Ik draag nooit ander soort schoenen.quote:
Ik vind het allemaal sneakers hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gympies zijn dun. Allstars enzo.
Sneakers zijn dikker, steviger en lomper. Jordans enzo.
Ik mag jou.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik draag nooit ander soort schoenen.
Heb je pillen op of ben je een heel liefhebbend persoon?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag jou.
Trouwens, ik mag jullie allemaal!
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij denk dat ik maar een neukertje van snuf was omdat snuf me nu zit uit te schelden en het dus maar eenmalig was.
Of nouja, zoiets gok ik
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je pillen op of ben je een heel liefhebbend persoon?
Nog even en ik pleeg zelfmoord en je bent van me a, krijg er echt zin in LOL!quote:
watquote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog even en ik pleeg zelfmoord en je bent van me a, krijg er echt zin in LOL!
Dat zeg of denk ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik mag jou ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag jou.
Trouwens, ik mag jullie allemaal!
Gast doe eens even rustig aanquote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben liefhebbend en heb het al een tijdje niet kwijt gekund, dus jullie zijn de lul.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je pillen op of ben je een heel liefhebbend persoon?
Nou vooruit. Je mag blijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben liefhebbend en heb het al een tijdje niet kwijt gekund, dus jullie zijn de lul.
Maanzaadthee vanmiddag, weet niet of het nog effect heeft, was de eerste keer.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:05 schreef arachide. het volgende:
VA aan de pillen, Raf aan de alcohol...
Goeie avond.
Hoiquote:Op maandag 18 juni 2012 01:05 schreef arachide. het volgende:
VA aan de pillen, Raf aan de alcohol...
Goeie avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |