Dan vraag ik me echt af waar mijn vriend op viel. Toen we wat kregen was ik een wrak.quote:
Doe mij maar billen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Tieten en billen mag je omwisselen.
Maar ik heb meer kont dan tietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Tieten en billen mag je omwisselen.
Dit heb ik ook wel een beetje. Als diegene heel open is en geen schaamte kent dan verleg ik mijn grenzen ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
Hoeveel zelfvertrouwen ik heb hangt vaak af van degene met wie ik praat. Als diegene onzeker overkomt word ik dat ook en als iemand meer zelfvertrouwen lijkt te hebben krijg ik dat ook en durf ik meer te zeggen.
Ik vind jou danook niet leuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar ik heb meer kont dan tiet
Andersom, als iemand zelfverzekerd is ga ik mij minder voelen en als iemand onzeker is heb ik het gevoel dat iemand tegen me opkijkt.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
Hoeveel zelfvertrouwen ik heb hangt vaak af van degene met wie ik praat. Als diegene onzeker overkomt word ik dat ook en als iemand meer zelfvertrouwen lijkt te hebben krijg ik dat ook en durf ik meer te zeggen.
Vast omdat je zo'n schatje bent met goede bedoelingen en je een leuke aantrekkingskracht hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af waar mijn vriend op viel. Toen we wat kregen was ik een wrak.
kleding kan je altijd nog fixen die anderen niettttquote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gezicht > kleding > tieten > billen
Bij vrouwen dan.
johquote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef Tchock het volgende:
Stiekem vallen heel veel leuke mensen op gezicht > billen/tieten en alleen de complete leeghoofdige idioten op van die plastic reuzentetten.
Vrouwen zonder kleding heeft wel wat.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gezicht > kleding > tieten > billen
Bij vrouwen dan.
Ja, precies.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetje. Als diegene heel open is en geen schaamte kent dan verleg ik mijn grenzen ook.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef Tchock het volgende:
Stiekem vallen heel veel leuke mensen op gezicht > billen/tieten en alleen de complete leeghoofdige idioten op van die plastic reuzentetten.
quote:
Hij vindt het leuk dat ik altijd van het goede uit wil gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vast omdat je zo'n schatje bent met goede bedoelingen en je een leuke aantrekkingskracht hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |