Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wil en kun je er (eventueel) bij zijn op 23 juni, stuur dan even een PM naar DaMart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
En ik kreeg nog een idee: over een maand is het vast ook wel mooi weer, dus mooie gelegenheid voor een strandmeet. Is er animo om op 23 juni naar het Zandvoortse strand te gaan en 's avonds mannen met baarden te ontmaskeren als weerwolf?
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Seizoen finale of ben je daar nog niet?
Wel leuke serie, maar dan houd ik verder mijn waffelquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:25 schreef DaMart het volgende:
O ja, computer moest ik nog uitzetten... dat waren die blauwe lampjes.
Hmmm. Knuffelenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Echt wel. Lekker je dekbed en kussens knuffelen.
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Duurt sowieso MPG minimaal 2 uur voordat ik binnen ben.
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
autocorrect. En daar sta jij in, je zou je vereerd moeten voelen.
Had nog moeten zijn.
als ik een typefout in nog maak ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ik voel me wel vereerd ja, dat ik boven "nog" sta.
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 10-06-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 76 KapiteinGasthof
02 48 DaMart
03 37 douche-eendje
04 28 goldfinger1963
05 24 Knetterkrankjorum
06 21 JJH
07 20 Koen66
07 20 Moeraskat
09 14 Rafeiro
10 13 Miniem
11 12 suikertaartje
12 10 Dr_Flash
13 09 chufi
13 09 marcb1974
15 08 MPG
15 08 PeZu
15 08 Toekito
18 06 wel.o.k
19 05 Barretje80
19 05 D.
21 04 LovelyLady
21 04 Myraela
21 04 Yuki
24 03 Inkomen
25 02 littledrummergirl
25 02 RockNijntje
27 01 Brendaa
27 01 Karzai
27 01 cablegunmaster
27 01 sararaats
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
gauw!quote:Op maandag 11 juni 2012 08:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik werd gewoon vanzelf wakker op dit onmenselijke tijdstip
Nee, het is wel goedquote:Op maandag 11 juni 2012 08:21 schreef Muck het volgende:
[..]
gauw!
Doe je ogen dicht!
Misschien gaat het wel weer over!
Ja zit nu aan mijn derde kop rommelquote:
Goed planquote:
De wandel 4 daagse?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
Als het de komende 4 avonden maar droog is
Borisquote:Op maandag 11 juni 2012 09:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ga ik even speciaal een nieuwe zetten
quote:
Dat is liefquote:Op maandag 11 juni 2012 09:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ga ik even speciaal een nieuwe zetten
Leuk vooruitzicht.quote:
hebben we een klus?quote:
met liefde gezetquote:Op maandag 11 juni 2012 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in
[..]
Dat is liefVerse koffie
ja vrijdag, met Svetlanaquote:Op maandag 11 juni 2012 09:14 schreef Inkomen het volgende:
[..]
hebben we een klus?dan zet ik koffie waar je iemand mee om kunt leggen
[..]
met liefde gezet
we gaan een kidnap doenquote:
Gewoon doenquote:
dat is een feit jaquote:Op maandag 11 juni 2012 09:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ziekenhuisbedden liggen niet lekker.
Niet bepaald, nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ziekenhuisbedden liggen niet lekker.
Het is ALTIJD koffietijd hoor, Muckiequote:
hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef Toekito het volgende:
Oranje heeft dus ruim 10 miljoen landgenoten in de steek gelaten....ik eis 3% van het jaarloon van elke speler die mee deed.
Kan ik straks meteen mijn ontslag in dienen.
Het is het standaard "wij hebben gewonnen" of "zij hebben verloren" geneuzel. Gelukkig is er voor de voetbalhaters/niet-volgers genoeg te doen tijdens de wedstrijden. Zoals in alle rust boodschappen doenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoezo?
het is een spelletje, niks meer en niks minder.
gewoon een spelletje.....
joaquote:Op maandag 11 juni 2012 11:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is het standaard "wij hebben gewonnen" of "zij hebben verloren" geneuzel. Gelukkig is er voor de voetbalhaters/niet-volgers genoeg te doen tijdens de wedstrijden. Zoals in alle rust boodschappen doen
oh ja, even neuzen wat er hier allemaal in de kast staatquote:
Soepquote:
Zo, mijn afspraak was gelukkig 5 minuten meer te laat dan mijquote:Op maandag 11 juni 2012 08:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kut, ik weet opeens weer waarom ik zo vroeg benIk heb half tien mn eerste afspraak staan. Nu moet ik nog gaan haasten ook
wel vermanend toegesproken neem ik aan?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo, mijn afspraak was gelukkig 5 minuten meer te laat dan mij
maar je kan alleen winnen door strijd. En dat ontbrak.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoezo?
het is een spelletje, niks meer en niks minder.
gewoon een spelletje.....
ja en?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar je kan alleen winnen door strijd. En dat ontbrak.
Woensdag is de wedstrijd later he?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhu. Woensdag staat de AH XL hier op het programma
Ook dan is de AH XL nog los hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Woensdag is de wedstrijd later he?
like kwart voor 9 ofzo
Dus mocht Nederland op 1 juli de beker omhoog houden juich jij niet?quote:
Om 10 uur pasquote:Op maandag 11 juni 2012 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaat die shit niet om 9 uur dicht ?
klopt helemaalquote:Op maandag 11 juni 2012 11:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus mocht Nederland op 1 juli de beker omhoog houden juich jij niet?
Het is immers maar een spelletje.
Ik haat het om laat boodschappen te doenquote:
Er ligt nog voor een week brood in mn vriezer dus dat heb ik niet meer nodigquote:Op maandag 11 juni 2012 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat het om laat boodschappen te doenvaak geen brood meer al garandeert elke winkel dat ze het wel hebben
Hier wil dat ook nog wel eens het geval zijn, 's avonds vis ik vaak achter het net.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat het om laat boodschappen te doenvaak geen brood meer al garandeert elke winkel dat ze het wel hebben
Zweterig regenpakken aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
Die buienradar..dat word nat-regen vanavond
Pffffrrrtttt.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Inkomen het volgende:
mijn voorjaarsschoonmaak is als seks met een vrouw - ik kom op plekjes waar ik al tijden niet meer ben geweest
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Inkomen het volgende:
mijn voorjaarsschoonmaak is als seks met een vrouw - ik kom op plekjes waar ik al tijden niet meer ben geweest
Lekker de winkel voor jezelf.quote:
Ik weiger ze te dragen. Ik heb een 'gewone' jas die waterdicht is, en voor de rest vind ik het prima. Droogt vanzelf.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou echt niet he?
regenpakken smerig
Uiteraard, zo kan je de studie niet beginnen natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 11:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
wel vermanend toegesproken neem ik aan?
maak je geen zorgen, woensdag verliezen ze met 2-0, dan nog gelijk spel tegen portugal en we kunnen weer gewoon doen met zijn allequote:Op maandag 11 juni 2012 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké, maar laat ik het niet merken hè?
Nephollander.![]()
2-0? 20-0quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, woensdag verliezen ze met 2-0, dan nog gelijk spel tegen portugal en we kunnen weer gewoon doen met zijn alle
Ik doe ook best gewoon, behalve die krappe 2 uur die Nederland moet spelen (en eventueel nog wat langer daarna als ze gewonnen hebbenm of verloren. Maar dat komt dan door het bier.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, woensdag verliezen ze met 2-0, dan nog gelijk spel tegen portugal en we kunnen weer gewoon doen met zijn alle
Zoals jezelf als je aan het douchen bent?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:20 schreef Inkomen het volgende:
hé, er kunnen ook dingen ónder je doucheknop leven
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:20 schreef Inkomen het volgende:
Guus komt niet meer naar huusquote:Op maandag 11 juni 2012 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Over Hollands Glorie gesproken, ik lees net dat Alexander Curly overleden is.
ik leef niet onder de douche, ik verkeer dan in een transcendente staatquote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zoals jezelf als je aan het douchen bent?
HUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 11 juni 2012 12:20 schreef Inkomen het volgende:
Ik ben LovelyLady en ben ... jaar oud en doe een paard na?quote:
Pleurt opquote:Op maandag 11 juni 2012 12:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben LovelyLady en ben ... jaar oud en doe een paard na?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een onderschrift
BOOBIESSSSSSSSSSSSS
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 12:38:38 ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind haar krom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een onderschrift
BOOBIESSSSSSSSSSSSS![]()
Ze lijkt op die chick uit Buffy/Angel (Cordelia)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een onderschrift
BOOBIESSSSSSSSSSSSSYou sound reasonable...Time to up my medication.
Dus nu kun je nog meer WOGgen?quote:
Eigenlijk zouden ze gewoon altijd open moeten zijn. Lijkt me de doorstroming enkel ten goede komen en meer verspreide belasting van het asfalt dus minder slijtage.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:44 schreef JJH het volgende:
Ik heb hier RTL7 aan staan. Itempje over de spitsstrook, prima want veel mensen vinden dat eng ofzo.
Ze sloot alleen af met de zin. "Spitsstroken zijn alleen niet altijd open omdat dit meer uitstoot en geluidsoverlast oplevert."
Hoe de neuk kan een auto die een baantje verder naar rechts rijd meer herrie maken en meer uitstoten.__!
Dat mens is niet slim, maar de redactie die erachter zit moet zich ook in een hoekje diep gaan zitten schamen!
Vaak zijn die baantjes smaller, of moet er een vluchtstrook worden opgegeven. En het heeft 9 van de 10 keer als gevolg dat de maximum snelheid naar beneden gaat. Hier in de stad op a28 ook, normaalgesproken 2baans max 100. En als de spitsstrook op is, is het 3x en max 80.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon altijd open moeten zijn. Lijkt me de doorstroming enkel ten goede komen en meer verspreide belasting van het asfalt dus minder slijtage.
Aardbei.quote:
Omdat je het niet hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik drink echt te weinig melk, staat nu nog melk in de koelkast met THT 03-06.
Zo maar even weggooien, waarom heb ik nu dus wel zin in melk
Ik moet de binnenkant van mijn taxi ook echt weer een keer aanpakken, dashboard en al het andere plastic kan wel een sopje gebruiken.quote:
Heb zelfs de voorstoelen even met Dasty ingespoten en met een handdoek "schoon" gewrevenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Aardbei.
[..]
Omdat je het niet hebt.
[..]
Ik moet de binnenkant van mijn taxi ook echt weer een keer aanpakken, dashboard en al het andere plastic kan wel een sopje gebruiken.
Dat gaat goed hè?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb zelfs de voorstoelen even met Dasty ingespoten en met een handdoek "schoon" gewreven
ik neem geen risico's dus allebeiquote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan woon jij best klein, of had een grote niesbui.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan woon jij best klein, of had een grote niesbui.
Ik hoop dat het nog lang in de handel blijftquote:Op maandag 11 juni 2012 12:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat goed hè?
Ik weet niet wie het heeft uitgevonden, en wat er in zit, maar goed spul.
even de hogedrukspuit erdoorquote:Op maandag 11 juni 2012 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet de binnenkant van mijn taxi ook echt weer een keer aanpakken, dashboard en al het andere plastic kan wel een sopje gebruiken.
Ik denk dat als het uit de handel genomen word, alle wibra's compleet gesloopt gaan worden door hordes boze huisvrouwen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog lang in de handel blijft
Ik heb 2 kopjes op. Genoeg voor vandaagquote:Op maandag 11 juni 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
Ik heb heul nog geen koffie op.
[..]
Ik denk dat als het uit de handel genomen word, alle wibra's compleet gesloopt gaan worden door hordes boze huisvrouwen.
Nou sorry jongens, maar met die zonnebrillen kunnen jullie het echt vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een onderschrift
BOOBIESSSSSSSSSSSSS![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Nee, jij bent het braafste jongetje van de klas het kantoorquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef JJH het volgende:
Ik ga maar eens even in de benen komen, anders zit ik hier over een half uur nog.
Tot later.
quote:
eindelijk rust op FBquote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef JJH het volgende:
Ik ga maar eens even in de benen komen, anders zit ik hier over een half uur nog.
Tot later.
As if I carequote:Op maandag 11 juni 2012 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag je tong niet uitsteken, dat is niet netjes.
En nu echt weg.
ik heb geen jas bij mequote:Op maandag 11 juni 2012 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
Die buienradar..dat word nat-regen vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik denk (hoop) dat het meevalt, de buien trekken niet echt over maar 'verdwijnen' meerquote:
minuut of 5 van metro en 1 minuut van tramhalte. Dus neem de tram vanavond als het te gortig is.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat het meevalt, de buien trekken niet echt over maar 'verdwijnen' meer
Maar jij bent toch ook wel redelijk snel thuis Toek?
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef JJH het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)se-temperaturen.html
Dat is fijn om te lezen, zeker omdat ik lang weekend heb.
Dat hebben we het weekend erop ook nodig, plus veel zon, natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef JJH het volgende:
Ik ben voorquote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we het weekend erop ook nodig, plus veel zon, natuurlijk.
Dan ben ik aan het werk, dus zit dan toch binnen.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hebben we het weekend erop ook nodig, plus veel zon, natuurlijk.
dat wordt weer zweten tijdens verhuizenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef JJH het volgende:
Heb jij tegenwoordig een verhuisbedrijf of zo?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt weer zweten tijdens verhuizen
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef JJH het volgende:
je weet toch dat ik multifunctioneel benquote:Op maandag 11 juni 2012 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij tegenwoordig een verhuisbedrijf of zo?.
Boh, dat pizza-achtige ding op het eind.. nu heb ik spontaan honger gekregenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zomervakantie 2012
Dag 1: Woensdag 16 mei.
De afgelegde route:
[ afbeelding ]
Bliksems vroeg op:
[ afbeelding ]
Beetje moeilijk te zien wat dit is, maar hier staan twee bakken koffie op het glazen (!) dak van de auto. KoffieGlazen dak
![]()
[ afbeelding ]
Na een vlotte rit van een uur of 5 kwamen we aan in Kiel waar we in de inmiddels rijkelijk stromende regen de boot op reden.
[ afbeelding ]
Het uitzicht aan de buitenkant van de boot: De Store Belts Bron, een enorme brug in Denemarken waar we onderdoor gevaren zijn, maar we waren te laat voor de foto's![]()
[ afbeelding ]
Het uitzicht aan de binnenkant van de boot: In het midden van de boot lag een 163 meter lange en drie verdiepingen hoge winkelpromenade. Tamelijk bizar (vond ik toch)
[ afbeelding ]
En na ons vergaapt te hebben aan die indrukwekkende schuit, werd de dag afgeloten met de gebruikelijke elementen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk? Stay tuned, binnenkort volgt deel 2.
quote:"Er schijnt geen misdrijf te laag te zijn voor deze pinguïns,"
Leuk fles. En ik krijg shopzinquote:Op maandag 11 juni 2012 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zomervakantie 2012
De afgelegde route:
[ afbeelding ]
Bliksems vroeg op:
[ afbeelding ]
Beetje moeilijk te zien wat dit is, maar hier staan twee bakken koffie op het glazen (!) dak van de auto. KoffieGlazen dak
![]()
[ afbeelding ]
Na een vlotte rit van een uur of 5 kwamen we aan in Kiel waar we in de inmiddels rijkelijk stromende regen de boot op reden.
[ afbeelding ]
Het uitzicht aan de buitenkant van de boot: De Store Belts Bron, een enorme brug in Denemarken waar we onderdoor gevaren zijn, maar we waren te laat voor de foto's![]()
[ afbeelding ]
Het uitzicht aan de binnenkant van de boot: In het midden van de boot lag een 163 meter lange en drie verdiepingen hoge winkelpromenade. Tamelijk bizar (vond ik toch)
[ afbeelding ]
En na ons vergaapt te hebben aan die indrukwekkende schuit, werd de dag afgeloten met de gebruikelijke elementen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat valt mee, koud is het in iedergeval nietquote:Op maandag 11 juni 2012 14:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
minuut of 5 van metro en 1 minuut van tramhalte. Dus neem de tram vanavond als het te gortig is.
Ohquote:Op maandag 11 juni 2012 16:09 schreef Toekito het volgende:
En hier is het los gegaan. Lekker harde regen, jammer dat ik op werk zit en geen mountainbike heb.
Nice!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zomervakantie 2012
De afgelegde route:
[ afbeelding ]
Bliksems vroeg op:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk verslagquote:Op maandag 11 juni 2012 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zomervakantie 2012
De afgelegde route:
[ afbeelding ]
Bliksems vroeg op:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga pas over 2 uur eten, dus mijn lichaam wacht maarquote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
Honger is overrated ik mag over een uurtje al eten
Gaaf hoor! Maak je nog een verzameltopic in TRV ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Dag 2: Donderdag 17 mei.
De dag dat we aankwamen in Noorwegen was zowel Hemelvaartsdag als, veel belangrijker, Dag van de Grondwet in Noorwegen. Er was een vlaggenceremonie op het dek van de boot en om 08:00 klonk het volkslied in alle hutten door het intercomsysteem. Heb niet de illusie dat je ontkomt aan de feestvreugde![]()
Hier de vlaggen aan het dek, op BoegWebcamTV of zo.
[ afbeelding ]
Aangekomen in Oslo probeerden we de stad uit te komen wat nog een duivelse toer was aangezeien overal bussen met feestvierders vandaan kwamen en er was niks geregeld in het centrum. Bovendien was het gebied rond het Centraal Station een enorme bouwput. Enfin, het is uiteindelijk gelukt de stad uit te komen. Onderweg naar Geilo, onze eerste overnachtingsplaats, kwamen we in Hønefoss andermaal in het feestgedruis terecht.
[ afbeelding ]
Ook in Hønefoss: een dikke waterval, die ook Hønefossen heet. Hoe toevallig![]()
[ afbeelding ]
Noors plattelandsgezicht ergens bij Gol.
[ afbeelding ]
Vergane glorie in Gol zelf.
[ afbeelding ]
Aangekomen in Geilo bleek dat we net te laat waren voor de sneeuwstorm. We mochten nog wel even de sneeuw van het balkon scheppen.
[ afbeelding ]
Mooi huis in de verte wat precies in de zon kwam te staan toen die door een gaatje in de bewolking scheen
[ afbeelding ]
's Avonds om kwart voor 12 was het nog steeds niet donker, maar we zijn toch maar gaan slapen.
[ afbeelding ]
Goed idee! Ik ga zo ook naar huisquote:Op maandag 11 juni 2012 16:32 schreef JJH het volgende:
Zo, ik ga precies helemaal niets meer doen, op zitten op mijn bevallige bipsje na dan.
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zomervakantie 2012
De afgelegde route:
[ afbeelding ]
Bliksems vroeg op:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, ik wil terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Dag 2: Donderdag 17 mei.
De dag dat we aankwamen in Noorwegen was zowel Hemelvaartsdag als, veel belangrijker, Dag van de Grondwet in Noorwegen. Er was een vlaggenceremonie op het dek van de boot en om 08:00 klonk het volkslied in alle hutten door het intercomsysteem. Heb niet de illusie dat je ontkomt aan de feestvreugde![]()
Hier de vlaggen aan het dek, op BoegWebcamTV of zo.
[ afbeelding ]
Aangekomen in Oslo probeerden we de stad uit te komen wat nog een duivelse toer was aangezeien overal bussen met feestvierders vandaan kwamen en er was niks geregeld in het centrum. Bovendien was het gebied rond het Centraal Station een enorme bouwput. Enfin, het is uiteindelijk gelukt de stad uit te komen. Onderweg naar Geilo, onze eerste overnachtingsplaats, kwamen we in Hønefoss andermaal in het feestgedruis terecht.
[ afbeelding ]
Ook in Hønefoss: een dikke waterval, die ook Hønefossen heet. Hoe toevallig![]()
[ afbeelding ]
Noors plattelandsgezicht ergens bij Gol.
[ afbeelding ]
Vergane glorie in Gol zelf.
[ afbeelding ]
Aangekomen in Geilo bleek dat we net te laat waren voor de sneeuwstorm. We mochten nog wel even de sneeuw van het balkon scheppen.
[ afbeelding ]
Mooi huis in de verte wat precies in de zon kwam te staan toen die door een gaatje in de bewolking scheen
[ afbeelding ]
's Avonds om kwart voor 12 was het nog steeds niet donker, maar we zijn toch maar gaan slapen.
[ afbeelding ]
Dat ben ik al een uurquote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ga zo ook naar huis
Mwoa. Was ik niet echt van plan eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 16:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaaf hoor! Maak je nog een verzameltopic in TRV ofzo?
Daar ben ik al.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ga zo ook naar huis
Dat is wel een puntje ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja * LovelyLady Hans Teeuwen nadoet: lalala *handje ophoudt* GELD?!
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel een puntje ja.
Als ik de lotto win neem ik jullie wel mee.
Wij hebben het vorig jaar ook voor het hoogseizoen uit gedaan. Maar de manier waarop we het gedaan hebben viel op zich wel mee, qua kosten. Campings zijn niet heel duur (echt niet, je betaalt alleen voor het plekkie vaak, en niet extra voor een auto of per persoon) of je moet in Geiranger letterlijk aan het water zitten.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet leuk meer om met gezin in het hoogseizoen op vakantie te gaan
Het scheelt fokking de helft of meer
De staatsloterij bracht gister weer niets opquote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel een puntje ja.
Als ik de lotto win neem ik jullie wel mee.
Wij hadden goedkope dagen voor de ferry uitgezocht en daartussenin de rest gepland. Die ferry kan echt enorm schelen (een factor 5 bijvoorbeeld).quote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef JJH het volgende:
En levensonderhoud is er ook duur, de brandstof ook, ferry tikt ook wel aan, tol hier en daar.
Nee, het is gewoon niet goedkoop.
Wij zijn heen over de bruggen gegaan waar jij onderdoor gevaren bent. En het enige wat we wisten was dat we de kaap wilden halen, en dat we met twee en een halve week weer terug wilden zijn. Ik geloof dat we pas 3 dagen van te voren ofzo de ferry terugboekt hebben.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hadden goedkope dagen voor de ferry uitgezocht en daartussenin de rest gepland. Die ferry kan echt enorm schelen (een factor 5 bijvoorbeeld).
Euhm, ik geloof dat we met een kleine 4 uur over waren.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een bazenboot jaMaar dan heb je geen overnachting op de boot neem ik aan. Dat stuk is in afstand nog geen kwart van onze boottrocht en hij gaat knoerthard
![]()
Denk dat je dan met een uurtje of 3 wel aan de overkant bent?
Ja, maar niet met de auto, en lopend was het nog wel een stuk.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh in Oslo kan dat welVeel mensen doen dat ook wel. Gewoon weer even terug de stad in.
Succes met de laatste loodjes...quote:Op maandag 11 juni 2012 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
nu echt mn aller aller laatste les gehad op school, voelt raarnooit meer in n klas zitten. verder moet ik nu alles alleen doen,scriptie presenteren en verdedigen enzo. maar komt goed
hoop ik
oh en hoi allemaal
Kaap ben ik geweest, en dat vind ik wel prima zo. Maar alles onder Trondheim wil ik nog wel een keer naar toe terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil nog weleens een keertje daarheen, maar dan gewoon met de trein in 40 uur naar Narvik (dat kan namelijk, hiervandaan) en dan met de tuttifrutti naar de Noordkaap, vliegen naar Svalbard en dan weer terug. Gewoon om (weer) mijn noordelijkheidsrecord te verbeteren
![]()
LDG'tjequote:Op maandag 11 juni 2012 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
nu echt mn aller aller laatste les gehad op school, voelt raarnooit meer in n klas zitten. verder moet ik nu alles alleen doen,scriptie presenteren en verdedigen enzo. maar komt goed
hoop ik
oh en hoi allemaal
Poesquote:
Ja eigenlijk is het ook een beetje onzin ook. Boven trondheim wordt het niet NOG mooier meer of zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Kaap ben ik geweest, en dat vind ik wel prima zo. Maar alles onder Trondheim wil ik nog wel een keer naar toe terug.
Grootste stuk van Noorwegen en het minste geweest.
Op de Lofoten nog wel een beetje.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het ook een beetje onzin ook. Boven trondheim wordt het niet NOG mooier meer of zo.
ja vetquote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje![]()
![]()
Das wel apart ja.
Hoe was je experimentele theaterdingie van gister?
dankjewelquote:
Niet aan denken gewoon je best doen en dan komt het goedquote:Op maandag 11 juni 2012 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dankjewel
ik vind ze maar eng.. wat nou als ik het toch ineens niet haal ofzo
Weet je gelijk wie geen goedendag meer hoeft te zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
super lullig zeg, mijn zus start dr eigen bedrijfje op en ik doe dr reclame en huisstijl.
ze maakt zelf bepaalde dingen.. probeer het te verspreidden op fb.
en wat doet een oude buuf van ons. kopieert gewoon het idee en gaat mij dan een berichtje sturen '' ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb je zus na gedaan en heb ook xxx gemaakt en ik geef die gratis weg'' :S oke fijn... je kan het niet tegen houden dat mensen het namaken, maar moeten ze je dat dan ook meteen komen inwrijven? beetje aso hoor.
das dan nogwel de vrouw van de domineequote:Op maandag 11 juni 2012 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je gelijk wie geen goedendag meer hoeft te zeggen.
Tering hé.....
Whoah, da klinkt wel tofquote:Op maandag 11 juni 2012 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja vetmet allemaal vuur en ontploffingen enzo. Had t niet zo groots verwacht
Maar niet even naar maastricht willen komenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil nog weleens een keertje daarheen, maar dan gewoon met de trein in 40 uur naar Narvik (dat kan namelijk, hiervandaan) en dan met de tuttifrutti naar de Noordkaap, vliegen naar Svalbard en dan weer terug. Gewoon om (weer) mijn noordelijkheidsrecord te verbeteren
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar niet even naar maastricht willen komenik wil wel naar Maastricht komen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wacht![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar niet even naar maastricht willen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Klopt hier ook, maar niet meer dan een paar druppiesquote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef DaMart het volgende:
Het werd trouwens donker in Leiden 40 minuten geleden.
[ afbeelding ]
best wel ja.. :Squote:
Dat was vanmiddag bij ons.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef DaMart het volgende:
Het werd trouwens donker in Leiden 40 minuten geleden.
[ afbeelding ]
Voor jou ist niet verquote:Op maandag 11 juni 2012 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil wel naar Maastricht komen hoor
oh wacht
Toen we tussen Alphen en Leiden reden, kon je het in de verte ook zien flitsen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja het ziet er slecht uit op de Buienradar idd. En ik moet nog de deur uit vanavond
Mwah, dat weet ik zo net nog niet hoor. Engels elftal is een zootje, Coach is pas vijf weken aan het werk en heeft nog maar twee wedstrijden op zijn naam staan.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frankrijk gaat nu ingemaakt worden door Engeland, toch?
Het heeft vanmiddag even heel vorozichtig gedruppeld, niet meer dan dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
hier valt het al een uur met bakken uit de hemel en met onweer
Ingemaakt is een groot woord, zie ik. Ik heb 2-3 voorspeld, en ik gun die Fransen wel een snelle aftocht, want het zijn Fransenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik zo net nog niet hoor. Engels elftal is een zootje, Coach is pas vijf weken aan het werk en heeft nog maar twee wedstrijden op zijn naam staan.
Later flesquote:
Oh noesquote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef JJH het volgende:
Belgische file wordt Nederlandse trucker fataal
Iemand nog wat van gf gehoord?
Ik dacht dat hij nog Nederlander isquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog Nederlander is
Maar als hem iets overkomen was had ik het intussen wel gehoord
en hij is uit 1963quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog Nederlander is
Maar als hem iets overkomen was had ik het intussen wel gehoord
Ik lees niks over een BBQ aan boord, dus het zal GF wel niet zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef JJH het volgende:
Belgische file wordt Nederlandse trucker fataal
Iemand nog wat van gf gehoord?
Dat wilde ik dus ook net typenquote:
Mijn 2-3 gaat gewoon uitkomenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:39 schreef JJH het volgende:
1-1 ondertussen.
Engelsen kwamen toch maar mooi voor.
Al riep ik dat ook van alle voorgaande uitslagen die ik voorspelde, en die klopten ook niet helemaalquote:
Ik keek net ff in de EK pool, ik sta verdeurie laatste in de subleague.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al riep ik dat ook van alle voorgaande uitslagen die ik voorspelde, en die klopten ook niet helemaal.
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al riep ik dat ook van alle voorgaande uitslagen die ik voorspelde, en die klopten ook niet helemaal.
Ik sta een-na-laatstequote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik keek net ff in de EK pool, ik sta verdeurie laatste in de subleague.
Ik heb drie winstpartijen staan ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]volgens mij pooled ook niemand dat nederland iets verliest
anders jinx je hetquote:
Maar het kan nog steeds hoor, alleen hebben ze het zichzelf alleen wel verdomde lastig gemaakt.quote:
ze hadden beter tegen ierland kunnen beginnen ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar het kan nog steeds hoor, alleen hebben ze het zichzelf alleen wel verdomde lastig gemaakt.
Maar daar zitten ze nou net niet bij in de poule.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hadden beter tegen ierland kunnen beginnen ofzoeerst n keertje winnen is goed voor de moraal
baal wel dat ik moet werken woensdagavondquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar daar zitten ze nou net niet bij in de poule.
"Op papier" hadden we al de zwakste van de poule als eerste te pakken.
En ach, Löwe zei al, hij had liever gezien dat we wonnen. Als het goed is zijn ze tot de tanden toe gemotiveerd straks tegen de Duitsers.
Ik ook, de laatste kan ik wel zien.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
baal wel dat ik moet werken woensdagavond
ik ga wel stug wat oranjes aantrekkenquote:
Meh, ik niet denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga wel stug wat oranjes aantrekken
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ikquote:
Ja nog 2 dagen daarna moet je naar je werk met je Oranje Sombrero , na winst op Duitslandquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ik
KGquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KSC raadsel: Wie heeft er wangetjes als een baby, oogjes als een hert en de glimlach van een engel?
Lief maar foutquote:
Ja hoi.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KSC raadsel: Wie heeft er wangetjes als een baby, oogjes als een hert en de glimlach van een engel?
quote:
Nee, jij hebt het lichaam van een boom, de handen van een gorilla en de voeten van een beerquote:
S. uit N.?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
wokquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kouder.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Bij jouw werk kán dat ookquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ik
En andersom? Oranje over je bedrijfskleding heen?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jouw werk kán dat ook.
Bij mijn werk niet. Ja ik kan een oranje t-shirt aandoen, war vervolgens nog 3 lagen bedrijfskleding overheen gaan
....
d-e, wok, rocknijn, barretje.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kouder.
En dan zou het geen KSC raadsel zijn
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij handelt met voorkennis.
Kennis die ik wel gezien had, maar alweer vergeten was.
Open.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |