quote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
hebben ze een foutje gemaakt met stroomverbruik.
ipv van terug beuren moet ik 5 meier bijbetalen
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Seksueel gedrag pinguïns te walgelijk voor publicatie
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Seksueel gedrag pinguïns te walgelijk voor publicatie
Lang leve de nieuwe ledlampen enzoquote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Is dat incl. onbeperkt voedsel?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:56 schreef DaMart het volgende:
Maar, nu weet ik dus nog niet of jullie er 25 a 30 euro p.p. voor over hebben om een BBQ te reserveren bij een strandtent.
Alleen als ze ook een fatsoenlijke vega-optie hebbenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:56 schreef DaMart het volgende:
Maar, nu weet ik dus nog niet of jullie er 25 a 30 euro p.p. voor over hebben om een BBQ te reserveren bij een strandtent.
en als ik het nou met verschil doequote:
Dat is bijvoorbeeld:quote:
quote:Caribbean Beach Barbeque
Oosterse kipsatéSaucijsjesGamba's op spiesBigboy - runderhamburgerHuis gemarineerde spare ribs
¤ 22,50 p.p
Ze hebben bijvoorbeeld dit:quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alleen als ze ook een fatsoenlijke vega-optie hebbenWant anders neem ik zelf wel wat mee, hahaha.
quote:Vegetarische Barbeque
Spicy falafelGriekse rondoMaïs schitzelsMarokkaanse schijfGroentespiesVegetarische worstjesVegetarische saté balletjesVegetarische mini-hamburger
Lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik vond het eigenlijk ook wel vreemd dat ik terug zou krijgenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lang leve de nieuwe ledlampen enzo
Volgens mij ook niet, maar dan moet je het gewoon zo doen dat het niet opvaltquote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en als ik het nou met verschil doe![]()
JA MOETEN ZE MAAR IDEAL HEBBEN
Je enter is stuque.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld:
[..]
[..]
Ze hebben bijvoorbeeld dit:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker
Mijn teruggave van de BD wordt ineens vastgehouden
zie 1000 euro aan mn neus voorbij gaan maar ben ze niets schuldig
Morgen zouden ze uiterlijk terugbellen, anders ben ik woensdag op het belastingkantoor
Dat komt door het kopieer/plakken van die websitequote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Je enter is stuque.
En zijn die aantallen onbeperkt of krijg je van alles maar één unit?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt door het kopieer/plakken van die website.
En geen idee eigenlijk.
De andere optie is dat ik nog even goed zoek naar het strandgedeelte waar je zelf mag BBQ'en, en we weggooibarbecues inslaan en vlees en vegadingesen zo.
Of we gaan dat gewoon een paar dagen van tevoren bedenken zodat we weten wat het weer doetquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En geen idee eigenlijk.
De andere optie is dat ik nog even goed zoek naar het strandgedeelte waar je zelf mag BBQ'en, en we weggooibarbecues inslaan en vlees en zo.
Dat is imo zelfs nog gezelliger ookquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En geen idee eigenlijk.
De andere optie is dat ik nog even goed zoek naar het strandgedeelte waar je zelf mag BBQ'en, en we weggooibarbecues inslaan en vlees en zo.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, we gooien er ook wel een krop sla op.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang van tevoren gereserveerd moet wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of we gaan dat gewoon een paar dagen van tevoren bedenken zodat we weten wat het weer doet
dat dusquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of we gaan dat gewoon een paar dagen van tevoren bedenken zodat we weten wat het weer doet
Of een mini-BBQ in het treinlandschapquote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef MPG het volgende:
Maar op zich klinkt zo'n semi-georganiseerde BBQ best ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |