quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben Bb een ban aangesmeerd!
Dank u, dank u.quote:
Ja je moet vooral voor de fooien gaan als je in de horeca werkt. De vriend van mijn zus werkt bij een lunchroom/ bar en tijdens de Nijmeegse vierdaagse verdient hij in een weekeindje makkelijk 500 euroquote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem eens wat?Ik ken er weinig. Ik heb in een restaurantje en bij een middelgrote cateraar gewerkt en veel vrienden in de horeca, en het is drama alom.
Victory!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben Bb een ban aangesmeerd!
Oké, maar dat is dan ook wel een exceptioneel weekend. Dat red je de rest van het jaar nooitquote:Op maandag 18 juni 2012 00:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja je moet vooral voor de fooien gaan als je in de horeca werkt. De vriend van mijn zus werkt bij een lunchroom/ bar en tijdens de Nijmeegse vierdaagse verdient hij in een weekeindje makkelijk 500 euro
Kan je dat aanvragen tegenwwordig?quote:
Tuurlijk! Dm even de username met 'BAN AAN' naar yvonne en het is zo gepiept.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je dat aanvragen tegenwwordig?
Dat is hoe ik rol.quote:
TR maken en een korte DM uitwisseling met een mod.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je dat aanvragen tegenwwordig?
Hoi, ik ben aan het afwassen. Althans, dat probeer ik.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dm even de username met 'BAN AAN' naar yvonne en het is zo gepiept.
Netjes, gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juni 2012 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup! Ook geen herkansing nodig.
Ik val wel in een gat hoor.
Nee klopt, maar de rest van de week is ook niet mis hoor, voor het uurloon moet je het inderdaad niet doen maar als je goed met mensen bent schijn je er veel aan fooi binnen te kunnen harkenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar dat is dan ook wel een exceptioneel weekend. Dat red je de rest van het jaar nooit
Ja, ik heb daar wel pech mee. Bij de cateraar krijg ik geen fooi en in het restaurantje was een nazi-baas die de helft van de fooi in z'n zak stak.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar de rest van de week is ook niet mis hoor, voor het uur loon moet je het inderdaad niet doen maar als je goed met mensen bent schijn je er veel aan fooi binnen te kunnen harken
Dankje!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Netjes, gefeliciteerd.
En hoezo? Heb je nog niks gevonden wat je hierna wilt gaan doen dan?
Ik heb dat in de zomervakantie zo vaak dat ik denk ''shit ik moet huiswerk makenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dankje!
Nah, ik hoef niet meer te leren, heb geen stress. Gewoon niks te doen
Heb al wel een opleiding gevonden.
Ja daarom ligt het er ook heel erg aan waar je werkt. Bij een cateraar krijg je inderdaad volgens mij vrijwel nooit fooi en in een restaurantje moet je inderdaad een baas hebben die zijn werknemers iets extra's gunt en sommige horeca gelegenheden verdelen al het fooi gelijk over al hun werknemers (zoals HC). Goed zoeken dusquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar wel pech mee. Bij de cateraar krijg ik geen fooi en in het restaurantje was een nazi-baas die de helft van de fooi in z'n zak stak.
Zwanger? /zeer originele postquote:
Communicatie & Multimediadesignquote:Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb dat in de zomervakantie zo vaak dat ik denk ''shit ik moet huiswerk maken'' terwijl dat dan natuurlijk niet zo is
...
Welke opleiding?
Rustig door je mond ademhalen en kalmeren. Ga anders even buiten lopen, probeer je een half uurtje totaal niet op wiskunde te richten. Echte baanbrekende verbanden ga je nu toch niet meer leggen en je put jezelf uit.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef Snuf. het volgende:
1 keer per maand reis ik af naar Centraal en na een paar uurtjes ga ik weer naar huis. Kan ik weer een maandje leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |