Ik ook. Ik ga morgen meteen even kijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
Overigens had iemand het vanmiddag over Mountain Dew en het al dan niet verkopen van deze drank in de Nederlandse supermarkten, maar hier bij de C1000 hebben ze ze gewoon.
Rafeiro was het volgens mij.
[ afbeelding ]
MARSHMALLOWSquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
Overigens had iemand het vanmiddag over Mountain Dew en het al dan niet verkopen van deze drank in de Nederlandse supermarkten, maar hier bij de C1000 hebben ze ze gewoon.
[ afbeelding ]
Met Amerikaanse marshmallows en rare 7-up, wat een bazen C1000quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet ik. Hallo, anders geef ik dat advies nietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ben wel echt gevoelig voor stress.
Er wonen hier alleen maar buitenlanders, dus best logisch dat ze veel buitenlands voedsel hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met Amerikaanse marshmallows en rare 7-up, wat een bazen C1000Die hier heeft dat alle drie niet
Sexy.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er wonen hier alleen maar buitenlanders, dus best logisch dat ze veel buitenlands voedsel hebben.
Wanneer gaan wij nou meeten?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hallo, anders geef ik dat advies niet
Nee, was blufquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
DM even mijn naam en hoe je me gevonden hebt
En toch kan je niet zonder.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vrouwen, ze maken je gek en logica lijken ze niet te hebben, maar er is altijd weer een exemplaar dat je hoofd op zn kop zet.
Ik heb het weer.
Wat liefquote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vrouwen, ze maken je gek en logica lijken ze niet te hebben, maar er is altijd weer een exemplaar dat je hoofd op zn kop zet.
Ik heb het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |