Ik toch dat ik de trein pakquote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima.
* MPG stopt de cd van Neet oèt Lottum in de spelert.
Volgens mij rijd ik er nog steeds blindelings naartoequote:
Guus Meeuwvis dan?quote:
Tis ook nie zo moeilijk toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij rijd ik er nog steeds blindelings naartoe![]()
...
Zaterdagquote:
Precies, af en toe met de bocht van de weg meesturen, en that's itquote:Op maandag 11 juni 2012 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Tis ook nie zo moeilijk toch?
De snelweg op, immer geradeaus en dan bij Muckouderlaantje nummer vijf eraf
quote:[..]
Zaterdag
Wie niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een boon voor wok
verdomme zeg je hebt het mevrouwpoesconcept doorquote:Op maandag 11 juni 2012 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, wacht, is wok..... Huh?
Is wok dan MevrPoes? En is ie een belg?![]()
Het maakt mij niet uit hoor, maar dan heeft ie dat allemaal behoorlijk goed weten te verbergen, hij zegt verdomme zelfs patat!
* Moeraskat gaat in dr applegeilheidmodusquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef JJH het volgende:
Ik lees net op twitter dat Apple iets met een nieuwe Imacboekpro ofzo heeft. Ze gaan er $2199,- voor vragen.
Eénentwintegenhonderdnegennegentig doller!Daar koop ik liever een auto voor.
Je appelfapmodusquote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat gaat in dr applegeilheidmodus
quote:
Woord van de dag. Deel 27!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Applefapper, dat is een mooi woord van de dag
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Apple-fapper, naar de Applefapmodus van MPG
Zal ik WOK langssturen voor een massage te geven?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Zal ik WOK langssturen voor een massage te geven?
lief van julliequote:
je gedachten waren affreus!quote:
1) Afstotend 2) Akelig 3) Afgrijselijk 4) Afschuwelijk 5) Afstotend lelijk 6) Eng 7) Erg lelijk 8) Ijselijk 9) Lelijk 10) Naar 11) Ongehoord 12) Verschrikkelijk 13) Vreselijk 14) Zeer lelijkquote:
Maar wel eerlijkquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
KapteinGasthof zijn gedachten zijn ietwat affreus maar hij is eigenlijk best wel heul liefig *steekt vinger in zn kuiltjeswangen*
Fijn hè, om dat dan zelf allemaal ook nog ff te moeten lezen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1) Afstotend 2) Akelig 3) Afgrijselijk 4) Afschuwelijk 5) Afstotend lelijk 6) Eng 7) Erg lelijk 8) Ijselijk 9) Lelijk 10) Naar 11) Ongehoord 12) Verschrikkelijk 13) Vreselijk 14) Zeer lelijk
[..]
Maar wel eerlijk
Toch hou ik wel van mezelfquote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn hè, om dat dan zelf allemaal ook nog ff te moeten lezen.
hij wist het zelf idd ook niet neequote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn hè, om dat dan zelf allemaal ook nog ff te moeten lezen.
Hier in het wilde westen kennen we dat soort woorden nietquote:
awel meneertje, goede avondquote:
Jij bent ook affreus toch?quote:
omg hij heeft een nieuw woord ontdektquote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent ook affreus toch?
De Blitz und Blank is trouwens geweldigIk denk erover om het ook te gebruiken op mijn gezicht zodat ik niet meer hoef te scheren elke dag
Als ik het vandaag 10 keer gebruik dan vergeet ik het niet meer. Dat zou nogal affreus zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omg hij heeft een nieuw woord ontdekt
ambetanterikquote:Op maandag 11 juni 2012 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik het vandaag 10 keer gebruik dan vergeet ik het niet meer. Dat zou nogal affreus zijn
ha sjoekequote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent ook affreus toch?
De Blitz und Blank is trouwens geweldigIk denk erover om het ook te gebruiken op mijn gezicht zodat ik niet meer hoef te scheren elke dag
Even wachten...quote:
Dan probeer ik van het weekend eerst wel een klein stukje. Wat kan er fout gaan dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]ik ben knap
![]()
zei ik toch
ik weet niet of het daar wel schikt voor is
onthouden he ?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Even wachten...
Ja: (Vlaams) irritant, naar, onhebbelijk, vervelend![]()
je huid verbrandenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan probeer ik van het weekend eerst wel een klein stukje. Wat kan er fout gaan dan?
dat had ik gehoord op de radioquote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks amper. Je leeft nog
!
Belgische file wordt Nederlandse trucker fataal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |