SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt![]()
Maar het punt is dus dat de horeca niet een plek van veel geld isquote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja daarom ligt het er ook heel erg aan waar je werkt. Bij een cateraar krijg je inderdaad volgens mij vrijwel nooit fooi en in een restaurantje moet je inderdaad een baas hebben die zijn werknemers iets extra's gunt en sommige horeca gelegenheden verdelen al het fooi gelijk over al hun werknemers (zoals HC). Goed zoeken dusJa, ze zíjn er wel. Tenten waar je goed verdiend op de fooi. Maar verreweg de meesten niet
![]()
![]()
Hee daar heb ik ook eens naar zitten kijken ja. Lijkt me tofquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Communicatie & Multimediadesign.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet ook een nieuwe baan, ik kan het uurloon van DV bijna niet meer betalen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Ga bij de post werken.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet ook een nieuwe baan, ik kan het uurloon van DV bijna niet meer betalen.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet ook een nieuwe baan, ik kan het uurloon van DV bijna niet meer betalen.![]()
![]()
Ga het niet over eten hebben, anders ga ik toegeven aan mijn honger.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja, stress Faye.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niet over mijn nek vanwege wiskunde, ik ben gewoon echt zwaar misselijk.![]()
awwquote:Op maandag 18 juni 2012 00:19 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niet over mijn nek vanwege wiskunde, ik ben gewoon echt zwaar misselijk.![]()
![]()
Ligt het aan mij of is knetter al tijden niet langs geweest.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
balenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ligt het aan mij of is knetter al tijden niet langs geweest.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Kutreclames weg, maakt alles goed.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Overigens had iemand het vanmiddag over Mountain Dew en het al dan niet verkopen van deze drank in de Nederlandse supermarkten, maar hier bij de C1000 hebben ze ze gewoon.
Rafeiro was het volgens mij.![]()
![]()
Nee, dat is zo. Weggejaagd door users die nu zelf ook weg zijn, geloof ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ligt het aan mij of is knetter al tijden niet langs geweest.![]()
Ik ook. Ik ga morgen meteen even kijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
Overigens had iemand het vanmiddag over Mountain Dew en het al dan niet verkopen van deze drank in de Nederlandse supermarkten, maar hier bij de C1000 hebben ze ze gewoon.
Rafeiro was het volgens mij.
[ afbeelding ]Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
MARSHMALLOWSquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Met Amerikaanse marshmallows en rare 7-up, wat een bazen C1000quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]Die hier heeft dat alle drie niet
![]()
![]()
Dat weet ik. Hallo, anders geef ik dat advies nietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ben wel echt gevoelig voor stress.![]()
![]()
Er wonen hier alleen maar buitenlanders, dus best logisch dat ze veel buitenlands voedsel hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met Amerikaanse marshmallows en rare 7-up, wat een bazen C1000Die hier heeft dat alle drie niet
![]()
Sexy.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er wonen hier alleen maar buitenlanders, dus best logisch dat ze veel buitenlands voedsel hebben.![]()
Wanneer gaan wij nou meeten?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hallo, anders geef ik dat advies niethet is niet cool dat een onbekende me zo lijkt te kennen.
#TeamMiley![]()
Nee, was blufquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
DM even mijn naam en hoe je me gevonden hebt![]()
![]()
Vrouwen, ze maken je gek en logica lijken ze niet te hebben, maar er is altijd weer een exemplaar dat je hoofd op zn kop zet.
Ik heb het weer.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En toch kan je niet zonder.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vrouwen, ze maken je gek en logica lijken ze niet te hebben, maar er is altijd weer een exemplaar dat je hoofd op zn kop zet.
Ik heb het weer.![]()
Wat liefquote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het weer.
#TeamMiley![]()
Ja, maar schijt-irritant. Alle onzekerheden en irrationele angsten komen meequote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Komt wel goed.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het weer.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dat is toch iets wat vrouwen hebben?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar schijt-irritant. Alle onzekerheden en irrationele angsten komen mee#TeamMiley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |