t gaat om deze kattenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, maar dan moet je het gewoon zo doen dat het niet opvalt. Maar dat heb ik niet gezegd
...
Oh dat klinkt prima hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld:
[..]
[..]
Ze hebben bijvoorbeeld dit:
[..]
Daar heb ik toch nooit genoeg aan manquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of een mini-BBQ in het treinlandschapMet kleine worstjes en kleine burgertjes enzo
Ligt aan de APVquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik BBQ altijd in de natuur, mag dat niet dan?
Dan maak je van de berg een vulkaanquote:
Als ik brandweerman was, was ik nu compleet uit mn plaat gefliptquote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik BBQ altijd in de natuur, mag dat niet dan?
Ja:quote:
Dat kennen ze in belgie wrs nietquote:
Ooohw, België. Dan mag hetquote:
twijfelkontenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
11 zeker, 8 onzeker nog.
's avonds 9 zeker, 8 onzeker nog.
een van DE fok!reactiesquote:
daar hebben ze er meer dan in nederlandquote:
9 van de 10 keer wel.quote:
die heb je van mij gejatquote:
Kinky.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef Miniem het volgende:
Hey Pheno!
Ik stuur je morgen ff een PM over iets.
Zag nl net wat posts van je in een bepaal d topic, wil daar wat over vragen
De gemeente Zandvoort zegt dit op de eigen site:quote:
Alleen heb ik dat stuk strand nog niet kunnen tracerenquote:Op het Zuidstrand van Zandvoort is het toegestaan voor privé-doeleinden te barbecuen. Op dit stuk strand is een gedeelte vrij strand wat hiervoor is ingericht en gebruikt mag worden. Er gelden een aantal spelregels:
U dient uw afval zelf af te voeren. Het strand dient in de zelfde staat achtergelaten te worden zoals u het gevonden hebt.
Om brandoverslag e.d. te voorkomen dient u tevens minimaal 10 meter uit de zeereep /duin te blijven.
Verder dient u zich te houden aan de hieronder genoemde voorwaarden.
Voorwaarden voor het bereiden van voedingsmiddelen in het openbaar:
Ten behoeve van het barbecuen dient u van een deugdelijke barbecue gebruik te maken die voorkomt dat er afvalstoffen, zoals as en kolen, op of in de bodem kunnen komen.
Het stoken van een barbecue mag alleen geschieden onder voortdurend toezicht van een meerderjarig persoon.
Voor het aanmaken van een barbecue mag geen gebruik worden gemaakt van brandbare vloeistoffen.
De barbecue dient op een voldoende afstand (minimaal 10 meter) van gebouwen, goederen of beplanting te worden geplaatst om gevaar van brand voor deze te voorkomen.
De barbecue moet zodanig zijn opgesteld dat hij niet kan omvallen of omgestoten kan worden.
Teneinde hinder overlast of brandgevaar tot een minimum te beperken, is het stoken van een barbecue alleen geoorloofd bij gunstige windrichting en -sterkte; bij windkracht 5 en hoger mag niet worden gestookt.
In de nabijheid van een barbecue dient een blusmiddel voor onmiddellijk gebruik bereikbaar en beschikbaar te zijn.
Na afloop moeten de gedoofde as, -en kolenresten in de daarvoor rood gemarkeerde ijzeren afvalemmers worden gedeponeerd.
As, -en kolenresten mogen nooit in normale afvalemmers of containers e.d. worden gedeponeerd.
Sttttt, verpest mn eogistische acties nou nietquote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hebben ze er meer dan in nederland
op prive terrein mag het altijdquote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wel.
Of in mn eigen achtertuin
Belletje naar de Gemeente?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
De gemeente Zandvoort zegt dit op de eigen site:
[..]
Alleen heb ik dat stuk strand nog niet kunnen traceren.
Dat is toch gewoon het hele stuk strand aan de Noordwijk-kant? Jij zit toch bij het Noordstrand?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je dit weekend wat te doenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
sollyquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sttttt, verpest mn eogistische acties nou niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |