Ja nog 2 dagen daarna moet je naar je werk met je Oranje Sombrero , na winst op Duitslandquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ik
KGquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KSC raadsel: Wie heeft er wangetjes als een baby, oogjes als een hert en de glimlach van een engel?
Lief maar foutquote:
Ja hoi.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KSC raadsel: Wie heeft er wangetjes als een baby, oogjes als een hert en de glimlach van een engel?
quote:
Nee, jij hebt het lichaam van een boom, de handen van een gorilla en de voeten van een beerquote:
S. uit N.?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
wokquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kouder.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Bij jouw werk kán dat ookquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan prima naar mn werk met mn oranje hoedje vind ik
En andersom? Oranje over je bedrijfskleding heen?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jouw werk kán dat ook.
Bij mijn werk niet. Ja ik kan een oranje t-shirt aandoen, war vervolgens nog 3 lagen bedrijfskleding overheen gaan
....
d-e, wok, rocknijn, barretje.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kouder.
En dan zou het geen KSC raadsel zijn
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij handelt met voorkennis.
Kennis die ik wel gezien had, maar alweer vergeten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |