Ik vind dat je me affreus behandelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Maar het gaf helemaal geen branderig gevoel ofzo zoals bij die Veet verhalen..
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
dat welquote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan die collega van je die achterop een andere vrachtwagen inreed.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik vind dat je me affreus behandelt.Ambetante muts
hoofd/gezicht huid is anders dan daar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Maar het gaf helemaal geen branderig gevoel ofzo zoals bij die Veet verhalen..
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik vind dat je me affreus behandelt.Ambetante muts
je begint nu best wel degoutant te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Maar het gaf helemaal geen branderig gevoel ofzo zoals bij die Veet verhalen..
ik dacht dat ik recalcitrant was maar jij kan dr ook wel wat van
geef het nou maar gewoon toe ja
hea hea KOM DANNNGGGG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Maar ik ben nu zowel op mijn gezicht als daar beneden zacht en gladquote:Op maandag 11 juni 2012 20:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoofd/gezicht huid is anders dan daar beneden
miquote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar ik ben nu zowel op mijn gezicht als daar beneden zacht en glad![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je begint nu best wel degoutant te doen.ik dacht dat ik recalcitrant was maar jij kan dr ook wel wat van
geef het nou maar gewoon toe ja
hea hea KOM DANNNGGGG
Ehmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) Afkeerwekkend 2) Afschuwelijk 3) Onuitstaanbaar 4) Onsmakelijk 5) Walgelijk
Ah.Ik heb respect voor de woordenschat die jij bezit en kan aanwenden om mensen af te kraken. Gisteren moest mijn ego nog buiten blijven staan, nu kan het door het kattenluikje naar binnen
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
TMIquote:Op maandag 11 juni 2012 20:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:
Ah nu ben ik zeker weer affreus/degoutant/ambetantquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ehmm...
1) Afkeerwekkend 2) Afschuwelijk 3) Onuitstaanbaar 4) Onsmakelijk 5) Walgelijk
Ah.Ik heb respect voor de woordenschat die jij bezit en kan aanwenden om mensen af te kraken. Gisteren moest mijn ego nog buiten blijven staan, nu kan het door het kattenluikje naar binnen
Jij hebt vast het nodige arsenaal aan zweepjes, gags en boeien in huis of niet? Domme MKquote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]en ik ben zo lief om het met je te delen
omdat ik van je hou
Hier ookquote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Toekito het volgende:
het is ene moment keidruk op werk en andere moment valt het dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
dat lijkt wel mijn werkquote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Toekito het volgende:
het is ene moment keidruk op werk en andere moment valt het dood.
wie weetquote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij hebt vast het nodige arsenaal aan zweepjes, gags en boeien in huis of niet? Domme MK
Jij weet het antwoord natuurlijk weer hequote:
laaaaaaaaaaaaaaalalallalaalalaaaaaaaaaaaaquote:
zo ben je ook aan de Blitz und Blank gekomenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord natuurlijk weer heHet Orakel van de KSC
O jaquote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo ben je ook aan de Blitz und Blank gekomen
Als het dáár over gaat weet GF inderdaad meer dan de rest van de KSC bij elkaarquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord natuurlijk weer heHet Orakel van de KSC
Volgens mij ook door zijn connecties met bepaalde mensen die veel vertellen aan GFquote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het dáár over gaat weet GF inderdaad meer dan de rest van de KSC bij elkaar...
Komt door zijn jareneeuwenlange ervaring...
Het is sowieso 30 jaar geleden dat je je daarvoor moest schamen geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |