelijk over al hun werknemers (zoals HC). Goed zoeken dusJa, ze zíjn er wel. Tenten waar je goed verdiend op de fooi. Maar verreweg de meesten niet
![]()
![]()
Hee daar heb ik ook eens naar zitten kijken ja. Lijkt me tofquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Communicatie & Multimediadesign.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet ook een nieuwe baan, ik kan het uurloon van DV bijna niet meer betalen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Ga bij de post werken.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet ook een nieuwe baan, ik kan het uurloon van DV bijna niet meer betalen.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet ook een nieuwe baan, ik kan het uurloon van DV bijna niet meer betalen.![]()
![]()
Ga het niet over eten hebben, anders ga ik toegeven aan mijn honger.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja, stress Faye.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niet over mijn nek vanwege wiskunde, ik ben gewoon echt zwaar misselijk.![]()
awwquote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niet over mijn nek vanwege wiskunde, ik ben gewoon echt zwaar misselijk.![]()
![]()
Ligt het aan mij of is knetter al tijden niet langs geweest.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
balenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ligt het aan mij of is knetter al tijden niet langs geweest.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Kutreclames weg, maakt alles goed.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Overigens had iemand het vanmiddag over Mountain Dew en het al dan niet verkopen van deze drank in de Nederlandse supermarkten, maar hier bij de C1000 hebben ze ze gewoon.
Rafeiro was het volgens mij.![]()
![]()
Nee, dat is zo. Weggejaagd door users die nu zelf ook weg zijn, geloof ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ligt het aan mij of is knetter al tijden niet langs geweest.![]()
Ik ook. Ik ga morgen meteen even kijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
Overigens had iemand het vanmiddag over Mountain Dew en het al dan niet verkopen van deze drank in de Nederlandse supermarkten, maar hier bij de C1000 hebben ze ze gewoon.
Rafeiro was het volgens mij.
[ afbeelding ]Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
MARSHMALLOWSquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Met Amerikaanse marshmallows en rare 7-up, wat een bazen C1000quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]Die hier heeft dat alle drie niet
![]()
![]()
Dat weet ik. Hallo, anders geef ik dat advies nietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ben wel echt gevoelig voor stress.![]()
![]()
Er wonen hier alleen maar buitenlanders, dus best logisch dat ze veel buitenlands voedsel hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met Amerikaanse marshmallows en rare 7-up, wat een bazen C1000Die hier heeft dat alle drie niet
![]()
Sexy.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er wonen hier alleen maar buitenlanders, dus best logisch dat ze veel buitenlands voedsel hebben.![]()
Wanneer gaan wij nou meeten?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hallo, anders geef ik dat advies niethet is niet cool dat een onbekende me zo lijkt te kennen.
#TeamMiley![]()
Nee, was blufquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
DM even mijn naam en hoe je me gevonden hebt![]()
![]()
Vrouwen, ze maken je gek en logica lijken ze niet te hebben, maar er is altijd weer een exemplaar dat je hoofd op zn kop zet.
Ik heb het weer.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En toch kan je niet zonder.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vrouwen, ze maken je gek en logica lijken ze niet te hebben, maar er is altijd weer een exemplaar dat je hoofd op zn kop zet.
Ik heb het weer.![]()
Wat liefquote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het weer.
#TeamMiley![]()
Ja, maar schijt-irritant. Alle onzekerheden en irrationele angsten komen meequote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Komt wel goed.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het weer.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dat is toch iets wat vrouwen hebben?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar schijt-irritant. Alle onzekerheden en irrationele angsten komen mee#TeamMiley![]()
Een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Ik val er niet op, maar ik vind het niet onaantrekkelijk.quote:![]()
Ik ook wat het benaderen van meisjes betreft.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is toch iets wat vrouwen hebben?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Even uitgaand van dat DV serieus was is dat wel meer dan wat gezond zelfvertrouwenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Ik val er niet op, maar ik vind het niet onaantrekkelijk.![]()
![]()
Doe mij maar zelfvertrouwen. Onzekere meisjes zeiken aan je kop.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Ik val er niet op, maar ik vind het niet onaantrekkelijk.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Zelfvertrouwen is gruwelijk sexyal vind ik onzekerheid tot op bepaalde hoogte wel heel lief
#TeamMiley![]()
Zelfvertrouwen is heel sexy. Maar als het omslaat naar arrogantie vind ik dat de allergrootste turnoff.quote:![]()
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is heel sexy. Maar als het omslaat naar arrogantie vind ik dat de allergrootste turnoff.![]()
Maar een leuk lichaam helpt wel hoor.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
gezicht ookquote:Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar een leuk lichaam helpt wel hoor.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
We moeten eigenlijk af van het idee dat iedereen gelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan vraag ik me echt af waar mijn vriend op viel. Toen we wat kregen was ik een wrak.quote:
#TeamMiley![]()
Doe mij maar billen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Tieten en billen mag je omwisselen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hoeveel zelfvertrouwen ik heb hangt vaak af van degene met wie ik praat. Als diegene onzeker overkomt word ik dat ook en als iemand meer zelfvertrouwen lijkt te hebben krijg ik dat ook en durf ik meer te zeggen.
Maar ik heb meer kont dan tietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Tieten en billen mag je omwisselen.![]()
Dit heb ik ook wel een beetje. Als diegene heel open is en geen schaamte kent dan verleg ik mijn grenzen ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
Hoeveel zelfvertrouwen ik heb hangt vaak af van degene met wie ik praat. Als diegene onzeker overkomt word ik dat ook en als iemand meer zelfvertrouwen lijkt te hebben krijg ik dat ook en durf ik meer te zeggen.
![]()
Ik vind jou danook niet leuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar ik heb meer kont dan tiet![]()
Andersom, als iemand zelfverzekerd is ga ik mij minder voelen en als iemand onzeker is heb ik het gevoel dat iemand tegen me opkijkt.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Vast omdat je zo'n schatje bent met goede bedoelingen en je een leuke aantrekkingskracht hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af waar mijn vriend op viel. Toen we wat kregen was ik een wrak.![]()
Stiekem vallen heel veel leuke mensen op gezicht > billen/tieten en alleen de complete leeghoofdige idioten op van die plastic reuzentetten.![]()
kleding kan je altijd nog fixen die anderen niettttquote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gezicht > kleding > tieten > billen
Bij vrouwen dan.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
johquote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef Tchock het volgende:
Stiekem vallen heel veel leuke mensen op gezicht > billen/tieten en alleen de complete leeghoofdige idioten op van die plastic reuzentetten.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Vrouwen zonder kleding heeft wel wat.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gezicht > kleding > tieten > billen
Bij vrouwen dan.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja, precies.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Als diegene heel open is en geen schaamte kent dan verleg ik mijn grenzen ook.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef Tchock het volgende:
Stiekem vallen heel veel leuke mensen op gezicht > billen/tieten en alleen de complete leeghoofdige idioten op van die plastic reuzentetten.quote:![]()
Hij vindt het leuk dat ik altijd van het goede uit wil gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vast omdat je zo'n schatje bent met goede bedoelingen en je een leuke aantrekkingskracht hebt
En ik ben zoooooo zacht.![]()
achja, mannen willen vlees toch?
#TeamMiley![]()
Vrouwen waarmee je 97% van hun schoonheid kan wegvegen met een Kleenex
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Tchock doet een ontdekking.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Kleding zegt wat over de persoon. Meer dan je denkt. Een meisje met een leuke kledingstijl heeft mijn aandacht, zo'n coolcatsloerie kan doorlopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
kleding kan je altijd nog fixen die anderen nietttt#TeamMiley![]()
Fout jongen, fout.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Paar jaar geduld, dan kan ik misschien plastische chirurgie voor je betalen.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Niks mis met rondingen neequote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk dat ik altijd van het goede uit wil gaan.
En ik ben zoooooo zacht.![]()
achja, mannen willen vlees toch?
![]()
Hee trouwens hebben jullie het al gehoord? Overmorgen huldiging van Oranje in Rotterdam. Die houden van kansloze verliezers huldigen![]()
![]()
Eens.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vrouwen waarmee je 97% van hun schoonheid kan wegvegen met een KleenexAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Paar jaar geduld, dan kan ik misschien plastische chirurgie voor je betalen.![]()
![]()
Ik wil voelen dat ik iemand vasthoudquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Coolcatquote:Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kleding zegt wat over de persoon. Meer dan je denkt. Een meisje met een leuke kledingstijl heeft mijn aandacht, zo'n coolcatsloerie kan doorlopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef Tchock het volgende:
Hee trouwens hebben jullie het al gehoord? Overmorgen huldiging van Oranje in Rotterdam. Die houden van kansloze verliezers huldigen
Alleen op Zuid hoor. Sparta werd gewoon helemaal de grond in gestampt omdat ze tweede werden![]()
![]()
Ja oke qua eerste indruk is 't wel heel belangrijk eigenlijk. Maar als je echt iemand leuk vindt en ze heeft lelijke kleren dan is dat minder erg dan een lelijk lichaam of gezicht ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kleding zegt wat over de persoon. Meer dan je denkt. Een meisje met een leuke kledingstijl heeft mijn aandacht, zo'n coolcatsloerie kan doorlopen.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Met WK toen ook al toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef Tchock het volgende:
Hee trouwens hebben jullie het al gehoord? Overmorgen huldiging van Oranje in Rotterdam. Die houden van kansloze verliezers huldigen![]()
![]()
preciesquote:Op maandag 18 juni 2012 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil voelen dat ik iemand vasthoud![]()
![]()
Kleding en uiterlijk is inderdaad wel waarom mensen die me niet kennen denken dat ik heel raar ben. Maar ik /care dat serieus, mensen die me niet kennen mogen zeggen wat ze willen.
Ik krijg een harde plasser van mijn buurvrouw me 2 kinderen,
FML enzo.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ik krijg een harde plasset van mijn buurvrouw me 2 kinderen,
FML enzo.![]()
![]()
![]()
Dat is dus het enige wat ik niet van je ken. Gotta love internet.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Kleding en uiterlijk is inderdaad wel waarom mensen die me niet kennen denken dat ik heel raar ben. Maar ik /care dat serieus, mensen die me niet kennen mogen zeggen wat ze willen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dudequote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
FML enzo.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
FML enzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
watquote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
FML enzo.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
FML enzo.![]()
Ik draag altijd een spijkerbroek en een (band)shirt of trui en verder heb ik nooit make-up op. En daar gaat het al mis in 'de hedendaagse samenleving'quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus het enige wat ik niet van je ken. Gotta love internet..
Kleding draagt uit wie je wilt zijn. Of koopt je moeder je kleding?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn kleding is tikje alternatief, redelijk vrouwelijk, comfortabel en vooral niet te veel poespas. En dat is precies hoe ik ben. Dus mensen mogen mij oordelen op mijn kleding.#TeamMiley![]()
Supertoffe buurman en stiekem ietwat geile buurvrouw vind ik toch best naar,You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Als het duidelijk te zien is dat een meisje make-up op heeft knap ik echt af.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik draag altijd een spijkerbroek en een (band)shirt of trui en verder heb ik nooit make-up op. En daar gaat het al mis in 'de hedendaagse samenleving'.
Wat lelijk is kan je toch niet mooi maken.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Welquote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het duidelijk te zien is dat een meisje make-up op heeft knap ik echt af.
Wat lelijk is kan je toch niet mooi maken.![]()
Dat is wel waar, maar make-up kan heel goed dingen accentueren die mooi zijn in een gezicht. Dichtgeplamuurde hoofde zijn een no-go, maar helemaal geen make-up vind ik vaak ook niet mooi.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat lelijk is kan je toch niet mooi maken.![]()
Snuf en herten, sletten in Groningen noem je matrassen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Nouja, mijn moeder had liever een meisjesmeisje gehad en wil dat ik kleren aandoe die ''al die meiden'' hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kleding draagt uit wie je wilt zijn. Of koopt je moeder je kleding?
Mijn kleding is tikje alternatief, redelijk vrouwelijk, comfortabel en vooral niet te veel poespas. En dat is precies hoe ik ben. Dus mensen mogen mij oordelen op mijn kleding.. Maar dat staat me niet allemaal aan en dat vond ze eerder niet zo leuk maar nu accepteert ze het maar voortaan omdat haten toch geen nut heeft
.
Vooral die dunnequote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind ze stiekem echt heel leuk bij mannen![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Rafeiro het volgende:
Snuf en herten, sletten in Groningen noem je matrassen.?
![]()
Ik heb bruine ogen, dan is naturel sowieso al iets minder erg meestalquote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat lelijk is kan je toch niet mooi maken..
Ik al weken de behoefte om mensen te knuffelen. Jullie horen daar allemaal bij eigenlijk
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
aw kom hierquote:Op maandag 18 juni 2012 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik al weken de behoefte om mensen te knuffelen. Jullie horen daar allemaal bij eigenlijk![]()
![]()
De manier van posten maakt je een neukertje lijken.
Niks mis mee verder maar vandaar.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Tubbieknuf!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik al weken de behoefte om mensen te knuffelen. Jullie horen daar allemaal bij eigenlijkAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Wie?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
De manier van posten maakt je een neukertje lijken.
Niks mis mee verder maar vandaar.![]()
Sletten ja. Leuke meisjes noem je niet zo.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Rafeiro het volgende:
Snuf en herten, sletten in Groningen noem je matrassen.![]()
Mijn moeder zei dat ik toen ik 2 was weigerde dingen aan te doen die ik niet leuk vind. Dus vanaf dat moment bepaalde ik wat ik droeg.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, mijn moeder had liever een meisjesmeisje gehad en wil dat ik kleren aandoe die ''al die meiden'' hebben. Maar dat staat me niet allemaal aan en dat vond ze eerder niet zo leuk maar nu accepteert ze het maar voortaan omdat haten toch geen nut heeft
.
Mijn moeder had ook liever een tutje gehad maar echt, 's ochtends draai ik mijn haar in een knotje, lijntje boven de ogen, likje mascara en meer vrouw word ik niet. :'
Ze heeft geluk dat ik enorm van jurkjes en rokjes hou en dan ook 6 dagen in de week een van de twee draag, maar nooit met pumps of ballerina's. Ik heb gympies en die gaan samen met al mijn jurkjes en lange colbertjes.#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij heeft het tegen mij denk ik![]()
![]()
2 bier, maar ik ben wel ******* moe.quote:
Al 4 of 5 nachten kut geslapen,You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Meisjes met sneakersquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat ik toen ik 2 was weigerde dingen aan te doen die ik niet leuk vind. Dus vanaf dat moment bepaalde ik wat ik droeg.
Mijn moeder had ook liever een tutje gehad maar echt, 's ochtends draai ik mijn haar in een knotje, lijntje boven de ogen, likje mascara en meer vrouw word ik niet. :'
Ze heeft geluk dat ik enorm van jurkjes en rokjes hou en dan ook 6 dagen in de week een van de twee draag, maar nooit met pumps of ballerina's. Ik heb gympies en die gaan samen met al mijn jurkjes en lange colbertjes.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik volg dit niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 00:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen omdat snuf en ik elkaar voor de grap uitschelden![]()
Hij denk dat ik maar een neukertje van snuf was omdat snuf me nu zit uit te schelden en het dus maar eenmalig was.quote:
Of nouja, zoiets gok ik![]()
Mja. Dat is te merken.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2 bier, maar ik ben wel ******* moe.
Al 4 of 5 nachten kut geslapen,![]()
Gympies zijn (van origine) sportschoenen als allstars en dergelijke, sneakers zijn meer lage sportieve schoenen.quote:
edit: denk ik![]()
![]()
Sowieso een beetje matig dat niet alle moeders hun kinderen er vrij in latenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat ik toen ik 2 was weigerde dingen aan te doen die ik niet leuk vind. Dus vanaf dat moment bepaalde ik wat ik droeg.
Ze heeft geluk dat ik enorm van jurkjes en rokjes hou en dan ook 6 dagen in de week een van de twee draag, maar nooit met pumps of ballerina's. Ik heb gympies en die gaan samen met al mijn jurkjes en lange colbertjes.. Alhoewel ik ze groot gelijk geef als ze een coolcatdochter of adidaszoon hebben
.
Maar hier is het probleem verder ook dat ik nogal een metalhead ben en dat mijn moeder alles van metal associeërt met slechte dingen. Mijn bandshirts vindt ze dus ook heel matig.
Gympies zijn dun. Allstars enzo.quote:
Sneakers zijn dikker, steviger en lomper. Jordans enzo.#TeamMiley![]()
Ik schaar allstars onder sneakers, dus we zitten op een lijn denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gympies zijn (van origine) sportschoenen als allstars en dergelijke, sneakers zijn meer lage sportieve schoenen.
edit: denk ikLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik draag nooit ander soort schoenen.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik vind het allemaal sneakers hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gympies zijn dun. Allstars enzo.
Sneakers zijn dikker, steviger en lomper. Jordans enzo.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik mag jou.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik draag nooit ander soort schoenen.
Trouwens, ik mag jullie allemaal!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Heb je pillen op of ben je een heel liefhebbend persoon?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag jou.
Trouwens, ik mag jullie allemaal!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij denk dat ik maar een neukertje van snuf was omdat snuf me nu zit uit te schelden en het dus maar eenmalig was.
Of nouja, zoiets gok ik![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je pillen op of ben je een heel liefhebbend persoon?hij heeft wat mdma gehad
![]()
Nog even en ik pleeg zelfmoord en je bent van me a, krijg er echt zin in LOL!quote:
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
watquote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog even en ik pleeg zelfmoord en je bent van me a, krijg er echt zin in LOL!![]()
Dat zeg of denk ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog even en ik pleeg zelfmoord en je bent van me a, krijg er echt zin in LOL!![]()
![]()
Ik mag jou ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag jou.
Trouwens, ik mag jullie allemaal!Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Gast doe eens even rustig aanquote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
![]()
Ik ben liefhebbend en heb het al een tijdje niet kwijt gekund, dus jullie zijn de lul.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je pillen op of ben je een heel liefhebbend persoon?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nou vooruit. Je mag blijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben liefhebbend en heb het al een tijdje niet kwijt gekund, dus jullie zijn de lul.![]()
Raf, soms is er een moment dat je misschien maar beter kunt gaan slapen. Dit doet je reputatie niet echt goed en ik denk dat je je hier als alles weer goed gaat nogal voor gaat schamen... Ik wil je niet wegjagen hoor, ik zeg dit voor je eigen 'veiligheid'
...
Maanzaadthee vanmiddag, weet niet of het nog effect heeft, was de eerste keer.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:05 schreef arachide. het volgende:
VA aan de pillen, Raf aan de alcohol...
Goeie avond.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hoiquote:Op maandag 18 juni 2012 01:05 schreef arachide. het volgende:
VA aan de pillen, Raf aan de alcohol...
Goeie avond.
Ik aan de Berenburg![]()
![]()
Ik heb zo'n zin in de vakantie.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Succesquote:.
Ik t/m donderdag, maar ik ga sowieso over dus zo erg vind ik het niet.
Vooral zin in het weekje op vakantie. Haan gaat mee
.
Neenquote:Dit is hele goede, gebotteld in '93
In een goedkope wijnfles omdat de kurk afgebroken was
...
![]()
Drankjes die ouder zijn dan ik. Haha.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Hier 3 weken backpacken met vriendlief. Europeanen, houd jullie biseksuele dochters binnen!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Succes.
Ik t/m donderdag, maar ik ga sowieso over dus zo erg vind ik het niet.
Vooral zin in het weekje op vakantie. Haan gaat mee
.
#TeamMiley![]()
Ik ken het niet, maar het zal wel goed zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Glenlivet 12 jaar, bottelingsjaar 1993![]()
![]()
Smaakt totaal anders dan de huidige Glenlivet trouwens, Emmer. Veel minder bloesem en honing en veel meer, hoe omschrijf ik het... houtachtige kruiden.
edit: Oh haha, als je het merk niet kent zegt dit je ook niets![]()
![]()
Het klinkt in elk geval goedquote:Op maandag 18 juni 2012 01:15 schreef Tchock het volgende:
Smaakt totaal anders dan de huidige Glenlivet trouwens, Emmer. Veel minder bloesem en honing en veel meer, hoe omschrijf ik het... houtachtige kruiden.
edit: Oh haha, als je het merk niet kent zegt dit je ook niets![]()
![]()
Ik heb nog nooit whiskey gehad...
Binnenkort maar eens de kast van mijn vader openhalenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dat klinkt ook wel tofquote:Op maandag 18 juni 2012 01:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hier 3 weken backpacken met vriendlief. Europeanen, houd jullie biseksuele dochters binnen!.
Hier ging het heel onverwachts. We waren aan het eten en ineens vroeg mijn moeder aan hem ''uhh ja, we gaan een vakantie boeken, wil je mee?'' Geniaal wel, we hadden dat echt niet verwacht.
In dat opzicht is mijn moeder wel weer heel tof.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Waar ga je heen?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel tof.
Hier ging het heel onverwachts. We waren aan het eten en ineens vroeg mijn moeder aan hem ''uhh ja, we gaan een vakantie boeken, wil je mee?'' Geniaal wel, we hadden dat echt niet verwacht.
In dat opzicht is mijn moeder wel weer heel tof.#TeamMiley![]()
Wat de fuck, toernooi van Queens gewonnen door Cilic omdat zijn tegenstander een lijnrechter verwondde![]()
![]()
Ik ben er geweest toen ik 3 was, dus ik weet er echt niets meer vanquote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben ik in de kerstvakantie ook nog geweest.
Mja, ik denk niet dat ik er ooit nog heen ga.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen ik 3 was, dus ik weet er echt niets meer van.
![]()
Zekerwetenquote:.
Hoezo? Was het niet leuk?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat ik er ooit nog heen ga.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik denk trouwens echt dat ik problemen heb. Ik vind mensen lief die ik nooit gezien heb en heb de drang om iemand te kunnen knuffelen en zeggen dat ik van haar hou. Het voelt trippy.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk trouwens echt dat ik problemen heb. Ik vind mensen lief die ik nooit gezien heb en heb de drang om iemand te kunnen knuffelen en zeggen dat ik van haar hou. Het voelt trippy.![]()
![]()
Om te zeggen dat je van me houdt gaat wel wat te ver ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk trouwens echt dat ik problemen heb. Ik vind mensen lief die ik nooit gezien heb en heb de drang om iemand te kunnen knuffelen en zeggen dat ik van haar hou. Het voelt trippy.
Maar de rest is lievvv![]()
![]()
GHB in je bierquote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk trouwens echt dat ik problemen heb. Ik vind mensen lief die ik nooit gezien heb en heb de drang om iemand te kunnen knuffelen en zeggen dat ik van haar hou. Het voelt trippy.![]()
Klinkt leuk maar aan de andere kant voelt het eenzaam.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Goedzo DV, je leert het wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om te zeggen dat je van me houdt gaat wel wat te ver ja. [ afbeelding ]
Maar de rest is lievvv![]()
Dat eerste kan heel goed. Soms voel je je even niet echt geliefd in je omgeving, als je dat dan bijvoorbeeld op een forum wel bent kan dat gewoon echt goed voelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk trouwens echt dat ik problemen heb. Ik vind mensen lief die ik nooit gezien heb en heb de drang om iemand te kunnen knuffelen en zeggen dat ik van haar hou. Het voelt trippy.
Tweede heb ik geen ervaring mee.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Het was wel leuk, maar ik vind het iets te kaal. Er groeit nauwelijks wat (op een klein deel van het eiland na). Ik vond het niet mooi, maar zelfs als je dat wel vind denk ik dat je het na enkele dagen wel gezien hebt.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zekerweten.
[..]
Hoezo? Was het niet leuk?
De vakantie was verder wel tof, maar liever was ik naar een ander eiland gegaan.![]()
Ik houd ook niet van jou, maar een ander meisje hoor. Dichter bij huis deze keer.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om te zeggen dat je van me houdt gaat wel wat te ver ja. [ afbeelding ]
Maar de rest is lievvvLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Mijn hartquote:Op maandag 18 juni 2012 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van jou, maar een ander meisje hoor. Dichter bij huis deze keer.![]()
Dat heb ik nu dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat eerste kan heel goed. Soms voel je je even niet echt geliefd in je omgeving, als je dat dan bijvoorbeeld op een forum wel bent kan dat gewoon echt goed voelen.
Tweede heb ik geen ervaring mee.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:34 schreef Snuf. het volgende:
OH OH ZE HOUDT VAN ME ELKE OCHTEND ELKE NACHT![]()
![]()
Ja dat kan wel eens zijn op een vulkaaneiland hequote:Op maandag 18 juni 2012 01:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar ik vind het iets te kaal. Er groeit nauwelijks wat (op een klein deel van het eiland na). Ik vond het niet mooi, maar zelfs als je dat wel vind denk ik dat je het na enkele dagen wel gezien hebt.
De vakantie was verder wel tof, maar liever was ik naar een ander eiland gegaan.. Maar gelukkig was de vakantie verder wel tof
.
Vorig jaar waren we op Tenerife, die omgeving is wel ontzettend mooi. Verwacht van deze vakantie ook minder qua hoe het eruit ziet. Verder wordt alles beter en leuker.
Tenerifequote:Op maandag 18 juni 2012 01:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat kan wel eens zijn op een vulkaaneiland he. Maar gelukkig was de vakantie verder wel tof
.
Vorig jaar waren we op Tenerife, die omgeving is wel ontzettend mooi. Verwacht van deze vakantie ook minder qua hoe het eruit ziet. Verder wordt alles beter en leuker.
![]()
![]()
Iedereen krijgt een Toyota prius, gemaakt door kansarme Afrikanen. Deze Afrikaanse mensen kunnen de rest van hun leven gratis eten.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
MooiWat wordt er zoal verbeterd als je aan de macht bent?
Zorg en onderwijs gratis. Vrijhandel tussen alle landen. Wereldvrede. Legalisatie softdrugs.#TeamMiley![]()
Oh god... Ik zit half te janken hier.
Ik moet echt stappen ondernemen richting crush. Ik ben echt pathetic op het moment, kan even geen goed nederlands woord vinden.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Het moment waarop je je realiseert dat je over 4 uur op moet om nog even te leren.
Doei.
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
Het moment waarop je je realiseert dat je over 4 uur op moet om nog even te leren.
Doei.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Een Toyata Prius?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een Toyota prius, gemaakt door kansarme Afrikanen. Deze Afrikaanse mensen kunnen de rest van hun leven gratis eten.
Zorg en onderwijs gratis. Vrijhandel tussen alle landen. Wereldvrede. Legalisatie softdrugs.
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Geeft niet joh. Niemand hier zal je gaan afzeiken omdat je emoties hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet echt stappen ondernemen richting crush. Ik ben echt pathetic op het moment, kan even geen goed nederlands woord vinden.![]()
![]()
Jij ook met je crush.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Drommel reportingquote:Op maandag 18 juni 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geeft niet joh. Niemand hier zal je gaan afzeiken omdat je emoties hebt![]()
Jij hebt meer kans van slagen dan ikquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Heb je al wat geprobeerd?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet echt stappen ondernemen richting crush. Ik ben echt pathetic op het moment, kan even geen goed nederlands woord vinden.![]()
Toen was ik gestopt met lezen, jij tiranquote:Op maandag 18 juni 2012 01:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een Toyota prius, gemaakt door kansarme Afrikanen. Deze Afrikaanse mensen kunnen de rest van hun leven gratis eten.
Zorg en onderwijs gratis. Vrijhandel tussen alle landen. Wereldvrede. Legalisatie softdrugs.![]()
![]()
"Hoi" is een goed begin.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geef me een profielschets, hoe ken je haar, ken je haar uberhaupt, wat is de relatie tussen jullie? enz.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet echt stappen ondernemen richting crush. Ik ben echt pathetic op het moment, kan even geen goed nederlands woord vinden.Verliefdheid is voor de dommen![]()
EN HEEFT ZE ROOD HAAR UIT EEN PAKJE!?!?!?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Geef me een profielschets, hoe ken je haar, ken je haar uberhaupt, wat is de relatie tussen jullie? enz.![]()
Nopequote:
Ze is niet veel online en ze heeft deze week gewoon school, maar voor het weekend heb ik gebabbeld. Hou mij hier aan. HET MOET GEBEURENLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik ben voor een blondine gevallen, met blauwe ogen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
EN HEEFT ZE ROOD HAAR UIT EEN PAKJE!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Voer haar dronken, dans als een baas. Niet te langzaam gaan. Gegarandeerd succes.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Ze is niet veel online en ze heeft deze week gewoon school, maar voor het weekend heb ik gebabbeld. Hou mij hier aan. HET MOET GEBEUREN
gr gr
hosselkoning![]()
Oh, JIJ bent VoornaamAchternaam. Nu weet ik aan wie ik die donkere achtergrond moet koppelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Ze is niet veel online en ze heeft deze week gewoon school, maar voor het weekend heb ik gebabbeld. Hou mij hier aan. HET MOET GEBEUREN![]()
Oh even een tip, vraag haar niet via msn/ facebook uitquote:Op maandag 18 juni 2012 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Ze is niet veel online en ze heeft deze week gewoon school, maar voor het weekend heb ik gebabbeld. Hou mij hier aan. HET MOET GEBEUREN![]()
![]()
Dat zei ik ook twee maanden geleden, YOU GO MAN!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Ze is niet veel online en ze heeft deze week gewoon school, maar voor het weekend heb ik gebabbeld. Hou mij hier aan. HET MOET GEBEURENVerliefdheid is voor de dommen![]()
Doe het via Whatsapp.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh even een tip, vraag haar niet via msn/ facebook uitVerliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:47 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben voor een blondine gevallen, met blauwe ogen.Ik heb het vandaag nog over Gerrie gehad. Mijn gesprekspartner was er niet blij mee. Maar ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ga hoi zeggen man. Moet ik je wingmannen?![]()
Mensen die nog msn gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh even een tip, vraag haar niet via msn/ facebook uit![]()
![]()
Bert van Marwijk deed het ook niet slecht.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]! De enige die ook maar enige erkenning verdient is Stekelenburg.
![]()
Ik ken haar vanaf de basisschool, we konden het goed vinden. We hebben zelfs een keer op een grasveldje bij mij achter gehockeyd, achteraf zou je het als kalverliefde-date kunnen zien, maar ik vond meisjes verder toen nog bah. Laatste jaren praten we wel een op twitter, reageren op statussen nu en dan, maar dat is het. Ze vind me geen sukkel ga ik veilig van uit.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Geef me een profielschets, hoe ken je haar, ken je haar uberhaupt, wat is de relatie tussen jullie? enz.
Maar alles gaat onverwacht komen, vandaar de angsten.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:quote:Op zondag 17 juni 2012 19:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vlaar
Zet Boularouz (of hoe je dat ook schrijft) erin aub
![]()
![]()
The friendzone is strong within you, young padawan.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken haar vanaf de basisschool, we konden het goed vinden. We hebben zelfs een keer op een grasveldje bij mij achter gehockeyd, achteraf zou je het als kalverliefde-date kunnen zien, maar ik vond meisjes verder toen nog bah. Laatste jaren praten we wel een op twitter, reageren op statussen nu en dan, maar dat is het. Ze vind me geen sukkel ga ik veilig van uit.
Maar alles gaat onverwacht komen, vandaar de angsten.![]()
Omdat hij ballen tegen zich aan geschoten kreeg deze pot?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]! De enige die ook maar enige erkenning verdient is Stekelenburg.
Nee man, dat zeker niet. Vond Van der Wiel, Willems, Huntelaar (deed hij mee?!) en Mathijssen misschien nog wel kutter.quote:![]()
Tsja, ik zie haar verder gewoon nooitquote:Op maandag 18 juni 2012 01:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh even een tip, vraag haar niet via msn/ facebook uitLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Aha, dit moet subtiel gebeuren. Vraag haar uit maar doe het niet op zo'n manier dat het overduidelijk is dat het een date is.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken haar vanaf de basisschool, we konden het goed vinden. We hebben zelfs een keer op een grasveldje bij mij achter gehockeyd, achteraf zou je het als kalverliefde-date kunnen zien, maar ik vond meisjes verder toen nog bah. Laatste jaren praten we wel een op twitter, reageren op statussen nu en dan, maar dat is het. Ze vind me geen sukkel ga ik veilig van uit.
Maar alles gaat onverwacht komen, vandaar de angsten.Verliefdheid is voor de dommen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: