Succesquote:
Neenquote:
Hier 3 weken backpacken met vriendlief. Europeanen, houd jullie biseksuele dochters binnen!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Succes.
Ik t/m donderdag, maar ik ga sowieso over dus zo erg vind ik het niet.
Vooral zin in het weekje op vakantie. Haan gaat mee
.
Ik ken het niet, maar het zal wel goed zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Glenlivet 12 jaar, bottelingsjaar 1993
Het klinkt in elk geval goedquote:Op maandag 18 juni 2012 01:15 schreef Tchock het volgende:
Smaakt totaal anders dan de huidige Glenlivet trouwens, Emmer. Veel minder bloesem en honing en veel meer, hoe omschrijf ik het... houtachtige kruiden.
edit: Oh haha, als je het merk niet kent zegt dit je ook niets
Dat klinkt ook wel tofquote:Op maandag 18 juni 2012 01:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hier 3 weken backpacken met vriendlief. Europeanen, houd jullie biseksuele dochters binnen!
Waar ga je heen?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel tof.
Hier ging het heel onverwachts. We waren aan het eten en ineens vroeg mijn moeder aan hem ''uhh ja, we gaan een vakantie boeken, wil je mee?'' Geniaal wel, we hadden dat echt niet verwacht.
In dat opzicht is mijn moeder wel weer heel tof.
Ik ben er geweest toen ik 3 was, dus ik weet er echt niets meer vanquote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben ik in de kerstvakantie ook nog geweest
Mja, ik denk niet dat ik er ooit nog heen ga.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen ik 3 was, dus ik weet er echt niets meer van.
Zekerwetenquote:
Hoezo? Was het niet leuk?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat ik er ooit nog heen ga.
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk trouwens echt dat ik problemen heb. Ik vind mensen lief die ik nooit gezien heb en heb de drang om iemand te kunnen knuffelen en zeggen dat ik van haar hou. Het voelt trippy.
Om te zeggen dat je van me houdt gaat wel wat te ver ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk trouwens echt dat ik problemen heb. Ik vind mensen lief die ik nooit gezien heb en heb de drang om iemand te kunnen knuffelen en zeggen dat ik van haar hou. Het voelt trippy.

GHB in je bierquote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klinkt leuk maar aan de andere kant voelt het eenzaam.quote:
Goedzo DV, je leert het wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om te zeggen dat je van me houdt gaat wel wat te ver ja. [ afbeelding ]
Maar de rest is lievvv
Dat eerste kan heel goed. Soms voel je je even niet echt geliefd in je omgeving, als je dat dan bijvoorbeeld op een forum wel bent kan dat gewoon echt goed voelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het was wel leuk, maar ik vind het iets te kaal. Er groeit nauwelijks wat (op een klein deel van het eiland na). Ik vond het niet mooi, maar zelfs als je dat wel vind denk ik dat je het na enkele dagen wel gezien hebt.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zekerweten.
[..]
Hoezo? Was het niet leuk?
Ik houd ook niet van jou, maar een ander meisje hoor. Dichter bij huis deze keer.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om te zeggen dat je van me houdt gaat wel wat te ver ja. [ afbeelding ]
Maar de rest is lievvv
Mijn hartquote:Op maandag 18 juni 2012 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van jou, maar een ander meisje hoor. Dichter bij huis deze keer.
Dat heb ik nu dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat eerste kan heel goed. Soms voel je je even niet echt geliefd in je omgeving, als je dat dan bijvoorbeeld op een forum wel bent kan dat gewoon echt goed voelen.
Tweede heb ik geen ervaring mee.
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:34 schreef Snuf. het volgende:
OH OH ZE HOUDT VAN ME ELKE OCHTEND ELKE NACHT
Ja dat kan wel eens zijn op een vulkaaneiland hequote:Op maandag 18 juni 2012 01:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar ik vind het iets te kaal. Er groeit nauwelijks wat (op een klein deel van het eiland na). Ik vond het niet mooi, maar zelfs als je dat wel vind denk ik dat je het na enkele dagen wel gezien hebt.
De vakantie was verder wel tof, maar liever was ik naar een ander eiland gegaan.
Tenerifequote:Op maandag 18 juni 2012 01:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat kan wel eens zijn op een vulkaaneiland he. Maar gelukkig was de vakantie verder wel tof
.
Vorig jaar waren we op Tenerife, die omgeving is wel ontzettend mooi. Verwacht van deze vakantie ook minder qua hoe het eruit ziet. Verder wordt alles beter en leuker.
Iedereen krijgt een Toyota prius, gemaakt door kansarme Afrikanen. Deze Afrikaanse mensen kunnen de rest van hun leven gratis eten.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
MooiWat wordt er zoal verbeterd als je aan de macht bent?
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
Het moment waarop je je realiseert dat je over 4 uur op moet om nog even te leren.
Doei.
Een Toyata Prius?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een Toyota prius, gemaakt door kansarme Afrikanen. Deze Afrikaanse mensen kunnen de rest van hun leven gratis eten.
Zorg en onderwijs gratis. Vrijhandel tussen alle landen. Wereldvrede. Legalisatie softdrugs.
Geeft niet joh. Niemand hier zal je gaan afzeiken omdat je emoties hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh god... Ik zit half te janken hier.
Ik moet echt stappen ondernemen richting crush. Ik ben echt pathetic op het moment, kan even geen goed nederlands woord vinden.
Jij ook met je crush.quote:
Drommel reportingquote:Op maandag 18 juni 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geeft niet joh. Niemand hier zal je gaan afzeiken omdat je emoties hebt
Jij hebt meer kans van slagen dan ikquote:
Heb je al wat geprobeerd?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet echt stappen ondernemen richting crush. Ik ben echt pathetic op het moment, kan even geen goed nederlands woord vinden.
Toen was ik gestopt met lezen, jij tiranquote:Op maandag 18 juni 2012 01:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een Toyota prius, gemaakt door kansarme Afrikanen. Deze Afrikaanse mensen kunnen de rest van hun leven gratis eten.
Zorg en onderwijs gratis. Vrijhandel tussen alle landen. Wereldvrede. Legalisatie softdrugs.
"Hoi" is een goed begin.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geef me een profielschets, hoe ken je haar, ken je haar uberhaupt, wat is de relatie tussen jullie? enz.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
EN HEEFT ZE ROOD HAAR UIT EEN PAKJE!?!?!?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Geef me een profielschets, hoe ken je haar, ken je haar uberhaupt, wat is de relatie tussen jullie? enz.
Nopequote:
Ik ben voor een blondine gevallen, met blauwe ogen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
EN HEEFT ZE ROOD HAAR UIT EEN PAKJE!?!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen
Voer haar dronken, dans als een baas. Niet te langzaam gaan. Gegarandeerd succes.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Ze is niet veel online en ze heeft deze week gewoon school, maar voor het weekend heb ik gebabbeld. Hou mij hier aan. HET MOET GEBEUREN
Oh, JIJ bent VoornaamAchternaam. Nu weet ik aan wie ik die donkere achtergrond moet koppelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Ze is niet veel online en ze heeft deze week gewoon school, maar voor het weekend heb ik gebabbeld. Hou mij hier aan. HET MOET GEBEUREN
Oh even een tip, vraag haar niet via msn/ facebook uitquote:Op maandag 18 juni 2012 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Dat zei ik ook twee maanden geleden, YOU GO MAN!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Doe het via Whatsapp.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh even een tip, vraag haar niet via msn/ facebook uit
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:47 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben voor een blondine gevallen, met blauwe ogen.Ik heb het vandaag nog over Gerrie gehad. Mijn gesprekspartner was er niet blij mee. Maar ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ga hoi zeggen man. Moet ik je wingmannen?
Mensen die nog msn gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bert van Marwijk deed het ook niet slecht.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]! De enige die ook maar enige erkenning verdient is Stekelenburg.
Ik ken haar vanaf de basisschool, we konden het goed vinden. We hebben zelfs een keer op een grasveldje bij mij achter gehockeyd, achteraf zou je het als kalverliefde-date kunnen zien, maar ik vond meisjes verder toen nog bah. Laatste jaren praten we wel een op twitter, reageren op statussen nu en dan, maar dat is het. Ze vind me geen sukkel ga ik veilig van uit.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Geef me een profielschets, hoe ken je haar, ken je haar uberhaupt, wat is de relatie tussen jullie? enz.
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vlaar
Zet Boularouz (of hoe je dat ook schrijft) erin aub
The friendzone is strong within you, young padawan.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken haar vanaf de basisschool, we konden het goed vinden. We hebben zelfs een keer op een grasveldje bij mij achter gehockeyd, achteraf zou je het als kalverliefde-date kunnen zien, maar ik vond meisjes verder toen nog bah. Laatste jaren praten we wel een op twitter, reageren op statussen nu en dan, maar dat is het. Ze vind me geen sukkel ga ik veilig van uit.
Maar alles gaat onverwacht komen, vandaar de angsten.
Omdat hij ballen tegen zich aan geschoten kreeg deze pot?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]! De enige die ook maar enige erkenning verdient is Stekelenburg.
Nee man, dat zeker niet. Vond Van der Wiel, Willems, Huntelaar (deed hij mee?!) en Mathijssen misschien nog wel kutter.quote:
Tsja, ik zie haar verder gewoon nooitquote:Op maandag 18 juni 2012 01:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Aha, dit moet subtiel gebeuren. Vraag haar uit maar doe het niet op zo'n manier dat het overduidelijk is dat het een date is.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken haar vanaf de basisschool, we konden het goed vinden. We hebben zelfs een keer op een grasveldje bij mij achter gehockeyd, achteraf zou je het als kalverliefde-date kunnen zien, maar ik vond meisjes verder toen nog bah. Laatste jaren praten we wel een op twitter, reageren op statussen nu en dan, maar dat is het. Ze vind me geen sukkel ga ik veilig van uit.
Maar alles gaat onverwacht komen, vandaar de angsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |