Mijn hartquote:Op maandag 18 juni 2012 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van jou, maar een ander meisje hoor. Dichter bij huis deze keer.
Dat heb ik nu dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat eerste kan heel goed. Soms voel je je even niet echt geliefd in je omgeving, als je dat dan bijvoorbeeld op een forum wel bent kan dat gewoon echt goed voelen.
Tweede heb ik geen ervaring mee.
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:34 schreef Snuf. het volgende:
OH OH ZE HOUDT VAN ME ELKE OCHTEND ELKE NACHT
Ja dat kan wel eens zijn op een vulkaaneiland hequote:Op maandag 18 juni 2012 01:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar ik vind het iets te kaal. Er groeit nauwelijks wat (op een klein deel van het eiland na). Ik vond het niet mooi, maar zelfs als je dat wel vind denk ik dat je het na enkele dagen wel gezien hebt.
De vakantie was verder wel tof, maar liever was ik naar een ander eiland gegaan.
Tenerifequote:Op maandag 18 juni 2012 01:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat kan wel eens zijn op een vulkaaneiland he. Maar gelukkig was de vakantie verder wel tof
.
Vorig jaar waren we op Tenerife, die omgeving is wel ontzettend mooi. Verwacht van deze vakantie ook minder qua hoe het eruit ziet. Verder wordt alles beter en leuker.
Iedereen krijgt een Toyota prius, gemaakt door kansarme Afrikanen. Deze Afrikaanse mensen kunnen de rest van hun leven gratis eten.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
MooiWat wordt er zoal verbeterd als je aan de macht bent?
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
Het moment waarop je je realiseert dat je over 4 uur op moet om nog even te leren.
Doei.
Een Toyata Prius?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een Toyota prius, gemaakt door kansarme Afrikanen. Deze Afrikaanse mensen kunnen de rest van hun leven gratis eten.
Zorg en onderwijs gratis. Vrijhandel tussen alle landen. Wereldvrede. Legalisatie softdrugs.
Geeft niet joh. Niemand hier zal je gaan afzeiken omdat je emoties hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh god... Ik zit half te janken hier.
Ik moet echt stappen ondernemen richting crush. Ik ben echt pathetic op het moment, kan even geen goed nederlands woord vinden.
Jij ook met je crush.quote:
Drommel reportingquote:Op maandag 18 juni 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geeft niet joh. Niemand hier zal je gaan afzeiken omdat je emoties hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |