Ah, examens gehad?quote:
Sjookoo.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef Tchock het volgende:
Niet in de horeca gaan werken als je veel geld wil. Als je leuk werk wil wel
Er zijn horeca gelegenheden die gewoon heel goed betalen hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef Tchock het volgende:
Niet in de horeca gaan werken als je veel geld wil. Als je leuk werk wil wel
Ik werk liever gewoon overdag.. in de horeca heb ik snel kans dat ik ook savonds in het weekend moet werken en daar zie ik tegen op.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Haha, ik zou als ik jou was bij een klein horeca tentje gaan solliciteren. Is meer persoonlijk en je krijgt meestal beter betaald dan bij echt grote winkels.
Jup! Ook geen herkansing nodig.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, examens gehad?
Ik heb nu proefwerkweek, dus maar 1 tot 3 uur naar school elke dag. Wel veel leren. Maar ja, donderdag na het laatste proefwerk heb ik ook vakantie.
Noem eens wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Er zijn horeca gelegenheden die gewoon heel goed betalen hoor
Ga je morgen/vandaag voor me duimen? Morgen wiskunde proefwerk en ik schijt peulen.quote:
HAHA ECHTquote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben Bb een ban aangesmeerd!
In de zomer op terrasjes in de binnenstad?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik werk liever gewoon overdag.. in de horeca heb ik snel kans dat ik ook savonds in het weekend moet werken en daar zie ik tegen op.
Ik zal aan je denken. Hoe laat?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga je morgen/vandaag voor me duimen? Morgen wiskunde proefwerk en ik schijt peulen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup! Ook geen herkansing nodig.
Ik val wel in een gat hoor.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de zomer op terrasjes in de binnenstad?
ZO zijn mensen, echt van die backstabbende wezens..quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Dank u, dank u.quote:
Ja je moet vooral voor de fooien gaan als je in de horeca werkt. De vriend van mijn zus werkt bij een lunchroom/ bar en tijdens de Nijmeegse vierdaagse verdient hij in een weekeindje makkelijk 500 euroquote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem eens wat?Ik ken er weinig. Ik heb in een restaurantje en bij een middelgrote cateraar gewerkt en veel vrienden in de horeca, en het is drama alom.
Victory!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |