Zo, mijn afspraak was gelukkig 5 minuten meer te laat dan mijquote:Op maandag 11 juni 2012 08:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kut, ik weet opeens weer waarom ik zo vroeg benIk heb half tien mn eerste afspraak staan. Nu moet ik nog gaan haasten ook
wel vermanend toegesproken neem ik aan?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo, mijn afspraak was gelukkig 5 minuten meer te laat dan mij
maar je kan alleen winnen door strijd. En dat ontbrak.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoezo?
het is een spelletje, niks meer en niks minder.
gewoon een spelletje.....
ja en?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar je kan alleen winnen door strijd. En dat ontbrak.
Woensdag is de wedstrijd later he?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhu. Woensdag staat de AH XL hier op het programma
Ook dan is de AH XL nog los hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Woensdag is de wedstrijd later he?
like kwart voor 9 ofzo
Dus mocht Nederland op 1 juli de beker omhoog houden juich jij niet?quote:
Om 10 uur pasquote:Op maandag 11 juni 2012 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaat die shit niet om 9 uur dicht ?
klopt helemaalquote:Op maandag 11 juni 2012 11:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus mocht Nederland op 1 juli de beker omhoog houden juich jij niet?
Het is immers maar een spelletje.
Ik haat het om laat boodschappen te doenquote:
Er ligt nog voor een week brood in mn vriezer dus dat heb ik niet meer nodigquote:Op maandag 11 juni 2012 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat het om laat boodschappen te doenvaak geen brood meer al garandeert elke winkel dat ze het wel hebben
Hier wil dat ook nog wel eens het geval zijn, 's avonds vis ik vaak achter het net.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat het om laat boodschappen te doenvaak geen brood meer al garandeert elke winkel dat ze het wel hebben
Zweterig regenpakken aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
Die buienradar..dat word nat-regen vanavond
Pffffrrrtttt.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Inkomen het volgende:
mijn voorjaarsschoonmaak is als seks met een vrouw - ik kom op plekjes waar ik al tijden niet meer ben geweest
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Inkomen het volgende:
mijn voorjaarsschoonmaak is als seks met een vrouw - ik kom op plekjes waar ik al tijden niet meer ben geweest
Lekker de winkel voor jezelf.quote:
Ik weiger ze te dragen. Ik heb een 'gewone' jas die waterdicht is, en voor de rest vind ik het prima. Droogt vanzelf.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou echt niet he?
regenpakken smerig
Uiteraard, zo kan je de studie niet beginnen natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 11:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
wel vermanend toegesproken neem ik aan?
maak je geen zorgen, woensdag verliezen ze met 2-0, dan nog gelijk spel tegen portugal en we kunnen weer gewoon doen met zijn allequote:Op maandag 11 juni 2012 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké, maar laat ik het niet merken hè?
Nephollander.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |