Kleding zegt wat over de persoon. Meer dan je denkt. Een meisje met een leuke kledingstijl heeft mijn aandacht, zo'n coolcatsloerie kan doorlopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
kleding kan je altijd nog fixen die anderen nietttt
Fout jongen, fout.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Paar jaar geduld, dan kan ik misschien plastische chirurgie voor je betalen.
Niks mis met rondingen neequote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk dat ik altijd van het goede uit wil gaan.
En ik ben zoooooo zacht.![]()
achja, mannen willen vlees toch?
Eens.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vrouwen waarmee je 97% van hun schoonheid kan wegvegen met een Kleenex
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Paar jaar geduld, dan kan ik misschien plastische chirurgie voor je betalen.
Ik wil voelen dat ik iemand vasthoudquote:
Coolcatquote:Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kleding zegt wat over de persoon. Meer dan je denkt. Een meisje met een leuke kledingstijl heeft mijn aandacht, zo'n coolcatsloerie kan doorlopen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef Tchock het volgende:
Hee trouwens hebben jullie het al gehoord? Overmorgen huldiging van Oranje in Rotterdam. Die houden van kansloze verliezers huldigen
Ja oke qua eerste indruk is 't wel heel belangrijk eigenlijk. Maar als je echt iemand leuk vindt en ze heeft lelijke kleren dan is dat minder erg dan een lelijk lichaam of gezicht ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kleding zegt wat over de persoon. Meer dan je denkt. Een meisje met een leuke kledingstijl heeft mijn aandacht, zo'n coolcatsloerie kan doorlopen.
Met WK toen ook al toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef Tchock het volgende:
Hee trouwens hebben jullie het al gehoord? Overmorgen huldiging van Oranje in Rotterdam. Die houden van kansloze verliezers huldigen
preciesquote:Op maandag 18 juni 2012 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil voelen dat ik iemand vasthoud
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ik krijg een harde plasset van mijn buurvrouw me 2 kinderen,
FML enzo.
Dat is dus het enige wat ik niet van je ken. Gotta love internet.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Kleding en uiterlijk is inderdaad wel waarom mensen die me niet kennen denken dat ik heel raar ben. Maar ik /care dat serieus, mensen die me niet kennen mogen zeggen wat ze willen.
Dudequote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ik krijg een harde plasser van mijn buurvrouw me 2 kinderen,
FML enzo.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
FML enzo.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
Overigens had iemand het vanmiddag over Mountain Dew en het al dan niet verkopen van deze drank in de Nederlandse supermarkten, maar hier bij de C1000 hebben ze ze gewoon.
Rafeiro was het volgens mij.
[ afbeelding ]
watquote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
FML enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |