Ja, maar schijt-irritant. Alle onzekerheden en irrationele angsten komen meequote:
Komt wel goed.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vrouwen, ze maken je gek en logica lijken ze niet te hebben, maar er is altijd weer een exemplaar dat je hoofd op zn kop zet.
Ik heb het weer.
Dat is toch iets wat vrouwen hebben?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar schijt-irritant. Alle onzekerheden en irrationele angsten komen mee
Een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Ik val er niet op, maar ik vind het niet onaantrekkelijk.quote:
Ik ook wat het benaderen van meisjes betreft.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is toch iets wat vrouwen hebben?
Even uitgaand van dat DV serieus was is dat wel meer dan wat gezond zelfvertrouwenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Ik val er niet op, maar ik vind het niet onaantrekkelijk.
Doe mij maar zelfvertrouwen. Onzekere meisjes zeiken aan je kop.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Ik val er niet op, maar ik vind het niet onaantrekkelijk.
Zelfvertrouwen is heel sexy. Maar als het omslaat naar arrogantie vind ik dat de allergrootste turnoff.quote:
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is heel sexy. Maar als het omslaat naar arrogantie vind ik dat de allergrootste turnoff.
gezicht ookquote:Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar een leuk lichaam helpt wel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |