Gelukkig.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog Nederlander is
Maar als hem iets overkomen was had ik het intussen wel gehoord
en hij is uit 1963quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog Nederlander is
Maar als hem iets overkomen was had ik het intussen wel gehoord
Ik lees niks over een BBQ aan boord, dus het zal GF wel niet zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef JJH het volgende:
Belgische file wordt Nederlandse trucker fataal
Iemand nog wat van gf gehoord?
Dat wilde ik dus ook net typenquote:
Mijn 2-3 gaat gewoon uitkomenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:39 schreef JJH het volgende:
1-1 ondertussen.
Engelsen kwamen toch maar mooi voor.
Al riep ik dat ook van alle voorgaande uitslagen die ik voorspelde, en die klopten ook niet helemaalquote:
Ik keek net ff in de EK pool, ik sta verdeurie laatste in de subleague.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al riep ik dat ook van alle voorgaande uitslagen die ik voorspelde, en die klopten ook niet helemaal.
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al riep ik dat ook van alle voorgaande uitslagen die ik voorspelde, en die klopten ook niet helemaal.
Ik sta een-na-laatstequote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik keek net ff in de EK pool, ik sta verdeurie laatste in de subleague.
Ik heb drie winstpartijen staan ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]volgens mij pooled ook niemand dat nederland iets verliest
anders jinx je hetquote:
Maar het kan nog steeds hoor, alleen hebben ze het zichzelf alleen wel verdomde lastig gemaakt.quote:
ze hadden beter tegen ierland kunnen beginnen ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar het kan nog steeds hoor, alleen hebben ze het zichzelf alleen wel verdomde lastig gemaakt.
Maar daar zitten ze nou net niet bij in de poule.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hadden beter tegen ierland kunnen beginnen ofzoeerst n keertje winnen is goed voor de moraal
baal wel dat ik moet werken woensdagavondquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar daar zitten ze nou net niet bij in de poule.
"Op papier" hadden we al de zwakste van de poule als eerste te pakken.
En ach, Löwe zei al, hij had liever gezien dat we wonnen. Als het goed is zijn ze tot de tanden toe gemotiveerd straks tegen de Duitsers.
Ik ook, de laatste kan ik wel zien.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
baal wel dat ik moet werken woensdagavond
ik ga wel stug wat oranjes aantrekkenquote:
Meh, ik niet denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga wel stug wat oranjes aantrekken
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ikquote:
Ja nog 2 dagen daarna moet je naar je werk met je Oranje Sombrero , na winst op Duitslandquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ik
KGquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KSC raadsel: Wie heeft er wangetjes als een baby, oogjes als een hert en de glimlach van een engel?
Lief maar foutquote:
Ja hoi.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KSC raadsel: Wie heeft er wangetjes als een baby, oogjes als een hert en de glimlach van een engel?
quote:
Nee, jij hebt het lichaam van een boom, de handen van een gorilla en de voeten van een beerquote:
S. uit N.?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
wokquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kouder.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Bij jouw werk kán dat ookquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ik
En andersom? Oranje over je bedrijfskleding heen?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jouw werk kán dat ook.
Bij mijn werk niet. Ja ik kan een oranje t-shirt aandoen, war vervolgens nog 3 lagen bedrijfskleding overheen gaan
....
d-e, wok, rocknijn, barretje.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kouder.
En dan zou het geen KSC raadsel zijn
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij handelt met voorkennis.
Kennis die ik wel gezien had, maar alweer vergeten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |