Dat zal het vandaag ook wel worden, denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is gisteren echt rustig geweest
heel het weekend denk ik zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal het vandaag ook wel worden, denk ik.
ldgquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:46 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen heren![]()
wat is het leven heerlijk met dit mooie weermijn weekend bestaat volledig uit parkfeestjes en bbq 's
insalata capresequote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:27 schreef Bos81 het volgende:
Hoi. Ik zit bij pa. Morgen gaan we ook BBQ-en![]()
Straks even wat sausjes en dergelijke halen.Pa had al kaasjes gehaald voor op toastjes, maar ook mozzarella, Nou dat vind ik niet echt een kaas voor op toastjs, dus daar ga ik maar een salade om heen verzinnen..![]()
Even gezocht dat ziet er wel prima uit, al dacht ik zelf al aan Ananasquote:
mozzarella kan ook lekker in vlees ( soort cordon bleu idee) met iets van tapenade erbij. maar dan moet je wel niet gekruid vlees gebruikenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even gezocht dat ziet er wel prima uit, al dacht ik zelf al aan Ananas
ja, klopt en op de pizzaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mozzarella kan ook lekker in vlees ( soort cordon bleu idee) met iets van tapenade erbij. maar dan moet je wel niet gekruid vlees gebruiken
das sowieso lekker voor bij de bbqquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, klopt en op de pizza![]()
. Maar ik maak er gewoon een lekkere salade mee..
Electrische BBQ. Eigenlijk moet ik ook een bbqtje kopen en dan allemaal vegadingetjes erop. Geitenkaas met honing in aluminiumfolie, paprika roosteren, aardappeltjes erop etcetcquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:02 schreef DaMart het volgende:
Bloemendaal en dorp zijn afgerond. Eigenwijs als ik ben, heb ik denk ik zo'n 18 km gefietst.
Bij de slager kreeg ik overigens een briljant idee: ik zet vanavond mijn gourmetstel op balkon en ga vlees grillen. Heb ik ook een soort BBQ.
Mja, dit is ook een soort BBQ tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Electrische BBQ. Eigenlijk moet ik ook een bbqtje kopen en dan allemaal vegadingetjes erop. Geitenkaas met honing in aluminiumfolie, paprika roosteren, aardappeltjes erop etcetc
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
En ik kreeg nog een idee: over een maand is het vast ook wel mooi weer, dus mooie gelegenheid voor een strandmeet. Is er animo om op 23 juni naar het Zandvoortse strand te gaan en 's avonds mannen met baarden te ontmaskeren als weerwolf?
Ja zekerquote:
Dat spel, plus een aanvulling, heb ik ook in huisquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Ja hoor. Ik heb trouwens het officiële weerwolvenspel in huis dus die wil ik wel voor je meenemen. Moet alleen even kijken of ik dat weekend wel kan maar animo is er
Volle maan in wakkerdam? Die is zoooo tofquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat spel, plus een aanvulling, heb ik ook in huis.
Ja, die. Alleen nog nooit kunnen spelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volle maan in wakkerdam? Die is zoooo tof
Ik 1x en t was echt onwijs leukquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die. Alleen nog nooit kunnen spelen.
Lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
En ik kreeg nog een idee: over een maand is het vast ook wel mooi weer, dus mooie gelegenheid voor een strandmeet. Is er animo om op 23 juni naar het Zandvoortse strand te gaan en 's avonds mannen met baarden te ontmaskeren als weerwolf?
Ontkennen heeft geen zin meer he?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
quote:
Leukquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin meer he?![]()
![]()
Nee, lijkt me top hoor
Ik heb voor vanavond:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen zijn gehaald![]()
en voor morgen op de BBQ 4 cotelos gehaald van 700 gram per stuk![]()
![]()
plus dan nog zalm, scampies, worstjes, hamburgers en kipfilet
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond:
3 kipsaté's, 3 shaslicks en 2 biefstukspiesjes.
Ja, dit leek me wel genoeg. En anders gooi ik de frituurpan nog wel aan voor een frikandel of zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
voor jezelf![]()
dat van mij is voor LL en family en wij zelf
lijkt me ook wel genoegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dit leek me wel genoeg. En anders gooi ik de frituurpan nog wel aan voor een frikandel of zo.
Die biefstukspiesjes zijn wel ongeveer de helft van de anderequote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt me ook wel genoeg
of het moeten van die ieniemini spiesjes zijn
dan heb je dus hele grote shaslicksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die biefstkspiesjes zijn wel ongeveer de helft van de andere.
Dan brandt ie juist goedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook BBQenstomme wind moet weg...
Nee, gewoon naar meiden in bikini starenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik hoorde strandmeet! Gaan we zwemmen?
Oh..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gewoon naar meiden in bikini staren
Waarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gewoon naar meiden in bikini staren
Zandvoort 23 juni bij DaMart. Als het goed is heeft ie het in de OP gezet..quote:
Nee, dat ga ik nog doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zandvoort 23 juni bij DaMart. Als het goed is heeft ie het in de OP gezet..
Nu welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zandvoort 23 juni bij DaMart. Als het goed is heeft ie het in de OP gezet..
Ik heb hem in de agenda gezetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef DaMart het volgende:
En KG, zwemmen behoort uiteraard tot de mogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |