Euhm, ik geloof dat we met een kleine 4 uur over waren.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een bazenboot jaMaar dan heb je geen overnachting op de boot neem ik aan. Dat stuk is in afstand nog geen kwart van onze boottrocht en hij gaat knoerthard
![]()
Denk dat je dan met een uurtje of 3 wel aan de overkant bent?
Ja, maar niet met de auto, en lopend was het nog wel een stuk.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh in Oslo kan dat welVeel mensen doen dat ook wel. Gewoon weer even terug de stad in.
Succes met de laatste loodjes...quote:Op maandag 11 juni 2012 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
nu echt mn aller aller laatste les gehad op school, voelt raarnooit meer in n klas zitten. verder moet ik nu alles alleen doen,scriptie presenteren en verdedigen enzo. maar komt goed
hoop ik
oh en hoi allemaal
Kaap ben ik geweest, en dat vind ik wel prima zo. Maar alles onder Trondheim wil ik nog wel een keer naar toe terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil nog weleens een keertje daarheen, maar dan gewoon met de trein in 40 uur naar Narvik (dat kan namelijk, hiervandaan) en dan met de tuttifrutti naar de Noordkaap, vliegen naar Svalbard en dan weer terug. Gewoon om (weer) mijn noordelijkheidsrecord te verbeteren
![]()
LDG'tjequote:Op maandag 11 juni 2012 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
nu echt mn aller aller laatste les gehad op school, voelt raarnooit meer in n klas zitten. verder moet ik nu alles alleen doen,scriptie presenteren en verdedigen enzo. maar komt goed
hoop ik
oh en hoi allemaal
Poesquote:
Ja eigenlijk is het ook een beetje onzin ook. Boven trondheim wordt het niet NOG mooier meer of zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Kaap ben ik geweest, en dat vind ik wel prima zo. Maar alles onder Trondheim wil ik nog wel een keer naar toe terug.
Grootste stuk van Noorwegen en het minste geweest.
Op de Lofoten nog wel een beetje.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het ook een beetje onzin ook. Boven trondheim wordt het niet NOG mooier meer of zo.
ja vetquote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje![]()
![]()
Das wel apart ja.
Hoe was je experimentele theaterdingie van gister?
dankjewelquote:
Niet aan denken gewoon je best doen en dan komt het goedquote:Op maandag 11 juni 2012 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dankjewel
ik vind ze maar eng.. wat nou als ik het toch ineens niet haal ofzo
Weet je gelijk wie geen goedendag meer hoeft te zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
super lullig zeg, mijn zus start dr eigen bedrijfje op en ik doe dr reclame en huisstijl.
ze maakt zelf bepaalde dingen.. probeer het te verspreidden op fb.
en wat doet een oude buuf van ons. kopieert gewoon het idee en gaat mij dan een berichtje sturen '' ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb je zus na gedaan en heb ook xxx gemaakt en ik geef die gratis weg'' :S oke fijn... je kan het niet tegen houden dat mensen het namaken, maar moeten ze je dat dan ook meteen komen inwrijven? beetje aso hoor.
das dan nogwel de vrouw van de domineequote:Op maandag 11 juni 2012 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je gelijk wie geen goedendag meer hoeft te zeggen.
Tering hé.....
Whoah, da klinkt wel tofquote:Op maandag 11 juni 2012 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja vetmet allemaal vuur en ontploffingen enzo. Had t niet zo groots verwacht
Maar niet even naar maastricht willen komenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil nog weleens een keertje daarheen, maar dan gewoon met de trein in 40 uur naar Narvik (dat kan namelijk, hiervandaan) en dan met de tuttifrutti naar de Noordkaap, vliegen naar Svalbard en dan weer terug. Gewoon om (weer) mijn noordelijkheidsrecord te verbeteren
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar niet even naar maastricht willen komenik wil wel naar Maastricht komen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wacht![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar niet even naar maastricht willen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Klopt hier ook, maar niet meer dan een paar druppiesquote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef DaMart het volgende:
Het werd trouwens donker in Leiden 40 minuten geleden.
[ afbeelding ]
best wel ja.. :Squote:
Dat was vanmiddag bij ons.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef DaMart het volgende:
Het werd trouwens donker in Leiden 40 minuten geleden.
[ afbeelding ]
Voor jou ist niet verquote:Op maandag 11 juni 2012 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil wel naar Maastricht komen hoor
oh wacht
Toen we tussen Alphen en Leiden reden, kon je het in de verte ook zien flitsen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja het ziet er slecht uit op de Buienradar idd. En ik moet nog de deur uit vanavond
Mwah, dat weet ik zo net nog niet hoor. Engels elftal is een zootje, Coach is pas vijf weken aan het werk en heeft nog maar twee wedstrijden op zijn naam staan.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frankrijk gaat nu ingemaakt worden door Engeland, toch?
Het heeft vanmiddag even heel vorozichtig gedruppeld, niet meer dan dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
hier valt het al een uur met bakken uit de hemel en met onweer
Ingemaakt is een groot woord, zie ik. Ik heb 2-3 voorspeld, en ik gun die Fransen wel een snelle aftocht, want het zijn Fransenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik zo net nog niet hoor. Engels elftal is een zootje, Coach is pas vijf weken aan het werk en heeft nog maar twee wedstrijden op zijn naam staan.
Later flesquote:
Oh noesquote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef JJH het volgende:
Belgische file wordt Nederlandse trucker fataal
Iemand nog wat van gf gehoord?
Ik dacht dat hij nog Nederlander isquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog Nederlander is
Maar als hem iets overkomen was had ik het intussen wel gehoord
en hij is uit 1963quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog Nederlander is
Maar als hem iets overkomen was had ik het intussen wel gehoord
Ik lees niks over een BBQ aan boord, dus het zal GF wel niet zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef JJH het volgende:
Belgische file wordt Nederlandse trucker fataal
Iemand nog wat van gf gehoord?
Dat wilde ik dus ook net typenquote:
Mijn 2-3 gaat gewoon uitkomenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:39 schreef JJH het volgende:
1-1 ondertussen.
Engelsen kwamen toch maar mooi voor.
Al riep ik dat ook van alle voorgaande uitslagen die ik voorspelde, en die klopten ook niet helemaalquote:
Ik keek net ff in de EK pool, ik sta verdeurie laatste in de subleague.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al riep ik dat ook van alle voorgaande uitslagen die ik voorspelde, en die klopten ook niet helemaal.
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al riep ik dat ook van alle voorgaande uitslagen die ik voorspelde, en die klopten ook niet helemaal.
Ik sta een-na-laatstequote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik keek net ff in de EK pool, ik sta verdeurie laatste in de subleague.
Ik heb drie winstpartijen staan ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]volgens mij pooled ook niemand dat nederland iets verliest
anders jinx je hetquote:
Maar het kan nog steeds hoor, alleen hebben ze het zichzelf alleen wel verdomde lastig gemaakt.quote:
ze hadden beter tegen ierland kunnen beginnen ofzoquote:Op maandag 11 juni 2012 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar het kan nog steeds hoor, alleen hebben ze het zichzelf alleen wel verdomde lastig gemaakt.
Maar daar zitten ze nou net niet bij in de poule.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hadden beter tegen ierland kunnen beginnen ofzoeerst n keertje winnen is goed voor de moraal
baal wel dat ik moet werken woensdagavondquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar daar zitten ze nou net niet bij in de poule.
"Op papier" hadden we al de zwakste van de poule als eerste te pakken.
En ach, Löwe zei al, hij had liever gezien dat we wonnen. Als het goed is zijn ze tot de tanden toe gemotiveerd straks tegen de Duitsers.
Ik ook, de laatste kan ik wel zien.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
baal wel dat ik moet werken woensdagavond
ik ga wel stug wat oranjes aantrekkenquote:
Meh, ik niet denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga wel stug wat oranjes aantrekken
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ikquote:
Ja nog 2 dagen daarna moet je naar je werk met je Oranje Sombrero , na winst op Duitslandquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ik
KGquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KSC raadsel: Wie heeft er wangetjes als een baby, oogjes als een hert en de glimlach van een engel?
Lief maar foutquote:
Ja hoi.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KSC raadsel: Wie heeft er wangetjes als een baby, oogjes als een hert en de glimlach van een engel?
quote:
Nee, jij hebt het lichaam van een boom, de handen van een gorilla en de voeten van een beerquote:
S. uit N.?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
wokquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kouder.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Bij jouw werk kán dat ookquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ik
En andersom? Oranje over je bedrijfskleding heen?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jouw werk kán dat ook.
Bij mijn werk niet. Ja ik kan een oranje t-shirt aandoen, war vervolgens nog 3 lagen bedrijfskleding overheen gaan
....
d-e, wok, rocknijn, barretje.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kouder.
En dan zou het geen KSC raadsel zijn
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij handelt met voorkennis.
Kennis die ik wel gezien had, maar alweer vergeten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |