2-0? 20-0quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, woensdag verliezen ze met 2-0, dan nog gelijk spel tegen portugal en we kunnen weer gewoon doen met zijn alle
Ik doe ook best gewoon, behalve die krappe 2 uur die Nederland moet spelen (en eventueel nog wat langer daarna als ze gewonnen hebbenm of verloren. Maar dat komt dan door het bier.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, woensdag verliezen ze met 2-0, dan nog gelijk spel tegen portugal en we kunnen weer gewoon doen met zijn alle
Zoals jezelf als je aan het douchen bent?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:20 schreef Inkomen het volgende:
hé, er kunnen ook dingen ónder je doucheknop leven
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:20 schreef Inkomen het volgende:
Guus komt niet meer naar huusquote:Op maandag 11 juni 2012 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Over Hollands Glorie gesproken, ik lees net dat Alexander Curly overleden is.
ik leef niet onder de douche, ik verkeer dan in een transcendente staatquote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zoals jezelf als je aan het douchen bent?
HUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 11 juni 2012 12:20 schreef Inkomen het volgende:
Ik ben LovelyLady en ben ... jaar oud en doe een paard na?quote:
Pleurt opquote:Op maandag 11 juni 2012 12:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben LovelyLady en ben ... jaar oud en doe een paard na?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een onderschrift
BOOBIESSSSSSSSSSSSS
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 12:38:38 ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind haar krom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een onderschrift
BOOBIESSSSSSSSSSSSS![]()
Ze lijkt op die chick uit Buffy/Angel (Cordelia)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een onderschrift
BOOBIESSSSSSSSSSSSSYou sound reasonable...Time to up my medication.
Dus nu kun je nog meer WOGgen?quote:
Eigenlijk zouden ze gewoon altijd open moeten zijn. Lijkt me de doorstroming enkel ten goede komen en meer verspreide belasting van het asfalt dus minder slijtage.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:44 schreef JJH het volgende:
Ik heb hier RTL7 aan staan. Itempje over de spitsstrook, prima want veel mensen vinden dat eng ofzo.
Ze sloot alleen af met de zin. "Spitsstroken zijn alleen niet altijd open omdat dit meer uitstoot en geluidsoverlast oplevert."
Hoe de neuk kan een auto die een baantje verder naar rechts rijd meer herrie maken en meer uitstoten.__!
Dat mens is niet slim, maar de redactie die erachter zit moet zich ook in een hoekje diep gaan zitten schamen!
Vaak zijn die baantjes smaller, of moet er een vluchtstrook worden opgegeven. En het heeft 9 van de 10 keer als gevolg dat de maximum snelheid naar beneden gaat. Hier in de stad op a28 ook, normaalgesproken 2baans max 100. En als de spitsstrook op is, is het 3x en max 80.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon altijd open moeten zijn. Lijkt me de doorstroming enkel ten goede komen en meer verspreide belasting van het asfalt dus minder slijtage.
Aardbei.quote:
Omdat je het niet hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik drink echt te weinig melk, staat nu nog melk in de koelkast met THT 03-06.
Zo maar even weggooien, waarom heb ik nu dus wel zin in melk
Ik moet de binnenkant van mijn taxi ook echt weer een keer aanpakken, dashboard en al het andere plastic kan wel een sopje gebruiken.quote:
Heb zelfs de voorstoelen even met Dasty ingespoten en met een handdoek "schoon" gewrevenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Aardbei.
[..]
Omdat je het niet hebt.
[..]
Ik moet de binnenkant van mijn taxi ook echt weer een keer aanpakken, dashboard en al het andere plastic kan wel een sopje gebruiken.
Dat gaat goed hè?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb zelfs de voorstoelen even met Dasty ingespoten en met een handdoek "schoon" gewreven
ik neem geen risico's dus allebeiquote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan woon jij best klein, of had een grote niesbui.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan woon jij best klein, of had een grote niesbui.
Ik hoop dat het nog lang in de handel blijftquote:Op maandag 11 juni 2012 12:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat goed hè?
Ik weet niet wie het heeft uitgevonden, en wat er in zit, maar goed spul.
even de hogedrukspuit erdoorquote:Op maandag 11 juni 2012 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet de binnenkant van mijn taxi ook echt weer een keer aanpakken, dashboard en al het andere plastic kan wel een sopje gebruiken.
Ik denk dat als het uit de handel genomen word, alle wibra's compleet gesloopt gaan worden door hordes boze huisvrouwen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog lang in de handel blijft
Ik heb 2 kopjes op. Genoeg voor vandaagquote:Op maandag 11 juni 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
Ik heb heul nog geen koffie op.
[..]
Ik denk dat als het uit de handel genomen word, alle wibra's compleet gesloopt gaan worden door hordes boze huisvrouwen.
Nou sorry jongens, maar met die zonnebrillen kunnen jullie het echt vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een onderschrift
BOOBIESSSSSSSSSSSSS![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Nee, jij bent het braafste jongetje van de klas het kantoorquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef JJH het volgende:
Ik ga maar eens even in de benen komen, anders zit ik hier over een half uur nog.
Tot later.
quote:
eindelijk rust op FBquote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef JJH het volgende:
Ik ga maar eens even in de benen komen, anders zit ik hier over een half uur nog.
Tot later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |