Jaja, discreet:quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ze waren trouwens wel erg discreet bij die webshopZe waren mijn bestelling vergeten, werd na vijf dagen opgebeld:
X: Met de webshop, ik bel over uw bestelling.
Ik: Webshop?![]()
X: Ja uw bestelling van vorige week.
Ik: Eehhmm..
X: Ja van zoveel euro...![]()
Ik: Oooohhh van dildo-online!
Het pakketje werd echt bezorgd met als afzender: Webshopquote:
Alsof de postbode dan niet alsnog genoeg weetquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het pakketje werd echt bezorgd met als afzender: Webshop
Als de postbode dat interessant vindt dan heb ik medelijden met de postbodequote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof de postbode dan niet alsnog genoeg weet.
Krijg ik naast een verjaardagsliedje nou ook al een cadeau van je? Wat liefquote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ze waren trouwens wel erg discreet bij die webshopZe waren mijn bestelling vergeten, werd na vijf dagen opgebeld:
X: Met de webshop, ik bel over uw bestelling.
Ik: Webshop?![]()
X: Ja uw bestelling van vorige week.
Ik: Eehhmm..
X: Ja van zoveel euro...![]()
Ik: Oooohhh van dildo-online!
Deze was voor mijquote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Krijg ik naast een verjaardagsliedje nou ook al een cadeau van je? Wat lief
Als het geweldig werkt krijg je het ook niet meer terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Deze was voor mijMaar je mag wel wat lenen hoor, het werkt geweldig
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoewel het pakketje wel werd aangenomen door S. dus misschien dat het dan leuker is
Is S. je partner KG?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoewel het pakketje wel werd aangenomen door S. dus misschien dat het dan leuker is
GF?quote:
ninja editquote:
ja hoor..quote:
wat voor feest ben je geweest?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor..
beetje kort..
ik wordt te oud voor dit gefeest
tofquote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
3 dagen feest :
http://electricdaisycarnival.com/LasVegas/
quote:
mweh.. Barman had het ook al zwaarquote:Op maandag 11 juni 2012 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof
Jij te oud?hoe zou ik dat volhouden dan
nee dat trek ik ook niet meerquote:Op maandag 11 juni 2012 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. Barman had het ook al zwaar![]()
3 nachten dansen gaat niet meer
jup.. dat is voorbijquote:Op maandag 11 juni 2012 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat trek ik ook niet meer
Die goeie ouwe tijd van 14 dagen feesten op Mallorca ofzo is voorbij
maar jullie hebben het naar je zin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |