Ja, doe maar een pilskequote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilde nog wat te drinken bestellen?.
Ah, net degene die ik zocht. Hoe laat moet ik waar zijn de 23e? ivm met wat andere mogelijke plannen die ik die dag nog heb en morgen even door moet geven of het wel/niet kanquote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilde nog wat te drinken bestellen?.
je planned die dag niet eens exclusief voor ons in?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, net degene die ik zocht. Hoe laat moet ik waar zijn de 23e? ivm met wat andere mogelijke plannen die ik die dag nog heb en morgen even door moet geven of het wel/niet kan
Indien goed weer, dan lijkt een uur of 12 a 13 bij mij/op het strand me wel een mooie tijdquote:Op maandag 11 juni 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, net degene die ik zocht. Hoe laat moet ik waar zijn de 23e? ivm met wat andere mogelijke plannen die ik die dag nog heb en morgen even door moet geven of het wel/niet kan
quote:
Nou ja, mn harpdocente gaat met een leerling naar Otja en dat is in de buurt van Haarlem... En ik zou dan mee kunnenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je planned die dag niet eens exclusief voor ons in?
Er moet nog ruimte voor mij overblijven hequote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je planned die dag niet eens exclusief voor ons in?
Ah ok, dan ga ik zaterdag zelf wel naar otjaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Indien goed weer, dan lijkt een uur of 12 a 13 bij mij/op het strand me wel een mooie tijd.
Oh..quote:Op maandag 11 juni 2012 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, mn harpdocente gaat met een leerling naar Otja en dat is in de buurt van Haarlem... En ik zou dan mee kunnen
Bij minder mooi weer, kan het wat later wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ok, dan ga ik zaterdag zelf wel naar otja
Wat later als in hoeveel later?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij minder mooi weer, kan het wat later worden.
hoe laat is otja dan? 's ochtends?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ok, dan ga ik zaterdag zelf wel naar otja
Sowieso wilde ik al gaan voorstellen om bij mij thuis te verzamelen. Vanaf daar is het maar 20 minuten lopen naar het strand, en degenen die met de auto komen, parkeren hier gratisquote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat later als in hoeveel later?En ik kom met het OV dus ik denk dat ik sowieso eerst mn zooi bij jou thuis moet deponeren
Ah ok... uhm. Dan denk ik nog even na want voor zover het er nu uitziet kan ik nog echt geen 20 minuten lopenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso wilde ik al gaan voorstellen om bij mij thuis te verzamelen. Vanaf daar is het maar 20 minuten lopen naar het strand, en degenen die met de auto komen, parkeren hier gratis.
Weeronline denkt nu: wolken, zon en 21 graden, cijfer 9.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef Koen66 het volgende:
het zou wel tof zijn als het de 23e strand-weer is
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ok... uhm. Dan denk ik nog even na want voor zover het er nu uitziet kan ik nog echt geen 20 minuten lopen
We kunnen vanaf hier natuurlijk ook met een paar auto's die kant op, in plaats van ieder voor zich... scheelt ook weer parkeerkostenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ok... uhm. Dan denk ik nog even na want voor zover het er nu uitziet kan ik nog echt geen 20 minuten lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |