Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wil en kun je er (eventueel) bij zijn op 23 juni, stuur dan even een PM naar DaMart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
En ik kreeg nog een idee: over een maand is het vast ook wel mooi weer, dus mooie gelegenheid voor een strandmeet. Is er animo om op 23 juni naar het Zandvoortse strand te gaan en 's avonds mannen met baarden te ontmaskeren als weerwolf?
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Prijs: Naamtopic.
Troostprijs: Ook een naamtopic
Strikt VERBOTEN. Iets met Hygieneregels ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En andersom? Oranje over je bedrijfskleding heen?Neem een plastic hesje, dat kun je ontsmetten
Laat de baas voor de gelegenheid oranje disposable jasjes bestellenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Strikt VERBOTEN. Iets met Hygieneregels ofzo. Alsof het zo verkeerd zou zijn als mensen eens een beetje meer weerstand zouden kweken
...
Dat mocht je willen, ik heb dibsquote:
Hmmja, ipv de blauwe wegwerpschorten.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laat de baas voor de gelegenheid oranje disposable jasjes bestellen
TSSSSSSSSSSSSSSSS bepaal ik dus zelf wel, ik win wok gewoon lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 19:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat mocht je willen, ik heb dibs
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
TSSSSSSSSSSSSSSSS bepaal ik dus zelf wel, ik win wok gewoon lekker
Maar stel dat, stel hè, dat in één van die honderdmiljoenmiljard zakjes sla die jullie per uur verwerken, één verkeerde bacterie komt, en die ene bacterie komt toevallig bij een heel ziek oud mevrouwtje op haar bord, ze heeft niet veel honger maar eet toch nét dat ene blaadje sla. Ze word ziek, krijgt voedselvergifting, gaat doet, en dan hè? en dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Strikt VERBOTEN. Iets met Hygieneregels ofzo. Alsof het zo verkeerd zou zijn als mensen eens een beetje meer weerstand zouden kweken
...
Beheurlijk, ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar stel dat, stel hè, dat in één van die honderdmiljoenmiljard zakjes sla die jullie per uur verwerken, één verkeerde bacterie komt, en die ene bacterie komt toevallig bij een heel ziek oud mevrouwtje op haar bord, ze heeft niet veel honger maar eet toch nét dat ene blaadje sla. Ze word ziek, krijgt voedselvergifting, gaat doet, en dan hè? en dan?
Dan heb je de poppen aan het dansen.
oke klinkt wel fout maar goed is goedquote:Op maandag 11 juni 2012 19:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Delen dan? Neem ik de achterkant, jij de voorkant
Dat bedoel ik. Maar geen echte poppen natuurlijk. Nee! Poppen kunnen toch niet dansen man!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Beheurlijk, ja.
Vandaar dat wij gewoon netjes volgens de regels werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een liefdesverklaring?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
TSSSSSSSSSSSSSSSS bepaal ik dus zelf wel, ik win wok gewoon lekker
Ow, lol, ik dacht dat ik al gemeld had dat dat rond was.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar geen echte poppen natuurlijk. Nee! Poppen kunnen toch niet dansen man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je knetter geworden?
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke klinkt wel fout maar goed is goed![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ken je klassiekers.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ben je knetter geworden?
[..]![]()
![]()
Jijquote:
Jaquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ken je klassiekers.![]()
ik mocht willen dat ik dat zo even uit de mouw schudde.
Eén naamgenoot zelfs.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Comedy? Ik ben namelijk niet zo grappig
Huuuuuuuquote:
Teeuwen? Die is maar af en toe leukquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuuu.
* D-d-de D-d-d-dela b-b-belt![]()
...
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Teeuwen? Die is maar af en toe leuk
Lol, maar alleen heenreis is ook goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, lol, ik dacht dat ik al gemeld had dat dat rond was.
Weet alleen nog niet of ik voor de overnachting met ontbijt ga. Voor ik het weet krijg ik dan geen koffie, maar thee![]()
...
Komt in ordequote:Op maandag 11 juni 2012 19:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lol, maar alleen heenreis is ook goed.
Pak ik de volgende dag de trein wel.
Zou fijn zijn.
Ik heb het volume vol staan maar hoor nietsquote:Op maandag 11 juni 2012 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik moet bij "poppen aan het dansen, laken en pak, of gare rapen altijd gelijk aan dat stukje denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
mo-nu-taquote:Op maandag 11 juni 2012 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuuu.
* D-d-de D-d-d-dela b-b-belt![]()
...
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb het volume vol staan maar hoor nietsMijn laptop mag hem ook niet denk ik
Hier deed ie het wel, begin is er ook weinig geluid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Moeraskat probeert iets bijdehands te verzinnenquote:
Ja, nee, sorry. Ik heb gebeld. Ze willen je de eerstkomende tig jaar nog nietquote:
Hoeft niet hoor, is heel begrijpelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat probeert iets bijdehands te verzinnen
Prima.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Top! En je aux iPod kabel niet vergeten, want die Rowen Heze hoef ik niet te horen
Ohquote:Op maandag 11 juni 2012 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, sorry. Ik heb gebeld. Ze willen je de eerstkomende tig jaar nog niet.
Doe mij ook maar een bakkiequote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
Dan ga ik maar koffie zetten om mijn handen te warmen
Dat is toevallig!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima.
* MPG stopt de cd van Neet oèt Lottum in de spelert.
volgens mij heb jij een boon voor wokquote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, is heel begrijpelijk
Maar, wacht, is wok..... Huh?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat probeert iets bijdehands te verzinnen
Ik toch dat ik de trein pakquote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima.
* MPG stopt de cd van Neet oèt Lottum in de spelert.
Volgens mij rijd ik er nog steeds blindelings naartoequote:
Guus Meeuwvis dan?quote:
Tis ook nie zo moeilijk toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij rijd ik er nog steeds blindelings naartoe![]()
...
Zaterdagquote:
Precies, af en toe met de bocht van de weg meesturen, en that's itquote:Op maandag 11 juni 2012 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Tis ook nie zo moeilijk toch?
De snelweg op, immer geradeaus en dan bij Muckouderlaantje nummer vijf eraf
quote:[..]
Zaterdag
Wie niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een boon voor wok
verdomme zeg je hebt het mevrouwpoesconcept doorquote:Op maandag 11 juni 2012 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, wacht, is wok..... Huh?
Is wok dan MevrPoes? En is ie een belg?![]()
Het maakt mij niet uit hoor, maar dan heeft ie dat allemaal behoorlijk goed weten te verbergen, hij zegt verdomme zelfs patat!
* Moeraskat gaat in dr applegeilheidmodusquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef JJH het volgende:
Ik lees net op twitter dat Apple iets met een nieuwe Imacboekpro ofzo heeft. Ze gaan er $2199,- voor vragen.
Eénentwintegenhonderdnegennegentig doller!Daar koop ik liever een auto voor.
Je appelfapmodusquote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat gaat in dr applegeilheidmodus
quote:
Woord van de dag. Deel 27!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Applefapper, dat is een mooi woord van de dag
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Apple-fapper, naar de Applefapmodus van MPG
Zal ik WOK langssturen voor een massage te geven?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Zal ik WOK langssturen voor een massage te geven?
lief van julliequote:
je gedachten waren affreus!quote:
1) Afstotend 2) Akelig 3) Afgrijselijk 4) Afschuwelijk 5) Afstotend lelijk 6) Eng 7) Erg lelijk 8) Ijselijk 9) Lelijk 10) Naar 11) Ongehoord 12) Verschrikkelijk 13) Vreselijk 14) Zeer lelijkquote:
Maar wel eerlijkquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
KapteinGasthof zijn gedachten zijn ietwat affreus maar hij is eigenlijk best wel heul liefig *steekt vinger in zn kuiltjeswangen*
Fijn hè, om dat dan zelf allemaal ook nog ff te moeten lezen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1) Afstotend 2) Akelig 3) Afgrijselijk 4) Afschuwelijk 5) Afstotend lelijk 6) Eng 7) Erg lelijk 8) Ijselijk 9) Lelijk 10) Naar 11) Ongehoord 12) Verschrikkelijk 13) Vreselijk 14) Zeer lelijk
[..]
Maar wel eerlijk
Toch hou ik wel van mezelfquote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn hè, om dat dan zelf allemaal ook nog ff te moeten lezen.
hij wist het zelf idd ook niet neequote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn hè, om dat dan zelf allemaal ook nog ff te moeten lezen.
Hier in het wilde westen kennen we dat soort woorden nietquote:
awel meneertje, goede avondquote:
Jij bent ook affreus toch?quote:
omg hij heeft een nieuw woord ontdektquote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent ook affreus toch?
De Blitz und Blank is trouwens geweldigIk denk erover om het ook te gebruiken op mijn gezicht zodat ik niet meer hoef te scheren elke dag
Als ik het vandaag 10 keer gebruik dan vergeet ik het niet meer. Dat zou nogal affreus zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omg hij heeft een nieuw woord ontdekt
ambetanterikquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik het vandaag 10 keer gebruik dan vergeet ik het niet meer. Dat zou nogal affreus zijn
ha sjoekequote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent ook affreus toch?
De Blitz und Blank is trouwens geweldigIk denk erover om het ook te gebruiken op mijn gezicht zodat ik niet meer hoef te scheren elke dag
Even wachten...quote:
Dan probeer ik van het weekend eerst wel een klein stukje. Wat kan er fout gaan dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]ik ben knap
![]()
zei ik toch
ik weet niet of het daar wel schikt voor is
onthouden he ?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Even wachten...
Ja: (Vlaams) irritant, naar, onhebbelijk, vervelend![]()
je huid verbrandenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan probeer ik van het weekend eerst wel een klein stukje. Wat kan er fout gaan dan?
dat had ik gehoord op de radioquote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks amper. Je leeft nog
!
Belgische file wordt Nederlandse trucker fataal
Ik vind dat je me affreus behandelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Maar het gaf helemaal geen branderig gevoel ofzo zoals bij die Veet verhalen..
dat welquote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan die collega van je die achterop een andere vrachtwagen inreed.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik vind dat je me affreus behandelt.Ambetante muts
hoofd/gezicht huid is anders dan daar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Maar het gaf helemaal geen branderig gevoel ofzo zoals bij die Veet verhalen..
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik vind dat je me affreus behandelt.Ambetante muts
je begint nu best wel degoutant te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Maar het gaf helemaal geen branderig gevoel ofzo zoals bij die Veet verhalen..
ik dacht dat ik recalcitrant was maar jij kan dr ook wel wat van
geef het nou maar gewoon toe ja
hea hea KOM DANNNGGGG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Maar ik ben nu zowel op mijn gezicht als daar beneden zacht en gladquote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoofd/gezicht huid is anders dan daar beneden
miquote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar ik ben nu zowel op mijn gezicht als daar beneden zacht en glad![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je begint nu best wel degoutant te doen.ik dacht dat ik recalcitrant was maar jij kan dr ook wel wat van
geef het nou maar gewoon toe ja
hea hea KOM DANNNGGGG
Ehmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) Afkeerwekkend 2) Afschuwelijk 3) Onuitstaanbaar 4) Onsmakelijk 5) Walgelijk
Ah.Ik heb respect voor de woordenschat die jij bezit en kan aanwenden om mensen af te kraken. Gisteren moest mijn ego nog buiten blijven staan, nu kan het door het kattenluikje naar binnen
TMIquote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:
Ah nu ben ik zeker weer affreus/degoutant/ambetantquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ehmm...
1) Afkeerwekkend 2) Afschuwelijk 3) Onuitstaanbaar 4) Onsmakelijk 5) Walgelijk
Ah.Ik heb respect voor de woordenschat die jij bezit en kan aanwenden om mensen af te kraken. Gisteren moest mijn ego nog buiten blijven staan, nu kan het door het kattenluikje naar binnen
Jij hebt vast het nodige arsenaal aan zweepjes, gags en boeien in huis of niet? Domme MKquote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]en ik ben zo lief om het met je te delen
omdat ik van je hou
Hier ookquote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Toekito het volgende:
het is ene moment keidruk op werk en andere moment valt het dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
dat lijkt wel mijn werkquote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Toekito het volgende:
het is ene moment keidruk op werk en andere moment valt het dood.
wie weetquote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij hebt vast het nodige arsenaal aan zweepjes, gags en boeien in huis of niet? Domme MK
Jij weet het antwoord natuurlijk weer hequote:
laaaaaaaaaaaaaaalalallalaalalaaaaaaaaaaaaquote:
zo ben je ook aan de Blitz und Blank gekomenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord natuurlijk weer heHet Orakel van de KSC
O jaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo ben je ook aan de Blitz und Blank gekomen
Als het dáár over gaat weet GF inderdaad meer dan de rest van de KSC bij elkaarquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord natuurlijk weer heHet Orakel van de KSC
Volgens mij ook door zijn connecties met bepaalde mensen die veel vertellen aan GFquote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het dáár over gaat weet GF inderdaad meer dan de rest van de KSC bij elkaar...
Komt door zijn jareneeuwenlange ervaring...
Het is sowieso 30 jaar geleden dat je je daarvoor moest schamen geloof ikquote:
Jaja, discreet:quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ze waren trouwens wel erg discreet bij die webshopZe waren mijn bestelling vergeten, werd na vijf dagen opgebeld:
X: Met de webshop, ik bel over uw bestelling.
Ik: Webshop?![]()
X: Ja uw bestelling van vorige week.
Ik: Eehhmm..
X: Ja van zoveel euro...![]()
Ik: Oooohhh van dildo-online!
Het pakketje werd echt bezorgd met als afzender: Webshopquote:
Alsof de postbode dan niet alsnog genoeg weetquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het pakketje werd echt bezorgd met als afzender: Webshop
Als de postbode dat interessant vindt dan heb ik medelijden met de postbodequote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof de postbode dan niet alsnog genoeg weet.
Krijg ik naast een verjaardagsliedje nou ook al een cadeau van je? Wat liefquote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ze waren trouwens wel erg discreet bij die webshopZe waren mijn bestelling vergeten, werd na vijf dagen opgebeld:
X: Met de webshop, ik bel over uw bestelling.
Ik: Webshop?![]()
X: Ja uw bestelling van vorige week.
Ik: Eehhmm..
X: Ja van zoveel euro...![]()
Ik: Oooohhh van dildo-online!
Deze was voor mijquote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Krijg ik naast een verjaardagsliedje nou ook al een cadeau van je? Wat lief
Als het geweldig werkt krijg je het ook niet meer terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Deze was voor mijMaar je mag wel wat lenen hoor, het werkt geweldig
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoewel het pakketje wel werd aangenomen door S. dus misschien dat het dan leuker is
Is S. je partner KG?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoewel het pakketje wel werd aangenomen door S. dus misschien dat het dan leuker is
GF?quote:
ninja editquote:
ja hoor..quote:
wat voor feest ben je geweest?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor..
beetje kort..
ik wordt te oud voor dit gefeest
tofquote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
3 dagen feest :
http://electricdaisycarnival.com/LasVegas/
quote:
mweh.. Barman had het ook al zwaarquote:Op maandag 11 juni 2012 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof
Jij te oud?hoe zou ik dat volhouden dan
nee dat trek ik ook niet meerquote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. Barman had het ook al zwaar![]()
3 nachten dansen gaat niet meer
jup.. dat is voorbijquote:Op maandag 11 juni 2012 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat trek ik ook niet meer
Die goeie ouwe tijd van 14 dagen feesten op Mallorca ofzo is voorbij
maar jullie hebben het naar je zin?
hahaha 22 is idd jongquote:Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. dat is voorbij
wel erg grappig.. denk dat de gemiddelde leeftijd zo'n 22 jaar was![]()
ik voelde me echt ooouuudd!!
maar het was idd erg leuk.. erg gezellig..
niet altijd zulke goede muziek, maar wel een super sfeerik heb me iig wel vermaakt
dan moet je het zelf maar aan hem vertellenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha 22 is idd jongMaar ik heb daar om de een of andere reden nooit zoveel problemen mee, ik match met alle leeftijden
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als het geweldig werkt krijg je het ook niet meer terug.
quote:
quote:
quote:
quote:
Nopequote:
ik heb anders niets gezienquote:Op maandag 11 juni 2012 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NopeIk heb na de hotelmeet in januari 2011 (of was het 10?) een foto rondgestuurd, maar meer doe ik haar niet aan
Maart 2011.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NopeIk heb na de hotelmeet in januari 2011 (of was het 10?) een foto rondgestuurd, maar meer doe ik haar niet aan
Jij was ook niet in het Hotel.quote:
Je was er ook niet bij toch? Anders heb je daarna vergeten erom te vragenquote:
O dat dusquote:
Ik wil jou wel een keer platspammen met foto's van S hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was op de meet maar heb d'r ook niet gezein
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil jou wel een keer platspammen met foto's van S hoorOp verschillende momenten van de dag, en dan kijken of je vrouw het toevallig een keer ziet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ze heeft kwaliteitenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef Miniem het volgende:
Is het een lekker ding KG?
Dan kom ik ff op bezoek
[..]
Ik wil jou wel een keer platspammen met foto's van S hoorOp verschillende momenten van de dag, en dan kijken of je vrouw het toevallig een keer ziet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan moet je wel vragen of S. ze zelf stuurt, met berichtjes aan "schatje" erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan moet je wel vragen of S. ze zelf stuurt, met berichtjes aan "schatje" erbij.
Ik denk dat je hetzelfde effect bereikt als je foto's van jezelf opstuurt en Koen schatje noemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft dr gagreflex aardig onder controlequote:
[..]
![]()
zou ik geen probleem mee hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat je hetzelfde effect bereikt als je foto's van jezelf opstuurt en Koen schatje noemt
Lol.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze heeft dr gagreflex aardig onder controleEn ze is 27 geloof ik.
Uitstekendequote:
Ja, doe maar een pilskequote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilde nog wat te drinken bestellen?.
Ah, net degene die ik zocht. Hoe laat moet ik waar zijn de 23e? ivm met wat andere mogelijke plannen die ik die dag nog heb en morgen even door moet geven of het wel/niet kanquote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilde nog wat te drinken bestellen?.
je planned die dag niet eens exclusief voor ons in?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, net degene die ik zocht. Hoe laat moet ik waar zijn de 23e? ivm met wat andere mogelijke plannen die ik die dag nog heb en morgen even door moet geven of het wel/niet kan
Indien goed weer, dan lijkt een uur of 12 a 13 bij mij/op het strand me wel een mooie tijdquote:Op maandag 11 juni 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, net degene die ik zocht. Hoe laat moet ik waar zijn de 23e? ivm met wat andere mogelijke plannen die ik die dag nog heb en morgen even door moet geven of het wel/niet kan
quote:
Nou ja, mn harpdocente gaat met een leerling naar Otja en dat is in de buurt van Haarlem... En ik zou dan mee kunnenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je planned die dag niet eens exclusief voor ons in?
Er moet nog ruimte voor mij overblijven hequote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je planned die dag niet eens exclusief voor ons in?
Ah ok, dan ga ik zaterdag zelf wel naar otjaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Indien goed weer, dan lijkt een uur of 12 a 13 bij mij/op het strand me wel een mooie tijd.
Oh..quote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, mn harpdocente gaat met een leerling naar Otja en dat is in de buurt van Haarlem... En ik zou dan mee kunnen
Bij minder mooi weer, kan het wat later wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ok, dan ga ik zaterdag zelf wel naar otja
Wat later als in hoeveel later?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij minder mooi weer, kan het wat later worden.
hoe laat is otja dan? 's ochtends?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ok, dan ga ik zaterdag zelf wel naar otja
Sowieso wilde ik al gaan voorstellen om bij mij thuis te verzamelen. Vanaf daar is het maar 20 minuten lopen naar het strand, en degenen die met de auto komen, parkeren hier gratisquote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat later als in hoeveel later?En ik kom met het OV dus ik denk dat ik sowieso eerst mn zooi bij jou thuis moet deponeren
Ah ok... uhm. Dan denk ik nog even na want voor zover het er nu uitziet kan ik nog echt geen 20 minuten lopenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso wilde ik al gaan voorstellen om bij mij thuis te verzamelen. Vanaf daar is het maar 20 minuten lopen naar het strand, en degenen die met de auto komen, parkeren hier gratis.
Weeronline denkt nu: wolken, zon en 21 graden, cijfer 9.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef Koen66 het volgende:
het zou wel tof zijn als het de 23e strand-weer is
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ok... uhm. Dan denk ik nog even na want voor zover het er nu uitziet kan ik nog echt geen 20 minuten lopen
We kunnen vanaf hier natuurlijk ook met een paar auto's die kant op, in plaats van ieder voor zich... scheelt ook weer parkeerkostenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ok... uhm. Dan denk ik nog even na want voor zover het er nu uitziet kan ik nog echt geen 20 minuten lopen
Je hebt nog twee weken hequote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
idd wat Mart zegt, met 1 auto rijden ofzo en de rest lopenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt nog twee weken he.
En we kunnen altijd nog iets met een mouw en aanpassen etc enz.
Llquote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef Ladylike het volgende:
Ik wens jullie iig veel zon toe!
Zon en strand![]()
Jep. Maar een dag werken waarbij ik redelijk veel zit is al met moeite te doen, t is nu zeker anderhalve week geleden dat ik hem verzwikt heb. En sowieso is lopen over zand een stuk zwaarder dan steen dus daar moet je ook nog rekening mee houden. Hij is nu weer wat dikkigquote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt nog twee weken he.
En we kunnen altijd nog iets met een mouw en aanpassen etc enz.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook even afhankelijk van het weer he. Als het regent, dan slaan we het strand wel over.
Maar ik begreep dat je op een deel van het strand mag barbecueën, alleen heb ik dat gedeelte vandaag nog niet gevonden. Maar bij goed weer is dat misschien wel leuk. Of reserveren bij een strandtent, maar dan moet je rekenen op 25 a 30 euro p.p. exclusief drankjes, en ik denk niet dat iedereen dat zal kunnen missen.
En als het in ieder geval droog is, dan kunnen we gewoon op een terras gaan zitten, natuurlijk.
Topquote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga echt niet 20 minuten in de zon lopen
DE.. je mag wel met ons in de auto hoor
We lenen wel zo'n ding voor je:quote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. Maar een dag werken waarbij ik redelijk veel zit is al met moeite te doen, t is nu zeker anderhalve week geleden dat ik hem verzwikt heb. En sowieso is lopen over zand een stuk zwaarder dan steen dus daar moet je ook nog rekening mee houden. Hij is nu weer wat dikkig
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
kijk, voor ieder probleem is een oplossingquote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
We lenen wel zo'n ding voor je:
[ afbeelding ].
Hahahaaaaaaa ja is ook goedquote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Niets, alleen maar liefde en begripquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Snob![]()
tsjaaa..
alleen hoe je terug komt is de volgende vraag.. wij vertrekken rond hal 6 al weer
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik HAAT het om bezweet en plakkerig en stinkend bij het strand aan te komenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niets, alleen maar liefde en begrip![]()
avondplannen?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsjaaa..
alleen hoe je terug komt is de volgende vraag.. wij vertrekken rond hal 6 al weer
Niet met ons, blijkbaarquote:
Ik ga wel heel zielig doen en laat mij terugrollen in de rolstoel. Het is toch "maar 20 minuten lopenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsjaaa..
Je moet ook niet hard lopenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik HAAT het om bezweet en plakkerig en stinkend bij het strand aan te komen
Terug is wel bergop hequote:Op maandag 11 juni 2012 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga wel heel zielig doen en laat mij terugrollen in de rolstoel. Het is toch "maar 20 minuten lopen"
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je moet ook niet hard lopenIk schrijd naar het strand
Gewoon, kalm aan wandelen, kilometertje of 7 per uur, lekker relaxt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Idiootquote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon, kalm aan wandelen, kilometertje of 7 per uur, lekker relaxt.
Je gaat een marathon daarvoor lopen?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga in ieder geval met de auto jaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
etentje in den haag
of.. nouja ik.. misschien kan BarMan wel langer blijvenals ie thuis gebracht kan worden in DH
Criminele pinguinquote:
Zet je mij ook even af dan?quote:
Dat wil hij denk ik met liefde doen. Een meier de kilometer voldoende?quote:
Om je te behoeden voor impulsaankopen die je achteraf toch niet nodig blijkt te hebbenquote:
Een temeier ook mogelijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wil hij denk ik met liefde doen. Een meier de kilometer voldoende?
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
nee ik moet een vector bestandje kopenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Om je te behoeden voor impulsaankopen die je achteraf toch niet nodig blijkt te hebben.
Zolang je zelf betaaltquote:
Katjuhquote:
Ik krijg wel een vriendin zoverquote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
LADYYYYYYYquote:
Eigenlijk welquote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
is het strafbaar wanneer ik een vector bestandje overtrek van shuterstock
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
hebben ze een foutje gemaakt met stroomverbruik.
ipv van terug beuren moet ik 5 meier bijbetalen
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Seksueel gedrag pinguïns te walgelijk voor publicatie
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Seksueel gedrag pinguïns te walgelijk voor publicatie
Lang leve de nieuwe ledlampen enzoquote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Is dat incl. onbeperkt voedsel?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:56 schreef DaMart het volgende:
Maar, nu weet ik dus nog niet of jullie er 25 a 30 euro p.p. voor over hebben om een BBQ te reserveren bij een strandtent.
Alleen als ze ook een fatsoenlijke vega-optie hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:56 schreef DaMart het volgende:
Maar, nu weet ik dus nog niet of jullie er 25 a 30 euro p.p. voor over hebben om een BBQ te reserveren bij een strandtent.
en als ik het nou met verschil doequote:
Dat is bijvoorbeeld:quote:
quote:Caribbean Beach Barbeque
Oosterse kipsatéSaucijsjesGamba's op spiesBigboy - runderhamburgerHuis gemarineerde spare ribs
¤ 22,50 p.p
Ze hebben bijvoorbeeld dit:quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alleen als ze ook een fatsoenlijke vega-optie hebbenWant anders neem ik zelf wel wat mee, hahaha.
quote:Vegetarische Barbeque
Spicy falafelGriekse rondoMaïs schitzelsMarokkaanse schijfGroentespiesVegetarische worstjesVegetarische saté balletjesVegetarische mini-hamburger
Lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik vond het eigenlijk ook wel vreemd dat ik terug zou krijgenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lang leve de nieuwe ledlampen enzo
Volgens mij ook niet, maar dan moet je het gewoon zo doen dat het niet opvaltquote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en als ik het nou met verschil doe![]()
JA MOETEN ZE MAAR IDEAL HEBBEN
Je enter is stuque.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld:
[..]
[..]
Ze hebben bijvoorbeeld dit:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker
Mijn teruggave van de BD wordt ineens vastgehouden
zie 1000 euro aan mn neus voorbij gaan maar ben ze niets schuldig
Morgen zouden ze uiterlijk terugbellen, anders ben ik woensdag op het belastingkantoor
Dat komt door het kopieer/plakken van die websitequote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Je enter is stuque.
En zijn die aantallen onbeperkt of krijg je van alles maar één unit?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt door het kopieer/plakken van die website.
En geen idee eigenlijk.
De andere optie is dat ik nog even goed zoek naar het strandgedeelte waar je zelf mag BBQ'en, en we weggooibarbecues inslaan en vlees en vegadingesen zo.
Of we gaan dat gewoon een paar dagen van tevoren bedenken zodat we weten wat het weer doetquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En geen idee eigenlijk.
De andere optie is dat ik nog even goed zoek naar het strandgedeelte waar je zelf mag BBQ'en, en we weggooibarbecues inslaan en vlees en zo.
Dat is imo zelfs nog gezelliger ookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En geen idee eigenlijk.
De andere optie is dat ik nog even goed zoek naar het strandgedeelte waar je zelf mag BBQ'en, en we weggooibarbecues inslaan en vlees en zo.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, we gooien er ook wel een krop sla op.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang van tevoren gereserveerd moet wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of we gaan dat gewoon een paar dagen van tevoren bedenken zodat we weten wat het weer doet
dat dusquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of we gaan dat gewoon een paar dagen van tevoren bedenken zodat we weten wat het weer doet
Of een mini-BBQ in het treinlandschapquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef MPG het volgende:
Maar op zich klinkt zo'n semi-georganiseerde BBQ best ok.
t gaat om deze kattenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, maar dan moet je het gewoon zo doen dat het niet opvalt. Maar dat heb ik niet gezegd
...
Oh dat klinkt prima hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld:
[..]
[..]
Ze hebben bijvoorbeeld dit:
[..]
Daar heb ik toch nooit genoeg aan manquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of een mini-BBQ in het treinlandschapMet kleine worstjes en kleine burgertjes enzo
Ligt aan de APVquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik BBQ altijd in de natuur, mag dat niet dan?
Dan maak je van de berg een vulkaanquote:
Als ik brandweerman was, was ik nu compleet uit mn plaat gefliptquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik BBQ altijd in de natuur, mag dat niet dan?
Ja:quote:
Dat kennen ze in belgie wrs nietquote:
Ooohw, België. Dan mag hetquote:
twijfelkontenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
11 zeker, 8 onzeker nog.
's avonds 9 zeker, 8 onzeker nog.
een van DE fok!reactiesquote:
daar hebben ze er meer dan in nederlandquote:
9 van de 10 keer wel.quote:
die heb je van mij gejatquote:
Kinky.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef Miniem het volgende:
Hey Pheno!
Ik stuur je morgen ff een PM over iets.
Zag nl net wat posts van je in een bepaal d topic, wil daar wat over vragen
De gemeente Zandvoort zegt dit op de eigen site:quote:
Alleen heb ik dat stuk strand nog niet kunnen tracerenquote:Op het Zuidstrand van Zandvoort is het toegestaan voor privé-doeleinden te barbecuen. Op dit stuk strand is een gedeelte vrij strand wat hiervoor is ingericht en gebruikt mag worden. Er gelden een aantal spelregels:
U dient uw afval zelf af te voeren. Het strand dient in de zelfde staat achtergelaten te worden zoals u het gevonden hebt.
Om brandoverslag e.d. te voorkomen dient u tevens minimaal 10 meter uit de zeereep /duin te blijven.
Verder dient u zich te houden aan de hieronder genoemde voorwaarden.
Voorwaarden voor het bereiden van voedingsmiddelen in het openbaar:
Ten behoeve van het barbecuen dient u van een deugdelijke barbecue gebruik te maken die voorkomt dat er afvalstoffen, zoals as en kolen, op of in de bodem kunnen komen.
Het stoken van een barbecue mag alleen geschieden onder voortdurend toezicht van een meerderjarig persoon.
Voor het aanmaken van een barbecue mag geen gebruik worden gemaakt van brandbare vloeistoffen.
De barbecue dient op een voldoende afstand (minimaal 10 meter) van gebouwen, goederen of beplanting te worden geplaatst om gevaar van brand voor deze te voorkomen.
De barbecue moet zodanig zijn opgesteld dat hij niet kan omvallen of omgestoten kan worden.
Teneinde hinder overlast of brandgevaar tot een minimum te beperken, is het stoken van een barbecue alleen geoorloofd bij gunstige windrichting en -sterkte; bij windkracht 5 en hoger mag niet worden gestookt.
In de nabijheid van een barbecue dient een blusmiddel voor onmiddellijk gebruik bereikbaar en beschikbaar te zijn.
Na afloop moeten de gedoofde as, -en kolenresten in de daarvoor rood gemarkeerde ijzeren afvalemmers worden gedeponeerd.
As, -en kolenresten mogen nooit in normale afvalemmers of containers e.d. worden gedeponeerd.
Sttttt, verpest mn eogistische acties nou nietquote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hebben ze er meer dan in nederland
op prive terrein mag het altijdquote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wel.
Of in mn eigen achtertuin
Belletje naar de Gemeente?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
De gemeente Zandvoort zegt dit op de eigen site:
[..]
Alleen heb ik dat stuk strand nog niet kunnen traceren.
Dat is toch gewoon het hele stuk strand aan de Noordwijk-kant? Jij zit toch bij het Noordstrand?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je dit weekend wat te doenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
sollyquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sttttt, verpest mn eogistische acties nou niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |