Je hebt nog twee weken hequote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ok... uhm. Dan denk ik nog even na want voor zover het er nu uitziet kan ik nog echt geen 20 minuten lopen
idd wat Mart zegt, met 1 auto rijden ofzo en de rest lopenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt nog twee weken he.
En we kunnen altijd nog iets met een mouw en aanpassen etc enz.
Llquote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef Ladylike het volgende:
Ik wens jullie iig veel zon toe!
Zon en strand![]()
Jep. Maar een dag werken waarbij ik redelijk veel zit is al met moeite te doen, t is nu zeker anderhalve week geleden dat ik hem verzwikt heb. En sowieso is lopen over zand een stuk zwaarder dan steen dus daar moet je ook nog rekening mee houden. Hij is nu weer wat dikkigquote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt nog twee weken he.
En we kunnen altijd nog iets met een mouw en aanpassen etc enz.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook even afhankelijk van het weer he. Als het regent, dan slaan we het strand wel over.
Maar ik begreep dat je op een deel van het strand mag barbecueėn, alleen heb ik dat gedeelte vandaag nog niet gevonden. Maar bij goed weer is dat misschien wel leuk. Of reserveren bij een strandtent, maar dan moet je rekenen op 25 a 30 euro p.p. exclusief drankjes, en ik denk niet dat iedereen dat zal kunnen missen.
En als het in ieder geval droog is, dan kunnen we gewoon op een terras gaan zitten, natuurlijk.
Topquote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga echt niet 20 minuten in de zon lopen
DE.. je mag wel met ons in de auto hoor
We lenen wel zo'n ding voor je:quote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. Maar een dag werken waarbij ik redelijk veel zit is al met moeite te doen, t is nu zeker anderhalve week geleden dat ik hem verzwikt heb. En sowieso is lopen over zand een stuk zwaarder dan steen dus daar moet je ook nog rekening mee houden. Hij is nu weer wat dikkig
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
kijk, voor ieder probleem is een oplossingquote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
We lenen wel zo'n ding voor je:
[ afbeelding ].
Hahahaaaaaaa ja is ook goedquote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
We lenen wel zo'n ding voor je:
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Niets, alleen maar liefde en begripquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Snob![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tsjaaa..
alleen hoe je terug komt is de volgende vraag.. wij vertrekken rond hal 6 al weer
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik HAAT het om bezweet en plakkerig en stinkend bij het strand aan te komenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niets, alleen maar liefde en begrip![]()
avondplannen?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsjaaa..
alleen hoe je terug komt is de volgende vraag.. wij vertrekken rond hal 6 al weer
Niet met ons, blijkbaarquote:
Ik ga wel heel zielig doen en laat mij terugrollen in de rolstoel. Het is toch "maar 20 minuten lopenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsjaaa..
Je moet ook niet hard lopenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik HAAT het om bezweet en plakkerig en stinkend bij het strand aan te komen
Terug is wel bergop hequote:Op maandag 11 juni 2012 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga wel heel zielig doen en laat mij terugrollen in de rolstoel. Het is toch "maar 20 minuten lopen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |