Hier 3 weken backpacken met vriendlief. Europeanen, houd jullie biseksuele dochters binnen!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Succes.
Ik t/m donderdag, maar ik ga sowieso over dus zo erg vind ik het niet.
Vooral zin in het weekje op vakantie. Haan gaat mee
.
Ik ken het niet, maar het zal wel goed zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Glenlivet 12 jaar, bottelingsjaar 1993
Het klinkt in elk geval goedquote:Op maandag 18 juni 2012 01:15 schreef Tchock het volgende:
Smaakt totaal anders dan de huidige Glenlivet trouwens, Emmer. Veel minder bloesem en honing en veel meer, hoe omschrijf ik het... houtachtige kruiden.
edit: Oh haha, als je het merk niet kent zegt dit je ook niets
Dat klinkt ook wel tofquote:Op maandag 18 juni 2012 01:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hier 3 weken backpacken met vriendlief. Europeanen, houd jullie biseksuele dochters binnen!
Waar ga je heen?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel tof.
Hier ging het heel onverwachts. We waren aan het eten en ineens vroeg mijn moeder aan hem ''uhh ja, we gaan een vakantie boeken, wil je mee?'' Geniaal wel, we hadden dat echt niet verwacht.
In dat opzicht is mijn moeder wel weer heel tof.
Ik ben er geweest toen ik 3 was, dus ik weet er echt niets meer vanquote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben ik in de kerstvakantie ook nog geweest
Mja, ik denk niet dat ik er ooit nog heen ga.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen ik 3 was, dus ik weet er echt niets meer van.
Zekerwetenquote:
Hoezo? Was het niet leuk?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat ik er ooit nog heen ga.
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk trouwens echt dat ik problemen heb. Ik vind mensen lief die ik nooit gezien heb en heb de drang om iemand te kunnen knuffelen en zeggen dat ik van haar hou. Het voelt trippy.
Om te zeggen dat je van me houdt gaat wel wat te ver ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk trouwens echt dat ik problemen heb. Ik vind mensen lief die ik nooit gezien heb en heb de drang om iemand te kunnen knuffelen en zeggen dat ik van haar hou. Het voelt trippy.

GHB in je bierquote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klinkt leuk maar aan de andere kant voelt het eenzaam.quote:
Goedzo DV, je leert het wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om te zeggen dat je van me houdt gaat wel wat te ver ja. [ afbeelding ]
Maar de rest is lievvv
Dat eerste kan heel goed. Soms voel je je even niet echt geliefd in je omgeving, als je dat dan bijvoorbeeld op een forum wel bent kan dat gewoon echt goed voelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het was wel leuk, maar ik vind het iets te kaal. Er groeit nauwelijks wat (op een klein deel van het eiland na). Ik vond het niet mooi, maar zelfs als je dat wel vind denk ik dat je het na enkele dagen wel gezien hebt.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zekerweten.
[..]
Hoezo? Was het niet leuk?
Ik houd ook niet van jou, maar een ander meisje hoor. Dichter bij huis deze keer.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om te zeggen dat je van me houdt gaat wel wat te ver ja. [ afbeelding ]
Maar de rest is lievvv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |