Dat dacht ik, ik dubbelcheck of dat inderdaad zo is, is inderdaad zo, post topic, staat er toch #46.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:41 schreef megamandy het volgende:
[..]Dank je wel voor die app. Die zocht ik inderdaad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze? TV Forecast, hele fijne app voor series uit de USA en UK.
Je kunt zelf de serie zoeken die je wilt en toevoegen aan de lijst.
Damned, ik zie nu pas dat dat een iPhone is. Ik heb Android.![]()
Nou ja, bedankt voor de moeite. Ik kijk zelf wel ff in android market.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Jaqen is ook een bijpersoon he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef Khaleesi het volgende:
Wat die Emmy's/Golden Globes/Whatevers betreft: Peter Dinklage is 1 van de weinigen die echt in aanmerking kwam/komt/zal komen. Simpelweg omdat hij er echt uitspringt en lekker wat screentime krijgt. Combi van skills en genoeg ruimte om het te showen.
Tywin/Charles Dance is natuurlijk wel een boss en alles, maar slechts een bijfiguur.
Persoonlijk zou ik een prijs geven aan Varys en Baelish voor hun vermakelijke verbale duels, zo scherp, venijnig maar toch beleefd, dat zie je niet vaak
[EDIT] Vergeet bovenstaand, geef hem maar aan die vent die Jaqen speelt!![]()
Nix fatsoenlijks te vinden in de playstorequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dank je wel voor die app. Die zocht ik inderdaad...
Damned, ik zie nu pas dat dat een iPhone is. Ik heb Android.![]()
Nou ja, bedankt voor de moeite. Ik kijk zelf wel ff in android market.
Bummer...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Nix fatsoenlijks te vinden in de playstoreHeb de 2 populairste geprobeerd, maar was nix
Welke scene?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Khaleesi het volgende:
The dude who got farted at on GoTWie kent hem niet?
Gelukkig heeft ie zijn welverdiende 15 minutes of fame gekregen:
http://warmingglow.uproxx(...)uestions-about-farts
[ afbeelding ]
Die twee guards die aan het begin van een aflevering aan het geinen zijn en bespreken wie de sterkste knight van het kingdom is. En dan doet de ene alsof hij iets hoort, gaan ze aandachtig luisteren en dan laat hij een mega scheet. En daarna scheurt Grey Wind hun de strot uit en komen Robb en z'n matties aanrijden terwijl ze "King in the North" schreeuwenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dit, kan me het ook absoluut niet herinneren.
Ah. Dus een van die twee guards?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die twee guards die aan het begin van een aflevering aan het geinen zijn en bespreken wie de sterkste knight van het kingdom is. En dan doet de ene alsof hij iets hoort, gaan ze aandachtig luisteren en dan laat hij een mega scheet. En daarna scheurt Grey Wind hun de strot uit en komen Robb en z'n matties aanrijden terwijl ze "King in the North" schreeuwen
Ja, dat ligt inderdaad helemaal aan de acteur.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Jack Gleeson was de beste acteur dit seizoen. Als iedereen je zo intens haat dan doe je het verdomd goed.
Oh en Lena Headey.
Zo truequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
En voor iedereen die niet weet wie wie is:
http://www.collegehumor.c(...)thrones-character-is
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
Wie waar hoe?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest gniffelen om Tonksquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik dacht omdat FOK! user, blijkt het een Harry Potter karakter te zijnquote:
Die zij speelt dus he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik dacht omdat FOK! user, blijkt het een Harry Potter karakter te zijn
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:20 schreef Pek het volgende:
Jaja, ik snap hem![]()
Nog nooit iets gelezen of gezien van Harry, dus het was nieuw voor me.
quote:
Harry is dus een soort Bran maar dan met een brilletje?quote:
Inderdaad, het was me ook niet eerder opgevallen trouwens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik dacht omdat FOK! user, blijkt het een Harry Potter karakter te zijn
Ze zei dat hij zei dat danearys nooit levend uit de toren zou komenquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:37 schreef schijffie het volgende:
Waarom sloot "dragon girl" haar hulpje (Irri gok ik) op in de kluis samen met de koning van Qarth? Ik snap dat ze met hem in bed lag. Maar ze deed het toch om haar te helpen? (dat zei ze in ieder geval)
Gebrek aan vertrouwen in haar Khaleesi?
If you're having maid problems, I feel bad for you son, I got 3 dragons and that bitch aint one.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:50 schreef schijffie het volgende:
Now i ain't saying she's a golddigger, but she ain't messing with no broke... oh ja, dat was die wel.
geript van:quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Jup. Irri stierf samen met enkele andere leden van haar khalassar in de 'raid' van Xaro's mensen in het verblijf van Dany. Ik denk dat Danaerys daarom ook zo 'streng' was - Doreah heeft niet onschuldig geholpen, maar het bloed van Dany's vrienden aan haar handen.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef Sloggi het volgende:
Doreah, is die in het boek niet al gestorven in de Red Waste? Of was dat een van de andere dames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel hard een spoiler naar hem schreeuwenquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:14 schreef Pek het volgende:
HumorZit ik hier om 01:12 uur op m'n zolderkamertje met het klapraam open (wat een weer ineens!) hoor ik buiten iemand het intro van GoT fluiten
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef Klauz het volgende:
[..]
heel hard een spoiler naar hem schreeuwen
Vooral zonde van Cersei, goede actrice was hetquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:10 schreef maurisioo het volgende:
Wat een mooie aflevering! Alleen jammer dat alle Lannisters afgeslacht werden.
Bronn wordt koning.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef Funzel het volgende:
Kan vanavond pas de aflevering kijken. Echt zo lastig om de psoilers te ontwijken, zeker als je weet waar je moet zoeken.
Belachelijk eigenlijk als je je bedenkt dat ze die draken ook gewoon op de Thunderbirds manier hadden kunnen besturen, scheelt stevig in de kosten...quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
Tsja, CGI. We moeten er maar mee leven. Na films gaan ze nu ook series ermee lastigvallen
Ach, over een aantal jaar is het aardig wat cheaper en zie je het verschil niet meer tussen echt en nep.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
Tsja, CGI. We moeten er maar mee leven. Na films gaan ze nu ook series ermee lastigvallen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:56 schreef ems. het volgende:
Ja, nog even volhouden. Ik heb ook al genoeg CGI gezien die niet storend opviel, maar dat was inderdaad weggelegd voor de echt hoge budgetjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ach, over een aantal jaar is het aardig wat cheaper en zie je het verschil niet meer tussen echt en nep.
Oh nee hoor. In GoT vind ik het er wel ok uitzien dus hou je panty's aan. Maar ik vind CGI, tenzij er miljoenen aan is besteed, over het algemeen gewoon wat storend. Mede omdat het nog in een tamelijk vroeg stadium van ontwikkeling is en er gewoon heel nep uitziet. Met statische achtergronden en sets ziet het er prima uit, maar zodra ze een draakje moeten renderen ziet het er meteen een beetje opgeplakt uit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Not sure if trolling or not. Dus jij klaagt nu over de mooie animaties die ze er in stoppen? Terug naar de kleimodellen zeker ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Grapjurk
Klopt, ze hadden echte draken moeten inhuren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:17 schreef arucard het volgende:
Ben ook geen liefhebber van CGI, het komt niet 'echt' over, hoe mooi het ook is gedaan.
Jup, helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden echte draken moeten inhuren.
Vooral de animatie en interactie met acteurs is lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, nog even volhouden. Ik heb ook al genoeg CGI gezien die niet storend opviel, maar dat was inderdaad weggelegd voor de echt hoge budgetjes.
[..]
Oh nee hoor. In GoT vind ik het er wel ok uitzien dus hou je panty's aan. Maar ik vind CGI, tenzij er miljoenen aan is besteed, over het algemeen gewoon wat storend. Mede omdat het nog in een tamelijk vroeg stadium van ontwikkeling is en er gewoon heel nep uitziet. Met statische achtergronden en sets ziet het er prima uit, maar zodra ze een draakje moeten renderen ziet het er meteen een beetje opgeplakt uit.
Op zich niet geheel onlogisch natuurlijk, gezien de bastard of bolton door Robb zelf daarheen is gestuurd. Je zou bijna gaan denken dat die Bolton's niet helemaal te vertrouwen zijn!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:08 schreef Khaleesi het volgende:
Dit is nog niet toegelicht, maar er wordt gespeculeerd dat de Boltons hierachter zitten....
Meer uitleg zal wel volgen komend seizoen
Ze sloegen hem neer, complimenteerden hem nog even op de mooie speech, en zeiden toen ''lets bring him home''.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar wat ik nu niet begrijp is wat er nou gebeurd is met Winterfell. Ze sloegen Theon neer, vertrokken, waarna zij *denk ik* zelf terug gingen en Theon bij de Starktroepen achter lieten. Hoezo staat Winterfell nu in brand?
En die 500 mannen van Stark waren bang voor die 20 mensen van Theon?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ze sloegen hem neer, complimenteerden hem nog even op de mooie speech, en zeiden toen ''lets bring him home''.
En dat in brand is vrij standaard als je een plek verlaat. Niets overlaten voor de vijand.
Grotere kans is dat zij het gedaan hebben, het waren strikt gezien namelijk geen Stark mannen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En die 500 mannen van Stark waren bang voor die 20 mensen van Theon?
"The only way to keep the small folk loyal is to make certain they fear you more than the enemy. Remember that..."quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:14 schreef planethugo het volgende:
t zit robb ook niet mee dan, eerst zijn beste vriend die zegt dat hij zijn papa gaat ompraten om robb te helpen en die vervolgens zelf winterfell inneemt. En dan een andere vertrouweling erheen sturen om die bezetter te verjagen en die vertrouweling zet dan vervolgens de stad gewoon in de fik.
Of zouden die zich tegen Robb gekeerd hebben toen ze hoorde van het huwelijk en dus de schending van eerdere afspraken?
Ik dacht hetzelfde, die Luwin had Theon verteld dat hij een aantal geheime ontsnappingsroutes wist, wellicht had hij die dus verteld en Theon vervolgens aan die 1e man van hem.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:37 schreef Snoos het volgende:
Ik denk dat de 20 man dat hebben gedaan. Is zoals eerder gezegd een bekende tactiek.
Weg gaan en afbranden.
Hierdoor heb je een een veiligere terugtocht gezien de vijand geen voorraden zoals eten kan gebruiken uit het dorp.
En het creëert chaos.
Dan moeten anderen het gedaan hebben jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef planethugo het volgende:
maar dan verklaart het nog niet dat er vervolgens niemand te bekennen is behalve wat lijken. Denk niet dat als iemand zegt: geef je leider over en we sparen jullie dat dan geaccepteerd wordt dat je dan wel de stad fikkend achterlaat.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:13 schreef Khaleesi het volgende:
Met GRRM weet je het maar nooit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:46 schreef Snoos het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)et/9200000002311711/
die ?
Karstark.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:15 schreef Khaleesi het volgende:
Natuurlijk is er ook altijd nog die dude wiens zoon vermoord werd door de Kingslayer en die vervolgens geen wraak mocht nemen omdat Cat anders haar dochters nooit terug zou krijgen...
Hoe heette die kerel ook weer?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:46 schreef Snoos het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)et/9200000002311711/
die ?
Ga jij inderdaad nog maar eventjes teruglezenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef pfaf het volgende:
De ondergang van Winterfell vond ik wel wat vreemd. Is dit nu gedaan door die 20 Iron-Island men? En waar is de complete bevolking, ze zullen toch niet iedereen behalve één oude vent afmaken?
Maar Robb had de Ironborn een vrijgeleide beloofd in ruil voor Theon en daar leken ze zich aan te houden door Theon te grazen te nemen. Het lijkt me dan niet slim om zijn stad dorp/kasteelquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:37 schreef Snoos het volgende:
Ik denk dat de 20 man dat hebben gedaan. Is zoals eerder gezegd een bekende tactiek.
Weg gaan en afbranden.
Hierdoor heb je een een veiligere terugtocht gezien de vijand geen voorraden zoals eten kan gebruiken uit het dorp.
En het creëert chaos.
Winterfell is geen stad he, het is een enorm kasteel, met daar vlakbij een klein dorpje, Winter Town, dat zomers grotendeels verlaten is. Veel grote steden zijn er helemaal niet in Westeros.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:14 schreef planethugo het volgende:
t zit robb ook niet mee dan, eerst zijn beste vriend die zegt dat hij zijn papa gaat ompraten om robb te helpen en die vervolgens zelf winterfell inneemt. En dan een andere vertrouweling erheen sturen om die bezetter te verjagen en die vertrouweling zet dan vervolgens de stad gewoon in de fik.
Rickard Karstarkquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:15 schreef Khaleesi het volgende:
Natuurlijk is er ook altijd nog die dude wiens zoon vermoord werd door de Kingslayer en die vervolgens geen wraak mocht nemen omdat Cat anders haar dochters nooit terug zou krijgen...
Hoe heette die kerel ook weer?
Bravos net als die dansleraarquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef xzaz het volgende:
Who the fck is die gast van Arya, ze stond wel ff te kijken. Waar zei hij dat hij vandaan kwam?
Braavos.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef xzaz het volgende:
Who the fck is die gast van Arya, ze stond wel ff te kijken. Waar zei hij dat hij vandaan kwam?
Wie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef xzaz het volgende:
Is het al in de serie bekend waarom hij uberhaupt gevangen was genomen?
Nee, maar ik denk voor moordquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef xzaz het volgende:
Nee, hij is een Faceless men.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:36 schreef xzaz het volgende:
Interessant persoon is het in deze serie, naar mijn idee de leukste verhaallijn.
ff opnieuw gekeken: Jaqen is dead> nieuw persoon thafuq
Nope, heeft de schrijver ontkracht in een interview, Syrio is gewoon dood.quote:
wat een spoileraar die GRRMquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nope, heeft de schrijver ontkracht in een interview, Syrio is gewoon dood.
Leuke naam, thafuq. Past wel bij die rotkopquote:
Whuuuut dit is gewoon verrot...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee, hij vond het wel duidelijk wat er met Syrio was gebeurt en kon niet begrijpen dat mensen hem nog levend achten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef Kirov het volgende:
[..]
Was hij niet opgepakt als "rebel"?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef xzaz het volgende:
Het is pas duidelijk als ik het kan zien en dat was niet het geval. dat had Sjors ook kunnen bedenkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, hij vond het wel duidelijk wat er met Syrio was gebeurt en kon niet begrijpen dat mensen hem nog levend achten.
"Jaqen H'ghar is dead"quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, hij vond het wel duidelijk wat er met Syrio was gebeurt en kon niet begrijpen dat mensen hem nog levend achten.
quote:
Nee, dat is wat Jaqen zelf zei voordat hij zijn gezicht veranderde. Als in, identiteit Jaqen is dood, nu ben ik iemand anders. Oftewel, wellicht was het ook metaforisch voor Syrio...quote:
O sorry ik haal ff twee personen door elkaar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:06 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Nee, dat is wat Jaqen zelf zei voordat hij zijn gezicht veranderde. Als in, identiteit Jaqen is dood, nu ben ik iemand anders. Oftewel, wellicht was het ook metaforisch voor Syrio...
quote:
http://www.vkmag.com/magazine/simpsons_game_of_thrones_intro/quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
O sorry ik haal ff twee personen door elkaar.
Trouwens:
The Couch, hij blijft leukquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:25 schreef Klauz het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/simpsons_game_of_thrones_intro/
Je hoopte gewoon dat hij nog leefde omdat dit 1 van de leukste characters was van de serie. Ergens had ik hetzelfde.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Whuuuut dit is gewoon verrot...![]()
Ik dacht dat ze de scene expres open hadden gelaten.
Je hoorde Syrio (gebroken houten zwaard) en die Kings Guard (ijzeren zwaard) in de verte doorvechten en op het eind hoorde je duidelijk een ijzeren zwaard neerkletteren waarna het verstilde...
Ik zou zweren dat Syrio gewonnen had... (hoe onwaarschijnlijk ook met zwaardstompje)Lekker dit...
![]()
[EDIT] Heb het nog eens bekeken, gekletter komt van ander gevecht...![]()
Hij wordt ook met het seizoen beter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hoopte gewoon dat hij nog leefde omdat dit 1 van de leukste characters was van de serie. Ergens had ik hetzelfde.
[offtopic] Ik wil ff diegenen bedankend ie me op bad breaking hebben gewezen, ik vond het verhaal maar mager klinken en de pilot maar raar maar nu ben ik werkelijk verslaafd eraan, gewoon erg leuke serie [/offtopic]
Ja ik wil jullie ook bedanken, super serie! Het is mij hier ook aangeraden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[offtopic] Ik wil ff diegenen bedankend ie me op bad breaking hebben gewezen, ik vond het verhaal maar mager klinken en de pilot maar raar maar nu ben ik werkelijk verslaafd eraan, gewoon erg leuke serie [/offtopic]
Ja je moet gewoon effe door die zure familie en buren van hem heenbijten, en dan komt het goed!quote:
Zou een mooie wending zijn, dat hij haar stiekem al vanaf het begin begeleid tot....quote:
De retard, really?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef benx het volgende:
Dit toch wel de baas der bazen in Breaking Bad:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef truedestiny het volgende:
Ik wou net naakt foto's neer zetten van Khaleesi en Cersei. Maar dit is duidelijk niet het goede topic.
Je hebt mijn toestemming.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef truedestiny het volgende:
Ik wou net naakt foto's neer zetten van Khaleesi en Cersei. Maar dit is duidelijk niet het goede topic.
Already had those...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef truedestiny het volgende:
De retard ja, goeie acteur kut.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef Pek het volgende:
[..]
De retard, really?![]()
Er is trouwens een Breaking Bad topic, dus tief een eind op please
Ja die natuurlijk ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar Bryan Cranston is echt wel baziger.
He can cookquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar Bryan Cranston is echt wel baziger.
Neuh, hij is zo geborenquote:
Half in de eerste episode. Een kwart eigenlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Cersei is bij mijn weten niet naakt in de serie geweest? Maar ik ben benieuwd naar de naaktpics van haar. Dus kom maar op.
Weet geen goede site, maar ik weet wel wat mijn favoriete quote (+ scene) is van 2 seizoenen GoTquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef Duuc-nl het volgende:
Iemand link naar site met alle quotes?
wil ze niet vergeten het komende jaar
Kleine tietjes, tepels als antennes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Cersei is bij mijn weten niet naakt in de serie geweest? Maar ik ben benieuwd naar de naaktpics van haar. Dus kom maar op.
Past ook niet denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Weet geen goede site, maar ik weet wel wat mijn favoriete quote (+ scene) is van 2 seizoenen GoT
[ afbeelding ]
You might be disappointed by the result. Storms come and go, the waves crash overhead, the big fish eat the little fish, and I keep on paddling.
![]()
![]()
![]()
En is niet eens TT geweest
![]()
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Half in de eerste episode. Een kwart eigenlijk
Splits die quote in 2 of 3 delen en verdeel het over 2 of 3 achereenvolgende topicjesquote:
Wel een puike inderdaad.quote:
Mits je familie bent.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:21 schreef VeX- het volgende:
Cersei![]()
Heerlijk zo'n ijskoningin. Die laat je volgens mij wel alle hoeken van het bed zien.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik gebruik geen app maar de site http://followmy.tv
Ze had beter gecast kunnen worden ja. Maar ze zet het wel redelijk neer. In het boek vind ik haar sowieso sympathieker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:02 schreef Khaleesi het volgende:
Ik had trouwens ook een minst favoriete quote van 2 seizoenen GoT:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt vreselijk die Cat, dat toontje...
Daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:02 schreef Zenato het volgende:
Ik kan niet meer slapen vandaag, dat hoofd van die dode staat nu in mijn geheugen geschrift.
Ik vind haar in het boek ook al zo irritant. De hoofdstukken met haar sla ik het liefste over.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze had beter gecast kunnen worden ja. Maar ze zet het wel redelijk neer. In het boek vind ik haar sowieso sympathieker.
[..]
Daar heb ik ook last van
Die quote was juist geweldig, en ze heeft ook gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:02 schreef Khaleesi het volgende:
En deze als runnerup:
WHERE ARE MY DRAGONS??![]()
[ afbeelding ]
Sweet dreams![]()
![]()
ja het is bij mij ook een flinke lijst inderdaad... Ik gebruikte eerst tvcountdown, maar die deed het niet meer goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]bedankt voor deze btw. Net ook maar even een accountje aangemaakt. Zo kom je er btw wel achter hoeveel series je eigenlijk volgt
Uuh.... Foutje bedankt!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef dimmak het volgende:
Mensen die Breaking Bad, Badbreaking oid noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Nagil het volgende:
Cersei in de douche (spoiler is alleen NSFW):Zit dit in de serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Een phone en een douche in de serie die zich in de middeleeuwen afspeelt (rond 1600 na Christus toch?). Hmmm, draken en gezichtsveranderende mensen zitten er ook in, dus ik zou niet meteen ontkennend willen antwoorden...quote:
wtfquote:Op vrijdag 8 juni 2012 05:49 schreef Zenato het volgende:
Voor de geile rukkers hier, Shae (Sibel Kekili) was een porno-actrice. Veel succes.
Die blik van Ser Loras op de achtergrond.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:02 schreef Khaleesi het volgende:
Had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Vasilevski het volgende:
Nog iets leuks wat iedereen ongetwijfeld al gezien heeft:
Ik vrees voor de dag dat Dany op 1 van die draken stapt en rondjes gaat vliegen, gelukkig is het (hopelijk) nog ver weg....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:20 schreef Funzel het volgende:
Ben hele benieuwd hoe alles gaat met Dany en de Walkers volgend seizoen.
Whahaha! Gaaf!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Die blik van Ser Loras op de achtergrond.
Nog iets leuks wat iedereen ongetwijfeld al gezien heeft:
Dude..language, En dubbelfail. Die gast is/speelt mentaal gewoon 100%, dus niet wat jij 'retard' noemt, ofwel verstandelijk beperktquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef Pek het volgende:
[..]
De retard, really?![]()
Er is trouwens een Breaking Bad topic, dus tief een eind op please
Ik vond dat moment toen die gast zn gezicht veranderde veel creepier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:36 schreef WheeleE het volgende:
Ik hou totaal niet van zombiefilms, leuke verrassing was dit met een heel leger van die white walkers...damnit!Helemaal leuk als je het in het bijna-donker aan het kijken bent, in je uppie
Kijk voor de lol nog eens naar die "Noooooooo" van Robb, dat was voor mij het meest tenenkrommende stukje overacteren van afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:02 schreef Khaleesi het volgende:
Of ze gelijk had staat er totaal buiten.
Ik kom gewoon niet langs het moddervet aangedikte "my soooonnnn..." en de manier waarop het gebracht wordt.Heb het ook een aantal keer te vaak gezien.
Maar wie ben ik?Ik hou niet zo van Cat
![]()
Ja, toen schrok ik me ook doodquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik vond dat moment toen die gast zn gezicht veranderde veel creepier.
Dat was het punt niet echt geloof ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
The White Walkers zijn geen zombies? En Game Of Thrones is anything but een zombiefilm (serie in dit geval)..
dat is je persoonlijke missie geloof ik om dat voor iedereen duidelijk te krijgen hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar mensen moeten nu wel gaan leren dat WIGHTS de zombies zijn en WHITE WALKERS een apart ras.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien.Wel leuk!
[..]
Ik vrees voor de dag dat Dany op 1 van die draken stapt en rondjes gaat vliegen, gelukkig is het (hopelijk) nog ver weg....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]'waarom spoil je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
Daarom staat het in een spoiler, helder licht.quote:
Dan nog, niemand vraagt erom. Het lokt alleen maar een flamewar uit die hieronder waarschijnlijk nog gaat plaatsvinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom staat het in een spoiler, helder licht.
Dat doe jij nu. Maargoedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:51 schreef arucard het volgende:
[..]
Dan nog, niemand vraagt erom. Het lokt alleen maar een flamewar uit die hieronder waarschijnlijk nog gaat plaatsvinden.
misschien had je na 1000 flame wars ook zelf kunnen nadenken dat dit niet gewild is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom staat het in een spoiler, helder licht.
gewoon niet op klikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Snoos het volgende:
[..]
misschien had je na 1000 flame wars ook zelf kunnen nadenken dat dit niet gewild is.
er is zelfs een appart topic voor
en dan hem sarcastisch helder licht noemen.
Als ik niet nagedacht had over dat het niet gewild was, had ik het niet in een spoiler gezet. Moet je maar niet zo nieuwsgierig zijn en met je vingers van je muis afblijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Snoos het volgende:
[..]
misschien had je na 1000 flame wars ook zelf kunnen nadenken dat dit niet gewild is.
er is zelfs een appart topic voor
en dan hem sarcastisch helder licht noemen.
Mij maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik niet nagedacht had over dat het niet gewild was, had ik het niet in een spoiler gezet. Moet je maar niet zo nieuwsgierig zijn en met je vingers van je muis afblijven.
Het is heel simpel: Boekspoilers, in wat voor vorm dan ook, zijn 20 delen geleden al verboden in dit topic door Mods.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik niet nagedacht had over dat het niet gewild was, had ik het niet in een spoiler gezet. Moet je maar niet zo nieuwsgierig zijn en met je vingers van je muis afblijven.
En je verwacht dat ik dat weet als ik pas sinds maandag meepost?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is heel simpel: Boekspoilers, in wat voor vorm dan ook, zijn 20 delen geleden al verboden in dit topic door Mods.
Hier is het topic te vinden waar boekspoilers toegestaan zijn.
En weer on-topic!
Ditquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef pfaf het volgende:
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat als iemand een vraag stelt over het verloop van de serie die persoon er GEEN antwoord op wil? Ook niet in spoilervorm.
Om net zo kort als jij door de bocht te gaan: dan VRAAG je het gewoon niet. Er geldt hier geen censuur. Iedereen kan en mag als ie het antwoord wil weten de spoiler aanklikken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef pfaf het volgende:
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat als iemand een vraag stelt over het verloop van de serie die persoon er GEEN antwoord op wil? Ook niet in spoilervorm.
Bedankt voor deze misleidende post. Ik kreeg het idee dat het niet echt een spoiler was en las hem. Het is dus wel een MEGA spoilerquote:
Welke scene is dat??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kijk voor de lol nog eens naar die "Noooooooo" van Robb, dat was voor mij het meest tenenkrommende stukje overacteren van afgelopen seizoen.
Misschien alle azijnpissers preventief bannen. O wacht, dan blijft er niemand meer over.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:41 schreef TheHappyPrince het volgende:
Misschien moeten alle posts waarin het woord spoiler staat maar gewoon preventief verwijderd worden. Wat een ontzettende ouwe wijven hier!
Euh, dit is een boekspoiler. Niet op tv, niet in de serie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke mongool gaat er dan ook op spoilers klikken?Is het niet algemeen bekend dat wanneer er een aflevering op tv is geweest / downloadbaar is dat je hier er gewoon open over mag praten?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Om net zo kort als jij door de bocht te gaan: dan VRAAG je het gewoon niet. Er geldt hier geen censuur. Iedereen kan en mag als ie het antwoord wil weten de spoiler aanklikken.
Is er al een seizoen van DoD gemaakt dan? Dan heb ik namelijk 3 seizoenen gemist.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke mongool gaat er dan ook op spoilers klikken?Is het niet algemeen bekend dat wanneer er een aflevering op tv is geweest / downloadbaar is dat je hier er gewoon open over mag praten?
In dat geval is het inderdaad nog niet op tv geweest en een spoiler, dus gaat het inderdaad in een spoilertag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is er al een seizoen van DoD gemaakt dan? Dan heb ik namelijk 3 seizoenen gemist.
Lost is voor zover ik weet niet verfilmd vanuit een boekenserie. Dus de vergelijking gaat mank.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef pfaf het volgende:
[..]Jij bent met deze reactie exemplarisch voor het falen van deze reeks op FOK. Bij series als Lost ging het allemaal prima, maar hier lukt het niet, omdat blijkbaar niemand meer doorheeft dat vragen stellen een manier is om discussies op gang te krijgen, om theorieën van elkaar los te krijgen, of soms simpelweg retorisch zijn. Niet om het antwoord te krijgen van iemand die boeken gelezen heeft ter inspiratie op de serie die hier besproken wordt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Khaleesi, waar blijf je met je gifjes als afleiding?
oh kut ik wilde die post van jou quoten, krijg ik de spoiler te zien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het 2e seizoen minder vond dan de eerste. En de seizoenen moeten meer afleveringen bevatten.
Ik kwam 'm tegen. Brienne is wel toffer, minder pussyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef ems. het volgende:
Laten we GoT niet vergelijken met die kinderfilms van lotr.
Natuurlijk niet. Een serie is een serie. Voor mij maakt het geen bal uit is of het losjes gebaseerd is op een boekenserie of niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lost is voor zover ik weet niet verfilmd vanuit een boekenserie. Dus de vergelijking gaat mank.
Censuur? Ik weet niet wat jij onder censuur verstaat, maar denk jij werkelijk dat jij hier alles mag posten wat je wilt? Probeer eens zou ik zeggen..quote:Boekenlezers kunnen veel meer te weten komen dan seriekijkers. Dat is een feit. Dat je de keuze krijgt om wel of niet op spoilers te klikken is ook een feit. Dat hier geen censuur geldt is ook een feit.
Een wattus?quote:Dat je een hommo bent is ook een feit.
Hoe wreed de wereld is? Waar heb je het in Gods naam over?quote:Fijn dat we ff gediscussieerd hebben, kunnen we weer ontopic en kan jij je gejank voortzetten in een hoekje en ons niet lastig vallen hoe wreed de wereld wel niet is.![]()
Inderdaad, dat lange haar staat hem veel beterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een nicht is het met kort haar... Dat zou je eerder andersom verwachten.
Tja, in een dergelijk topic zou je verwachten dat een spoiler over de laatste aflevering gaat en niet een spoiler over boek nummer 500quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:22 schreef Felagund het volgende:
Ik snap dat men geen spoilers wil lezen, maar zeuren over spoilers onder spoilertags is ook wel.
Je mag over de laatste aflevering alles posten zonder spoilertags.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Tja, in een dergelijk topic zou je verwachten dat een spoiler over de laatste aflevering gaat en niet een spoiler over boek nummer 500
Ik zou hem nog steeds doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een nicht is het met kort haar... Dat zou je eerder andersom verwachten.
Wat ironisch, een strip over stelen op 9gagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:56 schreef maurisioo het volgende:
Kijk niet vaak op 9gag maar deze vond ik wel mooi
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ironisch, een strip over stelen op 9gag
Dat waren zombies gastquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:36 schreef daeh het volgende:
Zo even een nachtje doorgetrokken om heel seizoen 2 te kijken. Ben ik de enige die ook wildlings tussen die white walkers zag staan op het laatst?
Nee.quote:
lolquote:
Wightsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:36 schreef daeh het volgende:
[..]
Waren het van die niet verbrande doden? Hoe heten die dingen?
1. Niet echt een duidelijk verschil gemerkt. De Dany storyline was iig wel aanmerkelijk trager en saaier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het 2e seizoen minder vond dan de eerste.
En de seizoenen moeten meer afleveringen bevatten.
Het eerste seizoen hield het boek beter aan, een vriend van me (die de boeken niet gelezen heeft) zei al dat het steeds meer filmstijl werd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
1. Niet echt een duidelijk verschil gemerkt. De Dany storyline was iig wel aanmerkelijk trager en saaier.
2. Helemaal mee eens!
Ze verbranden de doden juist zodat het geen wights worden.quote:
Hij vroeg om niet verbrande doden die weer terug komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:38 schreef Snoos het volgende:
[..]
Ze verbranden de doden juist zodat het geen wights worden.
Verbrande doden zijn dood en blijven dat.
oh jee ... en die lui op de Iron Islands doen dat niet, die pleuren ze gewoon in zeequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:38 schreef Snoos het volgende:
[..]
Ze verbranden de doden juist zodat het geen wights worden.
Verbrande doden zijn dood en blijven dat.
Alleen mensen die sterven door de white walkers worden wights.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:26 schreef Klauz het volgende:
[..]
oh jee ... en die lui op de Iron Islands doen dat niet, die pleuren ze gewoon in zee
Nee hoor, daarom zeiden ze ook dat Qhorin weer terug zou kunnen komen als ze hem niet verbranden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Alleen mensen die sterven door de white walkers worden wights.
Ik denk dat het met de locatie van je dood te maken heeft, namelijk ten noorden van de Wallquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom zeiden ze ook dat Qhorin weer terug zou kunnen komen als ze hem niet verbranden.
Same herequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:06 schreef benx het volgende:
[..]
Ja ik wil jullie ook bedanken, super serie! Het is mij hier ook aangeraden.
White walkers kunnen doden weer tot leven wekken en meestal zijn het mensen die gedood zijn door white walkers. Het is niet zo dat doden automatisch terug komen als ze niet verband worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom zeiden ze ook dat Qhorin weer terug zou kunnen komen als ze hem niet verbranden.
Die scenes waren erg mooi inderdaad, kreeg er zowaar kippevel vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Danaerys trouwens wel erg mooi in die sneeuwomgeving, met dat witte haar en die witte huid.
Daar is alles mee gezegd want ik vond haar verhaallijn maar slechtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Danaerys trouwens wel erg mooi in die sneeuwomgeving, met dat witte haar en die witte huid.
Ik had in de boeken de helft van dat stuk overgeslagen omdat ik het totaal niet boeiend vond, in de serie heb ik die scene gewoon overgeslagen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb vooraf veel discussies gelezen over dat boeklezers vreesden dat de House of the Undying scene tien keer niks zou worden in de serie. Zou, naar ik mij meen te herinneren, te groot en/of te complex zijn om uit te beelden.
Wat vonden jullie als boeklezers van de scene? Was ie, zonder te spoileren, trouw aan het boek of helemaal anders? En vonden jullie hem geslaagd???
Ik vind dat Khaleesi wel in een soort ragemode had mogen gaan en echt alles in de vik zette ipv alleen die gabbers.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb vooraf veel discussies gelezen over dat boeklezers vreesden dat de House of the Undying scene tien keer niks zou worden in de serie. Zou, naar ik mij meen te herinneren, te groot en/of te complex zijn om uit te beelden.
Wat vonden jullie als boeklezers van de scene? Was ie, zonder te spoileren, trouw aan het boek of helemaal anders? En vonden jullie hem geslaagd???
in boek 2 zijn de draken groter dan in de serie zekerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:36 schreef Khaleesi het volgende:
Neenee, maar ik vermoed dat de seriemakers de scene flink ingekrompen hebben, om het een en ander betaalbaar te houden.
Ik dacht bv gelezen te hebben dat de draken heel het House verwoest hadden maar dat komt niet echt terug in de serie (om begrijpelijke redenen)
Bovenstaand lijkt me niet echt een spoiler aangezien het geen consequenties heeft voor het vervolg v/h verhaal...
Bij nummer 1 loopt er ook een stark soldaatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Khaleesi het volgende:
Paar mooie fotootjes gevonden. Derde is zeker wallpaperwaardig!Mooi beeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True daar waren ze zo groot als honden dacht ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
in boek 2 zijn de draken groter dan in de serie zeker
Lijkt meer op een adelaar hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:43 schreef invine het volgende:
[..]
Bij nummer 1 loopt er ook een stark soldaatwas me nog niet opgevallen.
Nee, alles in Qarth is compleet anders.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:48 schreef Khaleesi het volgende:
Heb een samenvatting gelezen van de House of the Undying scene in het boek....
Lijkt niks op die in de serie![]()
Maar misschien is die marge van verschil tussen serie en boek wel constant door heel de serie heen...
Ik vond het tegenvallen. In het boek gaat Dany vrijwillig erheen samen met haar draken, krijgt ze van de gabber te horen dat ze er levend uit kan komen als ze steeds de eerste deur links in gaat en elke trap omhoog. Dat stukje met Drogo was niet de enige die er voor moesten komen en de voorspelling mist. En de voorspelling wordt in DoD nog op terug gegrepen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef Khaleesi het volgende:
Volgens mij was het boekverhaal te saai voor op het witte doek. Als je het leest is er niks aan de hand, maar om in de serie te zetten.. Er gebeurt te weinig in, er gaan alleen mensen dood op the red waste zo ongeveer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:48 schreef Khaleesi het volgende:
Heb een samenvatting gelezen van de House of the Undying scene in het boek....
Lijkt niks op die in de serie![]()
Maar misschien is die marge van verschil tussen serie en boek wel constant door heel de serie heen...
Danys verhaallijn is 5 boeken lang oersaaiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij was het boekverhaal te saai voor op het witte doek. Als je het leest is er niks aan de hand, maar om in de serie te zetten.. Er gebeurt te weinig in, er gaan alleen mensen dood op the red waste zo ongeveer.
Met vlagen boeiend ja. De leukste verhaallijnen stoppen bijna allemaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Kirov het volgende:
[..]
Danys verhaallijn is 5 boeken lang oersaai
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met vlagen boeiend ja. De leukste verhaallijnen stoppen bijna allemaal.
Leuk om te weten dat ze de komende paar seizoenen zoiezo niet doodgaat, wat er ook gebeurd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Kirov het volgende:
[..]
Danys verhaallijn is 5 boeken lang oersaai
Mooi, hoef je je daar geen zorgen over te maken, kan je leren hoe je het woord sowieso moet spellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:20 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat ze de komende paar seizoenen zoiezo niet doodgaat, wat er ook gebeurd.![]()
Het heet A Song of Ice and Fire, het lijkt me sterk dat GRRM het vuur deel uit de titel zo makkelijk af maaktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:20 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat ze de komende paar seizoenen zoiezo niet doodgaat, wat er ook gebeurd.![]()
Er is altijd nog een Targaryen op de Wallquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het heet A Song of Ice and Fire, het lijkt me sterk dat GRRM het vuur deel uit de titel zo makkelijk af maakt
Ja, een 105 jaar oude oudoom van de laatste Targaryen. Hoe lang denk je dat hij nog te leven heeft?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Er is altijd nog een Targaryen op de Wall
eerste aflevering van seizoen 3. hij wordt vermoord door Hodor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, een 105 jaar oude oudoom van de laatste Targaryen. Hoe lang denk je dat hij nog te leven heeft?
Spoilerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:36 schreef Klauz het volgende:
[..]
eerste aflevering van seizoen 3. hij wordt vermoord door Hodor.
Lang genoeg om alle WW's af te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, een 105 jaar oude oudoom van de laatste Targaryen. Hoe lang denk je dat hij nog te leven heeft?
AOW bedoel jequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lang genoeg om alle WW's af te maken![]()
![]()
Ieder zijn interpretatie, maar starks dragen ronde schilden met de kop dezelfde kant opquote:
Alsof ze nog meer hoofdpersonen af zullen makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:20 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
102. Hij heeft het eeuwige leven manquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat ik me nu ineens bedenkt, Bealish leek Arya te herkennen in de kamer bij Tywin... Zijn ze nooit meer op teruggekomen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:18 schreef Lienzz het volgende:
ik blijf genieten van elke varys - baelish conversatie, die zijn gewoon op zo'n hoog niveau, echt geniaal! hoop dat we nog lang van hun mogen genieten, trouwens iemand die gezichtsuitdrukking van varys opgevallen in de throneroom op het moment dat baelish bedankt wordt voor zijn bijdrage. echt zo tof! varys is the man eunuch
Op mij kwam het meer over als een soort "ik ken jou ergens van maar waarvan toch ook alweer..." en dat ie het daarna weer vergeten isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat ik me nu ineens bedenkt, Bealish leek Arya te herkennen in de kamer bij Tywin... Zijn ze nooit meer op teruggekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |