hahaha 22 is idd jongquote:Op maandag 11 juni 2012 21:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. dat is voorbij
wel erg grappig.. denk dat de gemiddelde leeftijd zo'n 22 jaar was![]()
ik voelde me echt ooouuudd!!
maar het was idd erg leuk.. erg gezellig..
niet altijd zulke goede muziek, maar wel een super sfeerik heb me iig wel vermaakt
dan moet je het zelf maar aan hem vertellenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha 22 is idd jongMaar ik heb daar om de een of andere reden nooit zoveel problemen mee, ik match met alle leeftijden
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als het geweldig werkt krijg je het ook niet meer terug.
quote:
quote:
quote:
quote:
Nopequote:
ik heb anders niets gezienquote:Op maandag 11 juni 2012 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NopeIk heb na de hotelmeet in januari 2011 (of was het 10?) een foto rondgestuurd, maar meer doe ik haar niet aan
Maart 2011.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NopeIk heb na de hotelmeet in januari 2011 (of was het 10?) een foto rondgestuurd, maar meer doe ik haar niet aan
Jij was ook niet in het Hotel.quote:
Je was er ook niet bij toch? Anders heb je daarna vergeten erom te vragenquote:
O dat dusquote:
Ik wil jou wel een keer platspammen met foto's van S hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was op de meet maar heb d'r ook niet gezein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil jou wel een keer platspammen met foto's van S hoorOp verschillende momenten van de dag, en dan kijken of je vrouw het toevallig een keer ziet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ze heeft kwaliteitenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef Miniem het volgende:
Is het een lekker ding KG?
Dan kom ik ff op bezoek
[..]
Ik wil jou wel een keer platspammen met foto's van S hoorOp verschillende momenten van de dag, en dan kijken of je vrouw het toevallig een keer ziet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan moet je wel vragen of S. ze zelf stuurt, met berichtjes aan "schatje" erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan moet je wel vragen of S. ze zelf stuurt, met berichtjes aan "schatje" erbij.
Ik denk dat je hetzelfde effect bereikt als je foto's van jezelf opstuurt en Koen schatje noemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ze heeft dr gagreflex aardig onder controlequote:
[..]
![]()
zou ik geen probleem mee hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat je hetzelfde effect bereikt als je foto's van jezelf opstuurt en Koen schatje noemt
Lol.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze heeft dr gagreflex aardig onder controleEn ze is 27 geloof ik.
Uitstekendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |