Dat is dus het enige wat ik niet van je ken. Gotta love internet.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Kleding en uiterlijk is inderdaad wel waarom mensen die me niet kennen denken dat ik heel raar ben. Maar ik /care dat serieus, mensen die me niet kennen mogen zeggen wat ze willen.
Dudequote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ik krijg een harde plasser van mijn buurvrouw me 2 kinderen,
FML enzo.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
FML enzo.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef Snuf. het volgende:
Overigens had iemand het vanmiddag over Mountain Dew en het al dan niet verkopen van deze drank in de Nederlandse supermarkten, maar hier bij de C1000 hebben ze ze gewoon.
Rafeiro was het volgens mij.
[ afbeelding ]
watquote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
FML enzo.
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
FML enzo.
Ik draag altijd een spijkerbroek en een (band)shirt of trui en verder heb ik nooit make-up op. En daar gaat het al mis in 'de hedendaagse samenleving'quote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus het enige wat ik niet van je ken. Gotta love internet.
Kleding draagt uit wie je wilt zijn. Of koopt je moeder je kleding?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
Kleding en uiterlijk is inderdaad wel waarom mensen die me niet kennen denken dat ik heel raar ben. Maar ik /care dat serieus, mensen die me niet kennen mogen zeggen wat ze willen.
Als het duidelijk te zien is dat een meisje make-up op heeft knap ik echt af.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik draag altijd een spijkerbroek en een (band)shirt of trui en verder heb ik nooit make-up op. En daar gaat het al mis in 'de hedendaagse samenleving'.
Welquote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het duidelijk te zien is dat een meisje make-up op heeft knap ik echt af.
Wat lelijk is kan je toch niet mooi maken.
Dat is wel waar, maar make-up kan heel goed dingen accentueren die mooi zijn in een gezicht. Dichtgeplamuurde hoofde zijn een no-go, maar helemaal geen make-up vind ik vaak ook niet mooi.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, mijn moeder had liever een meisjesmeisje gehad en wil dat ik kleren aandoe die ''al die meiden'' hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kleding draagt uit wie je wilt zijn. Of koopt je moeder je kleding?
Mijn kleding is tikje alternatief, redelijk vrouwelijk, comfortabel en vooral niet te veel poespas. En dat is precies hoe ik ben. Dus mensen mogen mij oordelen op mijn kleding.
Vooral die dunnequote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind ze stiekem echt heel leuk bij mannen
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Rafeiro het volgende:
Snuf en herten, sletten in Groningen noem je matrassen.
Ik heb bruine ogen, dan is naturel sowieso al iets minder erg meestalquote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |