aw kom hierquote:Op maandag 18 juni 2012 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik al weken de behoefte om mensen te knuffelen. Jullie horen daar allemaal bij eigenlijk
Tubbieknuf!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik al weken de behoefte om mensen te knuffelen. Jullie horen daar allemaal bij eigenlijk
Wie?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
De manier van posten maakt je een neukertje lijken.
Niks mis mee verder maar vandaar.
Sletten ja. Leuke meisjes noem je niet zo.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Rafeiro het volgende:
Snuf en herten, sletten in Groningen noem je matrassen.
Mijn moeder zei dat ik toen ik 2 was weigerde dingen aan te doen die ik niet leuk vind. Dus vanaf dat moment bepaalde ik wat ik droeg.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, mijn moeder had liever een meisjesmeisje gehad en wil dat ik kleren aandoe die ''al die meiden'' hebben. Maar dat staat me niet allemaal aan en dat vond ze eerder niet zo leuk maar nu accepteert ze het maar voortaan omdat haten toch geen nut heeft
.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij heeft het tegen mij denk ik
2 bier, maar ik ben wel ******* moe.quote:
Meisjes met sneakersquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat ik toen ik 2 was weigerde dingen aan te doen die ik niet leuk vind. Dus vanaf dat moment bepaalde ik wat ik droeg.
Mijn moeder had ook liever een tutje gehad maar echt, 's ochtends draai ik mijn haar in een knotje, lijntje boven de ogen, likje mascara en meer vrouw word ik niet. :'
Ze heeft geluk dat ik enorm van jurkjes en rokjes hou en dan ook 6 dagen in de week een van de twee draag, maar nooit met pumps of ballerina's. Ik heb gympies en die gaan samen met al mijn jurkjes en lange colbertjes.
Ik volg dit niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 00:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen omdat snuf en ik elkaar voor de grap uitschelden
Hij denk dat ik maar een neukertje van snuf was omdat snuf me nu zit uit te schelden en het dus maar eenmalig was.quote:
Mja. Dat is te merken.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2 bier, maar ik ben wel ******* moe.
Al 4 of 5 nachten kut geslapen,
Gympies zijn (van origine) sportschoenen als allstars en dergelijke, sneakers zijn meer lage sportieve schoenen.quote:
Sowieso een beetje matig dat niet alle moeders hun kinderen er vrij in latenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat ik toen ik 2 was weigerde dingen aan te doen die ik niet leuk vind. Dus vanaf dat moment bepaalde ik wat ik droeg.
Mijn moeder had ook liever een tutje gehad maar echt, 's ochtends draai ik mijn haar in een knotje, lijntje boven de ogen, likje mascara en meer vrouw word ik niet. :'
Ze heeft geluk dat ik enorm van jurkjes en rokjes hou en dan ook 6 dagen in de week een van de twee draag, maar nooit met pumps of ballerina's. Ik heb gympies en die gaan samen met al mijn jurkjes en lange colbertjes.
Gympies zijn dun. Allstars enzo.quote:
Ik schaar allstars onder sneakers, dus we zitten op een lijn denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gympies zijn (van origine) sportschoenen als allstars en dergelijke, sneakers zijn meer lage sportieve schoenen.
edit: denk ik
Ik draag nooit ander soort schoenen.quote:
Ik vind het allemaal sneakers hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gympies zijn dun. Allstars enzo.
Sneakers zijn dikker, steviger en lomper. Jordans enzo.
Ik mag jou.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik draag nooit ander soort schoenen.
Heb je pillen op of ben je een heel liefhebbend persoon?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag jou.
Trouwens, ik mag jullie allemaal!
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij denk dat ik maar een neukertje van snuf was omdat snuf me nu zit uit te schelden en het dus maar eenmalig was.
Of nouja, zoiets gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |